دمپایی بیرونی عالی با 9 ویژگی غیرقابل‌انکار

9 ویژگی غیرقابل‌انکار یک دمپایی بیرونی عالی

دمپایی بیرونی یکی از انواع دمپایی است که بنا به نوع ساخت آن، می‌توان آن را در بیرون از منزل استفاده نمود. اگر فردی هستید که علاقه دارد قهوه صبحگاهی‌اش را در باغ صرف کند و یا کارمند هستید و می‌خواهید در محل کارتان راحت باشید، استفاده از یک دمپایی بیرونی به شما پیشنهاد می‌شود.

انتخاب دمپایی بیرونی کمی حساس‌تر از سایر دمپایی‌ها است؛ چرا که شما با آن در اجتماع ظاهر می‌شوید و نیاز است موردی را انتخاب کنید که علاوه‌بر راحتی، به حفظ استایل شما نیز کمک کند. از طرفی شما ممکن است مدت‌زمان زیادی را با آن بگذرانید؛ بنابراین باید ویژگی‌هایی را داشته باشد که به حفظ سلامتی و بهداشت شما کمک کند. در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازیم. 

9 ویژگی یک دمپایی بیرونی خوب

  1. راحتی
  2. گرما 
  3. تنظیم دما 
  4. کفی مناسب 
  5. پشتیبانی قوس
  6. شستشوی آسان
  7. ضد آب 
  8. مواد آنتی‌باکتریال
  9. ضد رطوبت

دمپایی طبی زنانه سیمرغ مدل حدیث کد 01

352,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی طبی زنانه سیمرغ مدل حدیث کد 01
  1. دمپایی راحت

اولین ویژگی یک دمپایی بیرونی خوب، فراهم‌کردن راحتی برای پا است. دمپایی باید طوری طراحی شود که در استفاده طولانی‌مدت، فرد را دچار آزردگی نکند. مواردی مثل درد ساق پا و تاول کف پا در هنگام استفاده از دمپایی‌های نامناسب، بسیار شایع است. 

  1. گرم نگه‌داشتن پا

یک پوشش مناسب پا در بیرون از منزل باید بتواند دمای پای شما را حفظ کند. به‌خصوص در فصل زمستان که می‌تواند باعث بروز بیماری‌های استخوان و یا سرماخوردگی شود. انتخاب یک دمپایی بیرونی مناسب به شما این امکان را می‌دهد تا در فصول مختلف از آن استفاده نمایید؛ بدون اینکه آسیبی متوجه شما شود. 

  1. تنظیم‌کننده دما در فضای باز 

شاید به این فکر کنید که اگر هوا بیش از حد گرم باشد، پوشیدن دمپایی فکر خوبی است. اما اگر دمپایی مناسبی تهیه نکرده باشید، حتی در آفتاب هم نمی‌توانید آن را بپوشید. شاید هم به این فکر می‌کنید که پوشیدن دمپایی در یک روز برفی کار عاقلانه‌ای نیست. اما اگر از یک دمپایی تنظیم‌کننده دما استفاده کنید، به هر دوی این موارد خواهید رسید. این نوع دمپایی از مواد تنظیم‌کننده دما ساخته شده‌اند که می‌توانند با گرمای پاهای شما یا محیط اطراف سازگار شوند.

مواد تنظیم‌کننده دما یک ویژگی ایده‌آل برای داشتن دمپایی بیرونی است. این دمپایی‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که پا را در زمستان گرم نگه دارند. علاوه‎براین به شما این امکان را می‌دهند که در همه فصول از استفاده آن لذت ببرید. 

  1. دمپایی بیرونی با کفی محکم برای استفاده در فضای باز

دمپایی‌های بیرونی باید کفی مناسب برای استفاده در فضای باز داشته باشند و برای محیط‌هایی مثل چمن و پیاده‌رو مناسب باشند. کفی مناسب کمک می‌کند به‌راحتی قدم بردارید و از تعریق زیاد نیز جلوگیری می‌کند. همچنین به بهبود و یا جلوگیری از بیماری‌هایی نظیر آرتروز و خارپاشنه کمک می‌کند. نظیر چیزی که در انتخاب دمپایی طبی وجود دارد. 

  1. قابل شستشو در ماشین لباسشویی

وقتی در بیرون از منزل از یک دمپایی بیرونی استفاده می‌کنید، مطمئناً هر چند وقت یک‌بار نیاز به شستشو و ترمیم دمپایی دارید. استفاده از یک دمپایی با متریال مرغوب و قابلیت شستشو، این نگرانی را برطرف می‌کند. بسیاری از دمپایی‌های بیرونی را می‌توان به‌راحتی در ماشین لباسشویی شست و برخی از آن‌ها قابلیت شستشو با دست را دارند. زمانی که دمپایی بیرونی را شستشو می‌دهید، با ازبین‌رفتن لکه‌ها و آلودگی‌ها، دمپایی مثل روز اول می‌درخشد. اما اگر از یک دمپایی غیر قابل شستشو استفاده کنید، با شستن آن، دمپایی خراب می‌شود و دیگر قابل‌استفاده نیست. پس این یک موضوع مهم در هنگام خرید دمپایی است. 

برای خرید یک دمپایی مناسب، می‌توانید به راهنمای خرید دمپایی مراجعه نمایید. 

  1. دمپایی ضد آب برای فضای باز

خشک ماندن دمپایی بیرونی یکی از مسائل مهم در استفاده از آن است؛ بنابراین، یکی دیگر از جنبه‌هایی که باید برای دمپایی بیرونی خود در نظر بگیرید این است که آیا در برابر نفوذ آب مقاوم هستند یا خیر. انتخاب یک جفت دمپایی سازگار با محیط به این معنی است که برای مدت طولانی‌تری از استفاده آن لذت خواهید برد.

اگر روی چمن خیس یا مسیرهای شبنم‌دار راه می‌روید، این امر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مواد مختلف دارای سطوح مختلف مقاومت در برابر آب هستند؛ به‌عنوان‌مثال دمپایی‌های چرمی به دلیل ماهیت چرم، در برابر آب بسیار مقاوم هستند. انواع خاصی از پشم نیز ضد آب هستند و پاهای شما را از رطوبت محافظت می‌کنند. هنگام انتخاب دمپایی‌های بیرونی، باید تصمیم بگیرید که به دنبال چه سطحی از مقاومت در برابر آب هستید و چه موادی، نیاز شما را برطرف می‌کنند.

  1. دمپایی با ساپورت قوس 

دمپایی‌های بیرونی باید از شکل طبیعی پای شما حمایت کنند. داشتن دمپایی با ساپورت قوس می‌تواند به بهبود وضعیت بدنی و تحرک کمک کند. اگر می‌خواهید آن‌ها را برای مدت طولانی بپوشید، داشتن دمپایی بیرونی که پشتیبانی از قوس را ارائه می‌دهد، ضروری است. این نوع دمپایی به دلیل کفی محکمی که دارد، پاهای شما را هنگام راه‌رفتن درست نگه می‌دارد؛ بنابراین انتخابی فوق‌العاده برای پوشیدن در فضای باز است.

صندل مردانه پاپوک مدل 103 کد 01

336,000 تومان

خرید آنلاین صندل مردانه پاپوک مدل 103 کد 01
  1. دمپایی بیرونی ساخته شده با مواد آنتی‌باکتریال 

هنگام انتخاب دمپایی باید به این نکته توجه شود که سالم نگه‌داشتن پاها در اولویت است. انتخاب دمپایی‌های بیرونی ساخته شده از مواد آنتی‌باکتریال می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند. ما هرگز نمی‌دانیم وقتی بیرون از خانه هستیم، با چه میکروب‌ها یا باکتری‌هایی تماس پیدا می‌کنیم. موادی مانند پشم می‌توانند به‌طور طبیعی به مبارزه با این باکتری‌ها کمک کنند. علاوه‌بر‌این، ماهیت ضدباکتریایی پشم می‌تواند به شما کمک کند تا دمپایی‌هایی بدون بو داشته باشید!

  1. ضد رطوبت

یکی دیگر از ویژگی‌های یک دمپایی بیرونی مرغوب، رطوبت‌زدایی است. این نوع دمپایی رطوبت را از پای شما دور می‌کند و برای مواردی که پا بسیار عرق می‌کند و یا در محیط‌های مرطوب قدم می‌گذارد، مناسب است. توجه شود که این ویژگی متمایز از ضد آب بودن است. دمپایی ضدآب نفوذ آب از بیرون را خنثی می‌کند؛ اما این مورد، رطوبت درونی دمپایی را حذف می‌کند. در حقیقت این یک خاصیت تنفس برای دمپایی است. به لطف مزایای مواد طبیعی، دمپایی پشمی رطوبت را از بین می‌برد؛ به این معنی که دمپایی‌های بیرونی می‌توانند بهترین عملکرد را برای خشک و راحت نگه‌داشتن پاهای شما داشته باشند. 

جمع‌بندی

ما انواع دمپایی را در دسترس داریم که بسیاری از آن‌ها برای استفاده در بیرون مناسب هستند. مهم این است که شما در هنگام خرید دمپایی بیرونی، آن را از جای معتبر و متناسب با کاربرد و استفاده خود تهیه کنید تا در هنگام استفاده، پای شما آسیب نبیند و دمپایی به‌آسانی خراب نشود.
 

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر