جدیدترین مدل‌های دمپایی روفرشی بافتنی

جدیدترین مدل‌های دمپایی روفرشی بافتنی

دمپایی روفرشی بافتنی

دمپایی روفرشی بافتنی، نوعی دمپایی روفرشی است که با دست و یا ماشین بافته شده و مواد اولیه آن نخ، کاموا، اکرولیک و... است. برخی از دمپایی‌های روفرشی بافتنی، دارای کفی با مواد اولیه متفاوت هستند و برخی دیگر از آن‌ها، در قسمت کفی نیز بافت دارند و در حقیقت یک نوع پاپوش زمستانه هستند. 

جدیدترین مدل‌های دمپایی روفرشی بافتنی

جدیدترین مدل‌های دمپایی روفرشی بافتنی، در طرح‌های بسیار زیبا و متنوع تولید می‌شوند. از انواع مدل‌های این دمپایی می‌توان به دست‌بافت، ماشینی، سنتی، طرح جدید و... اشاره کرد. تنوع در رنگ و طرح این محصول، آنچنان گسترده است که هیچ محدودیتی برای انتخاب باقی نمی‌گذارد. نوع مواد اولیه استفاده شده برای تولید کاموا، انواع بافت ریزو بافت درشت، طرح بافت و... باعث ایجاد تنوع در محصول نهایی شده و همین امر، مشتریان بیشتری را به این دمپایی علاقه‌مند کرده است. 

در این بخش، چند نمونه از جدیدترین مدل‌های دمپایی روفرشی بافتنی را مشاهده می‌کنید.

دمپایی-روفرشی-بافتنی-مچ-داردمپایی-روفرشی-بافتنی-جورابیدمپایی-روفرشی-بافتنیدمپایی-روفرشی-بافتنی-مردانهدمپایی-روفرشی-بافتنی-زنانهدمپایی-روفرشی-بافتنی-دخترانهپاپوش-بافتنی-روفرشی-دخترانهپاپوش-بافتنی--روفرشیدمپایی-روفرشی-بافتنی-عروسکیدمپایی-روفرشی-بافتنی-مردانهدمپایی-روفرشی-بافتنی-زنانهدمپایی-روفرشی-زنانه-جورابی-بافتنی

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر