برندهای تولیدکننده دمپایی

برندهای تولیدکننده دمپایی

امروزه برندهای مختلف دمپایی با طرح و رنگ‌های متنوعی تولید و در بازار عرضه کرده‌اند.

اما قبل از اینکه به معرفی برندهای مختلف دمپایی بپردازیم باید بدانید برای انتخاب دمپایی باید به چند نکته دقت کنید.

دمپایی روفرشی

نکات مهم جهت انتخاب دمپایی:

  • قابل شستشو باشد.
  • زیره آن نرم و راحت باشد.
  • از جنس مرغوبی برخوردار باشد.
  • کفی آن دارای ضخامت خوبی باشد.
  • دمپایی باید وزن سبکی داشته باشد.
  • از لحاظ ظاهری دارای طرح زیبایی باشد.
  • سایز آن مناسب باشد؛ در واقع سایز دمپایی باید نه خیلی بزرگ باشد نه خیلی کوچک.
  • باتوجه‌به کیفیت و متریال آن از قیمت مناسبی برخوردار باشد.
  • و...

انواع دمپایی کدام است؟

دسته‌بندی انواع دمپایی فارغ از مردانه، زنانه، پسرانه و دخترانه، بچگانه باتوجه‌به جنس، مدل، طرح و محل استفاده تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربرد متفاوتی دارد.

  • دمپایی روفرشی

دمپایی روفرشی باید از ظاهر زیبا، کفی مناسب و رنگ جذابی برخوردار باشد.

همچنین دمپایی روفرشی نباید مانع از رسیدن هوا به پاها شود؛ زیرا موجب تعرق پا می‌شود که این موضوع برای برخی خوشایند نیست.

  • دمپایی حوله‌ای

دمپایی حوله‌ای در مدل‌های خزدار و عروسکی در بازار عرضه شده است؛ این دمپایی معمولاً برای زمستان و یا زمانی که از حمام بیرون می‌آیید مناسب است. همچنین این دمپایی عموماً کنار تخت قرار دارند و همراه با لباس‌خواب مورداستفاده قرار می‌گیرند.

  • دمپایی‌ انگشتی

دمپایی‌انگشتی مناسب‌ترین نوع دمپایی برای فصول گرم سال محسوب می‌شوند. این نوع دمپایی در مدل‌های متنوعی در بازار عرضه شده‌اند.

  • دمپایی جلوبسته

به دمپایی جلوبسته دمپایی دستشویی هم می‌گویند؛ این دمپایی مناسب برای زمانی است که نمی‌خواهید پای شما خیس شود.

  • دمپایی ابری

دمپایی ابری جزوه سبک‌ترین نوع دمپایی محسوب می‌شود؛ این مدل از دمپایی‌ها بیشتر در محیط‌های ساحلی و شنا استفاده می‌شوند.

دمپایی ابری

  • دمپایی طبی

این نوع از دمپایی‌ها به اشخاصی که از ناحیه پا و کمر احساس درد می‌کنند، پیشنهاد می‌شود. دمپایی طبی دارای کفی نرم و استاندارد است که از فشارآوردن به‌زانو و کمر جلوگیری می‌کند.

  • دمپایی مجلسی

دمپایی مجلسی مناسب برای استفاده در مجالس، مراسم‌ها مختلف و جشن‌ها مورداستفاده خانم‌هاست و انواع مختلفی دارد. از جمله انواع دمپایی روفرشی مجلسی می‌توان به مجلسی پاشنه‌دار، لژ دار، تخت و بدون پاشنه، لا انگشتی، جلوبسته و... اشاره کرد.

  • دمپایی زنانه چرمی

دمپایی‌ زنانه چرمی از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های دمپایی زنانه محسوب می‌شود. این نوع دمپایی بسیار بادوام بوده و پا در داخل آن عرق نمی‌کند.

دمپایی چرم بیشتر به‌منظور استفاده در محیط‌های رسمی، مهمانی‌ها، قرارهای دوستانه و مجالس خاص و... مورداستفاده قرار گیرد.

دمپایی چرمی

  • دمپایی پلاستیکی

از دمپایی پلاستیکی در محیط‌های همچون حمام، سرویس بهداشتی، استخر و... استفاده می‌شود؛ کیفیت و دوام این مدل دمپایی نسبت به انواع دیگر پایین‌تر بوده و اغلب قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.

تا اینجای مقاله به تعدادی از انواع مدل‌های دمپایی اشاره کردیم؛ اما این تمام مدل‌های موجود در بازار نیست. دقت داشته باشید تنوع مدل‌های دمپایی و صندل به‌قدری زیاد است که هر چقدر مدل معرفی کنیم باز هم ادامه دارد.

حالا که با تعدادی از مدل‌های دمپایی آشنا شدید باید بدانید برندهای مختلف ایرانی و خارجی اقدام به تولید دمپایی کرده‌اند؛ این گونه هر شخصی با هر سلیقه‌ای می‌تواند دمپایی باکیفیت خریداری کند.

دمپایی پلاستیکی

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین برندهای ایرانی و خارجی تولیدکننده دمپایی می‌پردازیم.

برندهای ایرانی دمپایی:

  1. دمپایی نیکتا

نیکتا یک برند ایرانی در زمینه تولید انواع دمپایی و صندل طبی است.

NIKTA اولین برند تولیدکننده صندل و دمپایی طبی در ایران محسوب می‌شود؛ این شرکت ۵۰ساله مدعی در استفاده از فناوری روز اروپا بوده و موفق به صادرات محصولات خود به کشورهای حوزه خلیج‌فارس و اروپا شده است.

دمپایی آرای

  1. دمپایی پاپا

پاپا یک برند ایرانی نه‌چندان مشهور با قدمت تولیدی پایین است؛ این کمپانی محصولاتی باکیفیت قابل‌قبول و مقرون‌به‌صرفه را تولید و در بازار عرضه کرده است.

  1. دمپایی پاتکان

برند پاتکان (PATKAN)  سال 1390 با محوریت کیفیت در تولید، تأمین و حفظ رضایت مشتری و بهبود مستمر تأسیس گردید. از همان ابتدا کیفیت محصولات و ارائه جدیدترین مدل‌ها بزرگ‌ترین دغدغه این برند بوده که این مهم با استفاده از مدل‌های روز جهانی، استفاده از بهترین متریال همچون زیره‌های تولیدی زیلان ترکیه و چرم‌های درجه 1 گاوی و بزی که به‌صورت گیاهی دباغی شده (چرم رستیک) و همچنین استفاده از کفی‌های طبی جهت راحتی پا طراحی شده‌اند. صنعتگران و هنرمندان تبریز تلاش کرده محصولی را تولید کنند که حس جنس مرغوب و بادوام را به مشتری انتقال داده و از خرید کالای ایرانی رضایت داشته باشند.

  1. دمپایی آرای

دمپایی آرای تمامی مولفه‌های مربوط به تولید دمپایی طبی استاندارد است را رعایت کرده و برای استفاده روزمره بسیار مناسب هست.

  1. دمپایی خزر

تنوع شکل ظاهری دمپایی خزر بسیار بالا است؛ دمپایی‌های این برند از کیفیت بالایی برخوردار است که این موضوع می‌تواند سلامت پاها را تضمین نمایید.

  1. دمپایی سارینا

دمپایی‌های طبی سارینا دارای رنگ‌های متنوع و باکیفیت است؛ این دمپایی مناسب سلیقه همه افراد جامعه بوده و مانع خارش پا می‌شود.

  1. دمپایی پردیس

برند پردیس دمپایی‌های متنوعی را با رنگ‌بندی‌ها و طرح‌های مختلف، مختص بانوان تولید کرده است. دمپایی‌های این برند دارای لژ مناسب برای افرادی است که به‌سلامت وضعیت پا و کمر خود اهمیت می‌دهند. لژ کف دمپایی با پر کردن گودی کف پا، از بروز کمردرد و پادرد موقع راه‌رفتن جلوگیری می‌کند.

  1. دمپایی فینال

شرکت تولیدی فینال از سال ۱۳۸۵ باهدف تولید دمپایی و صندل‌های طبی PU در استان قم آغاز به فعالیت نمود. این شرکت به‌عنوان یک برند معتبر در سطح کشور شناخته شده و باتوجه‌به فعالیت گسترده در بخش داخلی و صادرات سهم قابل‌توجهی را به خود اختصاص داده است. بخش اصلی تولیدات این شرکت در زمینه صندل‌های مردانه، زنانه، دخترانه، پسرانه، بچگانه است.

دمپایی فینال

مارک‌های خارجی:

  1. دمپایی آدیداس

در تولید کفی دمپایی آدیداس سعی شده تا از متریال مرغوب استفاده شود و طراحی آن به‌گونه‌ای باشد که سبب جلوگیری از سرخوردن شود. رویه دمپایی نیز به‌گونه‌ای است که از عرق‌کردن پا جلوگیری می‌کند و مانع از بوی بد پا در هنگام پوشیدن دمپایی می‌شود.

  1. دمپایی نایک

دمپایی نایک با داشتن برجستگی‌های نرم در سطح کفی دمپایی، فشارهای وارده به کف پا را جذب می‌کند؛ همچنین برجستگی‌های موجود در کفی این دمپایی از لیزخوردن پا در هنگام پوشیدن دمپایی جلوگیری می‌نماید.

  1. پوما

یکی از تولیدکنندگان بزرگ کفش، دمپایی و انواع تجهیزات ورزشی، برند پوما است. این برند از معتبرترین برندهای سازنده کفش کتونی، صندل، دمپایی و... است. خرید دمپایی پوما برای همه افراد از جمله ورزشکاران حرفه‌ای، تازه‌کار و… مناسب بوده و انواع مدل‌های آن به‌منظور انجام انواع فعالیت‌های روزانه، پیاده‌روی و دویدن مورداستفاده قرار می‌گیرد.

دمپایی‌های برند پوما دارای راحتی و دوام بالایی هستند.

دمپایی پوما

همچنین این دمپایی‌ها طراحی و رنگ‌های گوناگونی دارند و از زیبایی و جذابیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل افراد مختلف از جمله زنان، مردان و کودکان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

کفی دمپایی‌های پوما کاملاً ضدسایش و ضد اصطکاک است، به همین علت پوشیدن آنها بر روی سرامیک و جاهای لیز کاملاً راحت و آسان خواهد بود و احتمال سایش آنها به حداقل می‌رسد.

خرید اینترنتی انواع دمپایی از فروشگاه بانک کفش

عمده‌ مدل‌های دمپایی مجلسی و روزمره با جنس‌های مختلف در بانک کفش موجود است. بانک کفش به شما این امکان را می‌دهد تا برای خرید اینترنتی انواع دمپایی از برند‌های خارجی و ایرانی بدون جست‌وجو در مغازه‌ها، دمپایی محبوبتان را از هر برندی که می‌خواهید سفارش دهید و در آدرس مدنظرتان تحویل بگیرید.

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر