جدیدترین مدل های دمپایی روفرشی مجلسی

دمپایی روفرشی مجلسی

جدیدترین مدل های دمپایی روفرشی مجلسی

دمپایی روفرشی مجلسی یکی از پرطرفدارترین نوع دمپایی در بین دمپایی‌های زنانه است. دمپایی روفرشی مجلسی در انواع مختلفی از جمله تخت و بدون پاشنه، پاشنه‌دار، لژدار، جلوبسته، جلوباز، اسپرت، انگشتی، سنگدوزی شده، مرواریددوزی شده، فانتزی و ... تولید می‌شود

اکثر خانم‌ها برای اینکه رسمی‌تر و شیک‌تر به نظر برسند، از دمپایی مجلسی پاشنه‌دار استفاده می‌کنند. ارتفاع پاشنه در دمپایی روفرشی مجلسی به دلیل اینکه قرار است روی فرش پوشیده شود، به‌گونه‌ای است که اذیت‌کننده نباشد و زیبایی ظاهری آن نیز حفظ شده باشد. از طرفی فرد بتواند با استفاده از آن تعادل خود را روی فرش حفظ کند.

در برخی از دمپایی‎‎های روفرشی مجلسی، به دلیل طراحی غیراستاندارد آن، فرد نمی‌تواند به خوبی با آن روی فرش راه برود و پا به چپ و راست پیچ می‌خورد؛ بنابراین در هنگام خرید دمپایی روفرشی مجلسی باید به این نکته توجه داشت تا مشکلی به‌وجود نیاید.

دمپایی روفرشی مجلسی انواع مختلفی دارد که جنس هر یک می‌تواند متفاوت از دیگری باشد. برای مثال می‌توان انواع دمپایی روفرشی مجلسی از جنس‌های PU، EVA، چرم، پارچه‌ای، حوله‌ای، پلاستیکی، بافتنی و ... را نام برد. 

در ادامه جدیدترین مدل‌های دمپایی روفرشی را مشاهده می‌کنید. 

دمپایی روفرشی مجلسی تختدمپایی روفرشی مجلسی بافتنیدمپایی روفرشی مجلسی جلوبسته دمپایی روفرشی مجلسی انگشتیدمپایی مجلسی روفرشی لژداردمپایی روفرشی مجلسیدمپایی مجلسی روفرشی سنگدوزی شده دمپایی روفرشی مجلسی پاشنه دار

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر