دمپایی روفرشی: انواع دمپایی روفرشی و 15 مدل جدید آن

دمپایی روفرشی: انواع دمپایی روفرشی

انواع دمپایی روفرشی و کاربردهای آن

دمپایی روفرشی یکی از انواع دمپایی است که معمولا در منزل و روی فرش استفاده می‌شود. انواع دمپایی روفرشی جزء پراستفاده‌ترین دمپایی‌ها است که برای تمامی‌افراد لازم و قابل استفاده است. 

 

چرا باید از دمپایی روفرشی استفاده کنیم؟ 

همان‌طور که گفته شد دمپایی روفرشی برای استفاده روی فرش طراحی و تولید می‌شود. انواع دمپایی روفرشی برای مواردی نظیر جلوگیری از پوسته پوسته شدن کف پا، گرم نگه داشتن پا، کاهش سرماخوردگی، درمان برخی بیماری‌ها، زیبایی و جلوگیری از انتقال آلودگی بیرون از منزل به داخل خانه پس از برگشتن از بیرون و ...  استفاده می‌شود. 

 

انواع دمپایی روفرشی که باید بشناسید؛

دمپایی روفرشی مانند همه انواع دیگر دمپایی، انواع و مدل‌های مختلفی دارد. چرا که طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان را دربر می‌گیرد و باید پاسخگوی نیازهای مختلف به این نوع دمپایی باشد. این نوع دمپایی می‌تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد.

 

15 مدل دمپایی روفرشی:

   1. دمپایی روفرشی مجلسی

اولین نوع این دمپایی که بیشتر مورد استفاده بانوان است، دمپایی روفرشی مجلسی است. این مدل دمپایی برای استفاده در مجالس، مراسمات مختلف و جشن‌ها مورد استفاده خانم‌هاست و انواع مختلفی دارد. از جمله انواع دمپایی روفرشی مجلسی می‌توان به مجلسی پاشنه‌دار، لژدار، تخت و بدون پاشنه، لاانگشتی، جلوبسته و ... اشاره کرد. مدل روفرشی مجلسی پاشنه‌دار، یکی از مدل‌های دمپایی است که به دلیل زیبایی و افزایش قد برای خانم‌ها، همواره مورد توجه و پسند بانوان بوده است. 

دمپایی طبی زنانه سیمرغ مدل حدیث کد 01

352,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی طبی زنانه سیمرغ مدل حدیث کد 01

 

   2. دمپایی روفرشی اسپرت

یکی دیگر از انواع دمپایی روفرشی، دمپایی روفرشی اسپرت است. این دمپایی نوعی دمپایی بدون پاشنه و یا لژدار است که به صورت ساده و یا با تزئینات فانتزی تولید می‌شود. از جمله مدل‌های مختلف این دمپایی می‌توان به حوله‎ای، پلاستیکی، خزدار، عروسکی، ابری، لمه، جلوبسته، جلوباز و ... اشاره کرد. 
دمپایی اسپورت یکی از جدیدترین مدل‌های دمپایی‌ است که وارد بازار شده و طرفداران زیادی دارد. طراحی به‌روز، ظاهر زیبا، طرح‌های متنوع، رنگ‌های جذاب و راحتی در استفاده، از ویژگی‌های غیرقابل انکار این دمپایی است و همین امر، باعث شده این مدل دمپایی، خریداران بسیاری داشته باشد. 

   3. دمپایی روفرشی انگشتی

دمپایی روفرشی انگشتی نوع دیگری از دمپایی روفرشی است که در طراحی آن، به‌جای پوشش روی پا با استفاده از رویه‌ی دمپایی، از یک بند استفاده می‌شود. این بند از دو طرف دمپایی به سمت انگشتان کشیده شده و در بین انگشت شست و انگشت کناری به هم می‌رسند. این محصول که بیشتر ظاهری اسپرت دارد، برای استفاده در فصول گرم سال مناسب است و در مدل‌های زنانه و مردانه تولید می‌شود. 

   4. دمپایی روفرشی ابری

دمپایی روفرشی ابری نوعی دمپایی سبک، راحت و انعطاف‌پذیر است که ماده اولیه آن اتیلن وینیل استات است و در بین تولیدکنندگان با نام EVA شناخته می‌شود. این نوع دمپایی می‌تواند در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی تولید شود و یک طرح واحد ندارد. دمپایی ابری به دلیل راحتی و سبکی زیاد در بین مردم شناخته شده کاربرد بسیاری دارد. یکی از این کاربردها، استفاده از آن به عنوان دمپایی روفرشی است. 

   5. دمپایی روفرشی بافتنی

دمپایی روفرشی بافتنی در واقع نوعی پاپوش است که با استفاده از انواع کاموا بافته می‌شود. زیبایی و تنوع در طرح و رنگ، از ویژگی‌های اصلی این دمپایی است. تاجایی که می‌‌توان از برخی مدل‌های آن به عنوان دمپایی مجلسی نیز استفاده کرد. انواع دمپایی روفرشی بافتنی، بیشتر مورد استفاده خانم‌هاست. 

نوع دیگری از این دمپایی نیز وجود دارد که جنس کفی و زیره آن از موادی نظیر PU، EVA و ... است اما رویه آن بافتنی است. در این نوع نیز طرح‌های بسیار متنوعی وجود دارد. 

   6. دمپایی روفرشی پشمی

دمپایی روفرشی پشمی ‌برخلاف ظاهر سنگینی که دارد، بسیار سبک و البته نرم است. این دمپایی با پارچه پشمی ‌دوخته می‌شود و مناسب فصول سرد سال است تا ابتلا به سرماخوردگی را کاهش دهد و همچنین حس خوبی را به شما منتقل کند. یکی از انواع دمپایی روفرشی پشمی، مدل عروسکی آن است که بیشتر از سایر مدل‌ها مورد استقبال قرار گرفته است. 

   7. دمپایی روفرشی پاشنه‌دار

دمپایی روفرشی پاشنه‌دار یک دمپایی زنانه است که برای استفاده در منزل و یا به‌صورت مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل دمپایی انواع زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به لژدار با ارتفاع لژهای متفاوت، پاشنه بلند، پاشنه کوتاه، پاشنه مربعی، پاشنه تیز و ... اشاره کرد. 

انواع دمپایی روفرشی پاشنه‌دار علاوه‌بر زیبایی، به افزایش قد خانم‌ها نیز کمک می‌کند و به همین دلیل، همواره مورد توجه و پسند بانوان بوده است. 

   8. دمپایی روفرشی پلاستیکی

دمپایی روفرشی پلاستیکی به دلیل جنس محکمی ‌که دارد بسیار پرکاربرد است. جنس این دمپایی از مواد نفتی است و راحتی زیادی را نیز برای فرد ایجاد می‌کند. همچنین تنوع رنگ در این جنس دمپایی بسیار زیاد است. 

 

دمپایی بچگانه پاپا مدل نارسیس کد 70

79,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی بچگانه پاپا مدل نارسیس کد 70

 

   9. دمپایی روفرشی جلوبسته 

یکی از مدل‌های زیبای دمپایی به خصوص دمپایی زنانه، دمپایی روفرشی جلوبسته است. این مدل دمپایی قسمت جلویی پا تا برآمدگی پا را کاملا می‌پوشاند. در قسمت جلوی انواع دمپایی روفرشی جلوبسته، فضای زیادی برای تزئین وجود دارد و همین موضوع باعث تنوع در طرح‌های این مدل دمپایی شده است. این دمپایی در مدل‌های زنانه و مردانه و دخترانه و پسرانه تولید می‌شود. 

   10. دمپایی روفرشی چرم

چرم از مرغوب‌ترین مواد اولیه برای تولید کیف، کفش، کمربند و البته دمپایی روفرشی است که از پوست حیوانات مختلفی از جمله گاو و گوسفند به دست می‌آید. دمپایی چرمی‌ علاوه‌بر زیبایی و خاص بودن، دوام بالایی نیز دارد و مخصوص افرادی است که می‌خواهند در همه جا شیک و خاص به نظر برسند. 

دمپایی روفرشی چرم در مدل‌های طبی، مجلسی زنانه، مردانه و ... تولید می‌شود بر خلاف گذشته، رنگ‌های متنوعی دارد. 

   11. دمپایی روفرشی عروسکی

دمپایی روفرشی عروسکی که بیشتر در مدل‌های بچگانه و دخترانه تولید می‌شود، طرح حیوانات مختلفی از جمله خرس و خرگوش را دارد و معمولا پشمی ‌است. این دمپایی حجم بیشتری نسبت به سایر انواع دمپایی‌های روفرشی دارد اما زیبایی آن هم قابل توجه است. از جنس پشمی ‌دمپایی عروسکی، می‌توان در فصل زمستان استفاده کرد. این دمپایی جنس پلاستیکی و ابری هم دارد. 

   12 دمپایی روفرشی طبی

دغدغه اصلی کسانی که از بیماری‌های ناحیه پا و کمر رنج می‌برند، این است که کدام دمپایی را استفاده کنند تا درد کمتری داشته باشند. دمپایی روفرشی طبی راهی مناسب برای تسکین و حتی درمان بسیاری از این بیماری‌ها است. در بسیاری از مواقع می‌توان برای پیشگیری از بیماری‌های یاد شده از دمپایی طبی استفاده کرد. 

جنس و طراحی کفی، زیره، رویه و پاشنه این دمپایی‌ها طوری طراحی شده که هر فرد بتواند با توجه به نوع بیماری خود، دمپایی مناسب خود را انتخاب کند. برای مثال دمپایی طبی مخصوص افرادی که دارای بیماری کف پای صاف هستند، متفاوت از دمپایی طبی فردی است که بیماری دیابت دارد و می‌خواهد با انتخاب دمپایی روفرشی طبی، به بهبود گردش خون در ناحیه پای خود کمک کند؛ بنابراین برای انواع بیماری‌های مرتبط با پا، انواع دمپایی روفرشی طبی نیز وجود دارد. 

دمپایی طبی زنانه سیمرغ مدل آیسا کد 78

344,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی طبی زنانه سیمرغ مدل آیسا کد 78

   13. دمپایی روفرشی خزدار

دمپایی روفرشی خزدار نوعی دمپایی زنانه و دخترانه است که علاوه‌بر استفاده در منزل، قابلیت استفاده در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه را نیز دارد. این دمپایی زیبا از جنس‌های مختلف تولید می‌شود و در ناحیه رویه، دارای خزهای رنگی است.

   14. دمپایی روفرشی فانتزی

دمپایی روفرشی فانتزی نوع جدیدی از دمپایی است که مدل‌های مختلف و متفاوتی از جمله عروسکی، حوله‌ای در طرح‌های جدید و به‌روز، خزدار و ... را داراست. با دیدن این مدل دمپایی متوجه خواهید شد که این مدل دمپایی، اغلب حجم بیشتری نسبت به سایر انواع دمپایی‌های روفرشی دارد. برای مثال در تزئین رویه‌ی آن از یک پروانه با بال‌های بزرگ و یا یک توپ خزدار رنگی بزرگ استفاده شده است. 

   15. دمپایی روفرشی حوله‌ای    

دمپایی روفرشی حوله‎ای نوعی از دمپایی است که در فصل زمستان بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته در سایر فصل‌ها نیز می‌توان از آن استفاده کرد. مثلا پس از بیرون آمدن از حمام، می‌توانید با پوشیدن یک دمپایی روفرشی حوله‌ای، پاهای خود را خشک کنید و به وسیله آن بدون سرخوردن، راحت‌تر قدم بردارید. 

این دمپایی در مدل‌های جلوبسته و جلوباز تولید می‌شود. لایه داخلی آن می‌تواند از جنس‌های مختلفی باشد که با یک لایه از پارچه ‌حوله‌ای پوشانده شده است. 

 

کلام آخر در باب خرید دمپایی روفرشی

برای خرید انواع دمپایی روفرشی، روش‌های زیادی وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه، دمپایی مورد نظرخود را انتخاب و خریداری کنید. توجه داشته باشید که برای یک انتخاب بدون محدودیت، فروشگاهی را انتخاب کنید که مدل‌های مختلف معرفی شده را داشته باشد. 

اگر قیمت دمپایی روفرشی برای شما اهمیت دارد، می‌توانید دمپایی مورد نظر خود را از یک حراجی تهیه کنید اما نکته مهم این است که باید از جنس، استحکام و برند آن اطمینان حاصل کنید و ممکن است این مورد، در حراجی‌ها رعایت نشود و اجناس بی‌کیفیت با قیمت بسیار ارزان در آن‌ها عرضه شود. 

راه دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، خرید از سایت‌ها است. توجه داشته باشید که برای خرید از سایت‌ها، حتما باید معتبر بودن آن سایت را بررسی کنید و در صورتی که اعتبار لازم را ندارند، از خرید خودداری و به سایت‌های معتبر مراجعه کنید. 

سایت‌های معتبر فروش انواع دمپایی روفرشی، علاوه‌بر ارائه محصول با کیفیت در طرح‌ها و تنوع فراوان، کد تخفیف‌هایی ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند یک خرید به صرفه نیز داشته باشید. می‌توانید خرید خود را بدون دغدغه و با قیمت مناسب از این سایت‌ها انجام دهید. 

نکته قابل توجه دیگر این است که شما قصد خرید کدام برند دمپایی روفرشی را دارید؟ می‌خواهید یک برند ایرانی تهیه کنید و یا خارجی؟ قیمت مد نظر شما چقدر است؟ چه کیفیتی را مد نظر دارید؟ 

یکی از برندهای معروف در انواع دمپایی روفرشی، برند پاپا است. این برند معتبر و شناخته شده ایرانی، علاوه‌بر ارائه محصولات با کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسب و تنوع محصول را نیز در نظر گرفته و شما می‌توانید دمپایی روفرشی خود را همراه با کد تخفیف از این برند تهیه کنید. 

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر