دمپایی جلوبسته و 5 محل استفاده از آن که تاکنون نمی‌دانستید!

دمپایی جلوبسته و 5 محل استفاده از آن که تاکنون نمی‌دانستید!

در میان انواع دمپایی، هیچ‌چیز مثل لغزیدن به داخل یک جفت دمپایی گرم و جلوبسته نیست. به‌خصوص در فصل زمستان که یک استایل با دمپایی جلوبسته بیشتر شبیه یک الزام است تا یک ترجیح شخصی. البته دمپایی جلوبسته فقط در طرح زمستانی تولید نمی‌شود و شما می‌توانید انواع دمپایی با این مدل را برای کاربردهای مختلف تهیه کنید. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم. 

چه به دنبال یک دمپایی‌ برای ایستادن طولانی‌مدت باشید، چه یک دمپایی روفرشی و یا نوع مجلسی آن، دمپایی جلوبسته می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این دمپایی با متریال مختلفی از جمله چرم، پارچه، پشم گوسفند، پلاستیک، حوله، و بسیاری از مواد دیگر ساخته می‌شود که هر یک دارای خواص و ویژگی‌های منحصربه‌فرد است. 

برای انتخاب یک دمپایی مناسب، می‌توانید سری به راهنمای خرید دمپایی بزنید. 

بنابراین، می‌توان دریافت که با وجود متریال و مدل‌های متنوع، انواع مختلفی از دمپایی جلوبسته وجود دارد.

انواع دمپایی جلوبسته عبارت‌اند از: 

  1. مجلسی
  2. روفرشی
  3. استخری
  4. بیرونی 
  5. طبی

دمپایی جلوبسته مجلسی

یکی از زیباترین مدل‌های دمپایی مجلسی، نوع جلوبسته آن است. در این مدل، تزئیناتی نظیر مرواریددوزی و سنگ‌دوزی در قسمت جلویی دمپایی، زیبایی و تنوع خاصی به آن داده است. این دمپایی زنانه بسیار محبوب و پرطرف‌دار است. 

دمپایی جلوبسته روفرشی

این مدل دمپایی یکی از پرکاربردترین نوع دمپایی است که مدل‌های جدید و زیبایی را نیز داراست. از جمله دمپایی حوله‌ای، عروسکی و پشمی. تمامی این مدل‌های زیبا به‌تازگی ترند شده‌اند و تنوع آن به‌اندازه‌ای است که هیچ محدودیتی در انتخاب آن نخواهید داشت. 

 

دمپایی زنانه پاپا مدل بلفی کد 06

248,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی زنانه پاپا مدل بلفی کد 06

 

دمپایی جلوبسته استخری

دمپایی استخری یکی از تجهیزاتی است که در هنگام شنا باید با خود داشته باشید. این دمپایی انواع مختلفی دارد که یکی از آنها، نوع جلوبسته آن است. این مدل به‌خاطر حمایت از پنجه پا در هنگام شنا، مورداستفاده قرار می‌گیرد و آب از سوراخ‌های سطحی و زیری آن به بیرون دمپایی منتقل می‌شود. این دمپایی می‌تواند در حمام و سرویس بهداشتی نیز مورداستفاده قرار بگیرد. 

دمپایی بچگانه پاپا اوزاکا عروسکی میمون کد 05

60,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی بچگانه پاپا اوزاکا عروسکی میمون کد 05

 

دمپایی جلوبسته بیرونی

به دلیل اینکه دمپایی جلوبسته در هنگام راه‌رفتن، از پنجه و انگشتان پا محافظت می‌کند، می‌تواند گزینه خوبی به‌عنوان یک دمپایی بیرونی باشد. دمپایی بیرونی باید دارای ویژگی‌های حمایتی از پا باشد و راه‌رفتن در بیرون از منزل را با مشکل مواجه نکند. ازاین‌رو انتخاب آن نیازمند شناخت ویژگی‌های آن است. بهترین نوع دمپایی جلوبسته بیرونی، نوع چرمی آن است که مثل همیشه یک استایل شیک و خاص را به شما هدیه می‌دهد. 

برای انتخاب یک دمپایی بیرونی مناسب می‌توانید سری به ویژگی‌های دمپایی بیرونی مناسب بزنید. 

دمپایی جلوبسته طبی

یکی از پرطرف‌دارترین انواع دمپایی، دمپایی طبی است. این دمپایی با قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند در پیشگیری و درمان برخی از بیماری‌ها نظیر آرتروز، صافی کف پا و خار پاشنه مفید باشد. نوع جلوبسته این دمپایی به دلیل حمایت از انگشتان پا می‌تواند مورد مناسب‌تری برای مصرف‌کننده به‌حساب بیاید. چرا که راه‌رفتن با آن آسان‌تر است. 

جمع‌بندی

در این نوشته به انواع کاربردهای دمپایی جلوبسته و مکان‌های استفاده از آن پرداخته شد. مهم این است که شما بتوانید دمپایی موردنظر خود را به‌درستی انتخاب کنید تا استفاده از آن برایتان لذت‌بخش باشد. همچنین انتخاب صحیح نوع دمپایی می‌تواند به شما در حفظ و نگهداری آن نیز کمک کند. 
 

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر