دمپایی پلاستیکی، انواع مدل، کاربرد و نحوه شستشو

دمپایی پلاستیکی، انواع مدل، کاربرد و نحوه شستشو

دمپایی پلاستیکی یکی از انواع دمپایی است که معمولاً از سه نوع گرانول تولید شده در صنعت پتروشیمی ساخته می‌شود و شامل موارد زیر است: 

  1. پی‌یو  (PU)
  2. ایی‌وی‌اِی  (EVA)
  3. پی‌وی‌سی (PVC) 

باتوجه‌به فعالیت کارخانه‌های پتروشیمی در ایران، این مواد در داخل کشور تهیه می‌شوند و نیاز به واردات از سایر کشورها وجود ندارد؛ بنابراین دمپایی پلاستیکی نسبت به سایر متریال‌ها، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری ارائه می‌دهد.

تولید این دمپایی در ایران، با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین و به‎روزترین تجهیزات، بهترین کیفیت و الگوگیری از مدل‌های اروپایی، به‌خوبی توانسته رضایت مشتریان را به‌دست آورد. 

باتوجه‌به مواد اولیه تولید دمپایی پلاستیکی، این دمپایی راحتی زیادی را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند. به همین دلیل مدل‌های زیبا و متنوعی از آن در کارخانه‌ها تولید می‌شود تا تنوع سلیقه‌ها را نیز پوشش دهد. 

 

دمپایی مردانه پایون مدل بارسلون کد 06

135,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی مردانه پایون مدل بارسلون کد 06

 

کاربردهای دمپایی پلاستیکی 

انواع دمپایی پلاستیکی باتوجه‌به مدل آن کاربردهای گسترده‌ای دارد. از جمله این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  1. دمپایی بیمارستانی
  2. دمپایی هتل
  3. دمپایی استخری
  4. دمپایی سرویس بهداشتی و حمام 
  5. دمپایی مجلسی
  6. دمپایی روفرشی
  7. دمپایی بیرونی

انواع دمپایی پلاستیکی

باتوجه‌به کاربردهای گسترده دمپایی پلاستیکی، انواع مختلفی از آن ساخته می‌شود. در ادامه به بررسی انواع و محل استفاده از آن می‌پردازیم. 

 

دمپایی پسرانه پاپا مدل آرشین اسمایل کد 10

104,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی پسرانه پاپا مدل آرشین اسمایل کد 10

 

دمپایی مجلسی

یکی از پراستفاده‌ترین انواع دمپایی در بین خانم‌ها، دمپایی مجلسی است. این دمپایی با طراحی زیبا و خاص، برای استفاده در مجالس، مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه تولید می‌شود که می‌تواند مواد اولیه متفاوتی را شامل شود. یکی از انواع دمپایی مجلسی، نوع پلاستیکی آن است که علاوه بر زیبایی، راحتی را نیز برای مصرف‌کننده به همراه دارد. 

دمپایی روفرشی

دمپایی روفرشی در همه منازل و برای همه سنین قابل‌استفاده است. این دمپایی باید با استاندارها و مواد اولیه خاص تولید شود تا در استفاده طولانی‌مدت، به پا و ستون فقرات آسیبی وارد نکند. به همین جهت، دمپایی پلاستیکی می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در منزل باشد. استفاده آسان، نرمی، انعطاف‌پذیری و لژ مناسب از جمله ویژگی‌های این نوع دمپایی روفرشی است. 

دمپایی استخری

دمپایی استخری نوعی دمپایی سبک، راحت، انعطاف‌پذیر و ضد آب است که برای استفاده در استخر و همچنین حمام و سرویس بهداشتی تولید می‌شود. این دمپایی باید از متریالی ساخته شود که آب را به خود جذب نکند و سطح آن نیز به‌راحتی قابل شستشو و خشک‌کردن باشد؛ بنابراین، به نظر می‌رسد دمپایی پلاستیکی گزینه مناسبی برای استفاده در این مکان‌ها باشد. همچنین ضدعفونی‌کردن آن نیز به‌سادگی امکان‌پذیر است. 

دمپایی جلوبسته 

یکی از انواع دمپایی، دمپایی جلوبسته است که کاربردهای آن امروزه بسیار گسترده شده است. از مدل مجلسی گرفته تا استفاده در سرویس بهداشتی. مدل‌های بیشتر این دمپایی را در بخش دمپایی جلوبسته مشاهده نمایید. 

دمپایی انگشتی

دمپایی پلاستیکی انگشتی می‌تواند گزینه مناسبی برای بیرون رفتن‌های تابستانه و یا استفاده در استخر و ساحل باشد. اما مدل‌های روفرشی و مجلسی آن نیز در بازار موجود است. 

دمپایی بیرونی

اگر از جمله کسانی هستید که در بیرون از منزل هم از دمپایی استفاده می‌کنید، بهتر است یک دمپایی پلاستیکی انتخاب کنید. راحتی، انعطاف‌پذیری و دوام این دمپایی نسبت به سایر دمپایی‌ها بسیار بیشتر است. همچنین پوشیدن آن با جوراب یا بدون جوراب، مشکلی در راه‌رفتنتان ایجاد نمی‌کند. با مدل‌های بنددار این دمپایی به‌راحتی می‌توانید بدوید، فوتبال ‌بازی کنید و بالا و پایین بپرید. این یک گزینه عالی است. 

تمیزکردن دمپایی پلاستیکی

به همان میزان که از راحتی استفاده از دمپایی پلاستیکی صحبت می‌کنیم، باید به تمیزکردن و نگهداری آن نیز اشاره کنیم. باتوجه‌به گستردگی سطح آلودگی در شهرها، مهم است که شما بتوانید دمپایی خود را به‌خوبی ضدعفونی کنید. تمیز‌کردن دمپایی پلاستیکی بسیار آسان است. کافی است مقداری آب و مواد شوینده از قبیل پود لباس‌شویی یا مایع ظرف‌شویی را با هم مخلوط کرده و سپس دمپایی را به مدت پانزده دقیقه در آن غوطه‌ور کنید. اگر لکه‌ها هنوز روی دمپایی مقاومت می‌کنند، با استفاده از یک برس نرم یا یک مسواک قدیمی، دمپایی را برس بکشید. سپس آن را آبکشی نمایید. 

ضدعفونی‌کردن دمپایی پلاستیکی

این کار نیز به‌سادگی انجام می‌شود. مقداری آب و مایع ضدعفونی‌کننده را با هم مخلوط کنید و سپس دمپایی را درون آن قرار دهید. پس از یک ربع، دمپایی را از محلول خارج کرده و با آب بشویید. 

 

دمپایی دخترانه پاپا مدل نارسیس کد 10

87,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی دخترانه پاپا مدل نارسیس کد 70

 

خشک‌کردن دمپایی پلاستیکی

برای خشک‌کردن دمپایی پلاستیکی آن را برای مدت کوتاهی در هوای آزاد و یا جلوی پنکه قرار دهید. خواهید دید که چقدر سریع دمپایی شما کاملاً خشک می‌شود. اگر برای خشک‌کردن آن عجله دارید، ابتدا آن را با استفاده از یک دستمال حوله‌ای خشک کنید و سپس در مقابل آفتاب و یا جلوی پنکه قرار دهید. 


 

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر