دمپایی زنانه و تمام نکاتی که باید درباره آن بدانید

دمپایی زنانه

برای خرید دمپایی زنانه باید به چند نکته مهم دقت داشته باشید؛ این گونه می‌توانید دمپایی راحت، استاندارد و طبق سلیقه خود را خریداری نمایید.

خرید دمپایی زنانه:

برای خرید دمپایی زنانه می‌توانید به فروشگاه بانک کفش سر بزنید و با چند کلیک، دمپایی موردنظر خود را انتخاب و آن را درب آدرس خود در زمان مقرر تحویل بگیرید.

اما نکاتی که هنگام خرید دمپایی باید به آن دقت کنید کدام است؟

دمپایی زنانه نگاران مدل شایان کد 10

133,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی زنانه نگاران مدل شایان کد 10

نکات مهم جهت خرید دمپایی زنانه

  • طراحی استاندارد
  • سایز مناسب
  • وزن مناسب
  • قابلیت شستشو
  • جنس و متریال مرغوب
  • زیره نرم، راحت و انعطاف‌پذیر
  • رویه مناسب و محافظ پا
  • ضخامت مناسب کفی
  • باتوجه‌به کیفیت و متریال آن از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

دمپایی زنانه پایون مدل شایکا کد 78

140,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی زنانه پایون مدل شایکا کد 78

خرید دمپایی زنانه خارجی

دمپایی زنانه خارجی نسبت به برندهای ایرانی از قیمت نسبتاً بالاتری برخوردار هستند؛ دمپایی‌های خارجی زنانه در برندهای همچون نایکی، آدیداس و... در بازار عرضه شده‌اند؛ دمپایی‌های خارجی بسیار راحت، در رنگ‌بندی و طرح‌های متفاوت و... در فروشگاه بانک کفش یافت می‌شود.

اگر قصد خرید دمپایی زنانه را دارید می‌توانید آن را از فروشگاه بانک کفش خریداری نمایید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

دمپایی زنانه خارجی

دمپایی زنانه اسکیچرز

شرکت اسکیچرز آمریکا در سال 1992 تأسیس شد و رشد سریعی را در میان شرکت‌های تولیدکننده کفش و دمپایی در ایالات متحده داشته است؛ این شرکت بر تولید کفش و دمپایی‌های مد روز، جدید و سبک برای سنین 19 تا 40 سالگی تمرکز کرده است.

دمپایی زنانه ارزان

اگر قصد خرید دمپایی باکیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را دارید بهترین انتخاب برای شما خرید دمپایی زنانه پاپا از فروشگاه بانک کفش است.

دمپایی زنانه پاپا

پاپا یک برند ایرانی نه‌چندان مشهور با قدمت تولیدی پایین است؛ این کمپانی محصولاتی باکیفیت قابل‌قبول و مقرون‌به‌صرفه را تولید و در بازار عرضه کرده است.

 

دمپایی زنانه پاپا مدل بلفی کد 79

248,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی زنانه پاپا مدل بلفی کد 79

 

انواع دمپایی زنانه

قبل از انتخاب و خرید دمپایی زنانه باید مشخص کنید قصد خرید چه نوع دمپایی، مناسب برای کدام محیط، چه رنگ و... را دارد؛ این گونه خیلی راحت می‌توانید دمپایی متناسب باسلیقه خود را خریداری نمایید.

دمپایی طبی زنانه

یکی از بهترین نوع دمپایی، طبی است؛ این نوع دمپایی با پر کردن قوس کف پا، کمترین میزان فشار را به مچ پا، زانو، کمر و... وارد می‌کند؛ این گونه می‌توانید ساعت‌ها دمپایی بپوشید بدون این که احساس خستگی کنید.

دمپایی طبی انواع مختلفی همچون دمپایی روفرشی طبی زنانه، دمپایی چرمی طبی زنانه و... دارد که می‌توانید بسته به سلیقه خود مدل مدنظر را خریداری نمایید.

دمپایی زنانه طبی

دمپایی طبی زنانه سیمرغ مدل رز کد 19

312,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی طبی زنانه سیمرغ مدل رز کد 19

دمپایی روفرشی زنانه

دمپایی روفرشی انواع گوناگونی دارد؛ دقت داشته باشید زیره دمپایی روفرشی باید نرم باشد تا هنگام پوشیدن به کمر و پاهای شما فشار وارد نشود.

همچنین پا در دمپایی روفرشی نباید عرق کند؛ چرا که در درازمدت باعث ایجاد بوی نامطلوب، قارچ و مریضی‌های پوستی و... می‌شود.

این نوع دمپایی نیز انواع گوناگونی همچون دمپایی روفرشی مجلسی زنانه، دمپایی روفرشی حوله‌ای، دمپایی روفرشی عروسکی و... دارد که شما می‌توانید بسته به سلیقه خود مدل مدنظر را از فروشگاه بانک کفش خریداری نمایید.

دمپایی چرم زنانه

دمپایی چرم زنانه از زیبایی بسیار زیادی برخوردار است؛ این نوع دمپایی در محیط‌های خارج از خانه به‌عنوان صندل و در مهمانی‌ها به‌عنوان دمپایی مجلسی زنانه استفاده می‌شود.

دمپایی مجلسی زنانه

دمپایی مجلسی زنانه در انواع پاشنه‌دار، لژ دار، پاشنه سرخود، چرمی، کنفی و... در بازار عرضه شده است که می‌توانید متناسب با لباس خود دمپایی مجلسی خود یکی از انواع پاشنه‌دار، پاشنه‌کوتاه، بدون پاشنه، لژ دار، عروسکی، جلوبسته، سنگ‌دوزی شده و... را انتخاب نمایید.

دمپایی زنانه مجلسی

دمپایی زنانه انگشتی

دمپایی زنانه انگشتی مناسب برای محیط‌های همچون رخت‌کن استخر، ساحل، دریا، محیط داخل خانه و... است؛ این نوع دمپایی بسیار سبک بوده و توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب نمایید.

دمپایی زنانه اسپرت

دمپایی دخترانه اسپرت نوعی دمپایی بدون پاشنه و لژ است که به‌صورت کاملاً ساده و یا با تزیینات فانتزی تولید می‌شود. این دمپایی مدل‌های مختلفی دارد که ازجمله می‌توان به حوله‎ای، پلاستیکی، خزدار، عروسکی، ابری، لمه، جلوبسته، جلوباز و... اشاره کرد.

دمپایی زنانه پاشنه‌بلند

دمپایی زنانه پاشنه‌بلند یک انتخاب عالی برای افزایش قد است؛ این نوع دمپایی برای مجالس، استایل‌های رسمی و... مناسب است.

جدیدترین مدل دمپایی زنانه

با پیشرفت صنعت مد دمپایی‌های زیادی در بازار عرضه شده است که سبک آن از دمپایی‌های قدیمی متمایز شده است.

جدیدترین مدل دمپایی زنانه

یکی از جدیدترین مدل دمپایی زنانه کراکس است؛ در قدیم از این نوع دمپایی به‌عنوان دمپایی جلوبسته یاد می‌شده است؛ اما امروزه با طراحی منحصربه‌فردی که  برای این نوع دمپایی در نظر گرفته شده می‌توان آن را با استایل تابستانه ست کرد و در بیرون منزل به‌عنوان صندل پوشید.

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر