جدیدترین مدل‌ های دمپایی روفرشی جلوبسته

جدیدترین مدل‌ های دمپایی روفرشی جلوبسته

دمپایی روفرشی جلوبسته

دمپایی روفرشی جلوبسته، یکی از انواع دمپایی روفرشی است که کاربرد بسیار زیادی دارد. این دمپایی معمولاً بدون پاشنه است و برای استفاده در محیط خانه بسیار نرم و راحت است. شما حتماً این مدل دمپایی را قبلا دیده‌اید اما ما پیشنهاد می‌کنیم که از مدل‌های جدید آن را حتما ببینید؛ چرا که تنوع و زیبایی آن بسیار گسترده شده تا جایی که فکرش را هم می‌کنید. 

جدیدترین مدل‎های دمپایی روفرشی جلوبسته

شاید با شنیدن اسم دمپایی جلوبسته، یاد دمپایی‌های پلاستیکی حیاط خانه مادربزرگ بیفتید؛ اما باید بگویم این مدل دمپایی، دیگر فقط با آن شکلی که شما در ذهن دارید تولید نمی‌شود. مدل‌های بسیار شیک و زیبا و متنوعی از این دمپایی وجود دارد، تا جایی که برخی از مدل‌های آن را می‌توانید در مجالس نیز بپوشید!

مدل‌های سنگدوزی و مروارید دوزی شده، عروسکی، حوله‌ای، چرمی، پارچه‌ای و... در مدل‌های زنانه و مردانه تولید می‌شوند که بسیار زیبا و راحت هستند. 
در ادامه این مدل‌ها را مشاهده می‌کنید. 
دمپایی-روفرشی-جلوبسته-دخترانهدمپایی-روفرشی-زنانه-جلوبستهدمپایی-روفرشی-جلوبستهدمپایی-روفرشی-جلوبسته-جدیددمپایی-روفرشی-جلوبسته-خزداردمپایی-روفرشی-زنانه-جدیددمپایی-روفرشی-جلوبستهدمپایی-روفرشی-جلوبسته-زنانهدمپایی-روفرشی-جلوبسته-عروسکیدمپایی-روفرشی-زنانه-جلوبستهدمپایی-روفرشی-جلوبسته-سفیددمپایی-روفرشی-جلوبسته-پشمیدمپایی-روفرشی-جلوبسته-بافتنیدمپایی-روفرشی-جلوبسته-فانتزیدمپایی-روفرشی-جلوبسته-گلدوزی-شدهدمپایی-روفرشی-جلوبسته-پارچه‌ایدمپایی-روفرشی-جلوبسته-ابریدمپایی-روفرشی-جلوبسته-جدیددمپایی-روفرشی-جلوبسته-لمهدمپایی-روفرشی-جلوبسته-پشمیدمپایی-روفرشی-جلوبسته-خزداردمپایی-روفرشی-جلوبسته-زنانه-جدید

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر