دمپایی چرم و 10 ویژگی منحصربه‌فرد و بی‌نظیر آن

دمپایی چرم و 10 ویژگی منحصربه‌فرد و بی‌نظیر آن

دمپایی چرم یکی از محبوب‌ترین انواع دمپایی در میان مدل‌های مردانه است. البته این جنس دمپایی مختص مردان نیست و مدل‌های زنانه بسیار زیبایی را نیز داراست. دلیل محبوبیت این دمپایی، استفاده از متریال اصل و طبیعی، دوام بالا، زیبایی خاص و شیک‌بودن و البته خواص درمانی آن است. 

چرم از گذشته‌های دور به‌عنوان ماده اولیه تولید کفش و دمپایی مورداستفاده بوده است. این متریال مرغوب از پوست حیوانات اهلی نظیر گاو، گوسفند، بز، شترمرغ و حیوانات وحشی نظیر خوک و کروکدیل به دست می‌آید. طبیعی است که قیمت چنین کالایی کم نباشد. این موضوع باعث شده نمونه مصنوعی آن از موادی نظیر پلیمر ساخته شود. اما چرم مصنوعی خواص درمانی، کیفیت و زیبایی و البته دوام چرم اصل را ندارد. 

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، دمپایی چرم کیفیت بالایی دارد و  همین امر باعث محبوبیت بسیار برای این مدل دمپایی شده است. اما این، تنها دلیل محبوبیت دمپایی چرمی نیست. چرم خواص درمانی بسیاری دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. 

خواص درمانی و مزایای استفاده از دمپایی چرم

  1. استحکام

یکی از دلایل محبوبیت دمپایی چرم، استحکام آن است. این محصول نسبت به سایر محصولات دوام بیشتری دارد و در برابر عواملی مثل گرمای زیاد، سرمای شدید، فرسودگی، سایش و... مقاوم است. همچنین ترک‌خوردگی در دمپایی چرم دیده نمی‌شود. این باعث می‌شود دمپایی شما همیشه نو به نظر برسد. 

  1. زیبایی

چرم به دلیل اینکه یک ماده طبیعی است، زیبایی خاصی دارد. علاوه‌برآن مقاومت دمپایی چرمی در برابر عوامل گفته شده باعث می‌شود این دمپایی همیشه نو به نظر برسد و آن را همیشه زیبا نگه دارد. 

  1. انعطاف‌پذیری

زمانی که یک دمپایی چرم می‌خرید، شاید در نگاه اول جنس آن کمی خشک به نظر برسد؛ اما به‌مرورزمان انعطاف‌پذیری آن بیشتر می‌شود؛ بدون آنکه آسیبی به دمپایی شما وارد شود. 

  1. عدم ایجاد حساسیت

بسیاری از مواد صنعتی و مصنوعی وقتی در مجاورت پوست قرار می‌گیرند، باعث ایجاد حساسیت، جوش، بوی بد و خارش می‌شوند و مشکلاتی را به وجود می‌آورند. دمپایی چرمی به دلیل طبیعی بودن الیاف و بافت آن، به‌هیچ‌عنوان حساسیت ایجاد نمی‌کند. بلکه باعث می‌شود از لحاظ جسمی و روحی حس خوبی داشته باشید. این موضوع به‌خصوص برای افرادی که پوست حساسی دارند، اهمیت ویژه‌ای دارد. 

دمپایی چرمی مردانه آرای مدل آتیلا کد 01

825,000 تومان

با کیفیت ترین دمپایی طبی مردانه
  1. قابلیت تنفس

دمپایی چرم به دلیل دارابودن بافت طبیعی، قابلیت تنفس دارد و همین امر باعث جلوگیری از تعریق، ایجاد بوی بد و بیماری‌هایی نظیر قارچ پوستی می‌شود. این موضوع برای کسانی که به مدت طولانی از دمپایی استفاده می‌کنند اهمیت دارد. اگر نگران این هستید که درگیر این مشکلات شوید، بهتر است در هنگام خرید دمپایی، یک دمپایی چرم انتخاب کنید. 

  1. مزایای زیست‌محیطی

برای کسانی که دغدغه محیط‌زیست را دارند و به دنبال استفاده از مواد تجزیه‌پذیر و تولید زباله کمتر هستند، استفاده از دمپایی چرم می‌تواند یک گزینه عالی باشد؛ چرا که این مواد در طبیعت تجزیه شده و اثرات مخرب از خود به‌جای نمی‌گذارد. 

  1. بوی خوش

شاید فکر کنید چرم طبیعی بوی بد حیوانات را می‌دهد. اما باید بگویم این یک فکر اشتباه است. در مراحل تولید دمپایی چرم، مواد اولیه تصفیه شده و بوی بد آن از بین می‌رود و یک رایحه خوش طبیعی از آن به‌جای می‌گذارد. این بو با گذر زمان بهتر هم می‌شود درحالی‌که مواد صنعتی و مصنوعی در طول زمان نه‌تنها بوی بد خود را از دست نمی‌دهند، بلکه با کهنه شدن این بوی بد افزایش می‌یابد. 

دمپایی چرم طبیعی زنانه آرای مدل سویل کد 07

600,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی چرم طبیعی زنانه آرای مدل سویل کد 07
  1. جذب آب و رطوبت و کمک به درمان استخوان‌درد

از قدیم‌الایام وسایلی نظیر چاقو و حتی شمشیر را در داخل غلافی از چرم قرار می‌دادند تا رطوبت هوا را به خود جذب کرده و از زنگ‌زدن جلوگیری نماید. با استفاده از این موضوع، پزشکان توصیه می‌کنند برای درمان بیماری‌هایی نظیر درد مچ پا، از کفش و دمپایی چرم استفاده کنیم. چرا که با جذب رطوبت آب اضافی بدن، به درمان استخوان در کمک می‌کند. 

  1. فصلی نبودن دمپایی چرم

اکثر افراد دمپایی تابستانه و زمستانه دارند؛ چراکه در تابستان به دلیل تعریق زیاد، نیاز به یک دمپایی با خاصیت تنفس‌پذیری دارند تا از ایجاد بوی بد پا جلوگیری نماید. همچنین در زمستان نیاز به یک دمپایی گرم‌تر دارند تا از نفوذ سرما جلوگیری نماید. دمپایی چرم به دلیل بافت طبیعی آن، به‌هیچ‌عنوان فصلی نبوده و در همه فصول سال می‌توان از آن استفاده کرد. در تابستان خاصیت تنفس‌پذیری دمپایی چرم به کمک فرد می‌آید و در زمستان، جذب رطوبت موجود در هوا باعث راحتی فرد مصرف‌کننده می‌شود. 

  1. لطافت

دمپایی چرم از پوست حیوانات مختلف ساخته شده است. علی‌رغم تصفیه در مراحل ساخت چرم، لطافت پوست حیوان حفظ می‌شود. این امر باعث می‌شود شما در همه محصولات چرمی لطافت و نرمی را احساس کنید. 

انواع دمپایی چرم و کاربردهای آن 

دمپایی چرم انواع و کاربردهای مختلفی دارد که بنا بر نیاز، می‌توان از هر یک از آن‌ها استفاده نمود. 

دمپایی چرم مردانه آرای مدل شاهین کد 20

900,000 تومان

کفش مردانه چرم جدید

دمپایی بیرونی

شاید بخواهید برای بیرون رفتن از خانه و قدم‌زدن در پارک، از یک دمپایی استفاده کنید و شاید نیاز داشته باشید در محل کارتان یک جفت دمپایی برای راحتی بیشتر همراه ببرید. بهترین گزینه برای هر دوی این موارد و بسیاری از موارد دیگر، داشت یک جفت دمپایی چرم است تا بتوانید از همه مزایای آن در طول روز استفاده کنید. 

دمپایی روفرشی

اگر از جمله کسانی هستید که در خانه و روی فرش دمپایی می‌پوشید، بهتر است از دمپایی چرم استفاده کنید. پس از یک روز پرکار و رسیدن به منزل، شما نیاز دارید تا به پاهایتان استراحت بدهید. بهترین دمپایی، دمپایی چرم است تا خستگی و درد ناشی از ایستادن و پیاده‌روی‌های طولانی را از پاهای شما بگیرد و تنفس و راحتی را به آن هدیه دهد.

دمپایی زنانه چرمی آرای مدل پارلا کد 39

610,000 تومان

خرید و فروش دمپایی زنانه چرم طبی

دمپایی مجلسی

برای ورود به یک مهمانی و دورهمی، داشتن یک جفت دمپایی چرم مجلسی می‌تواند به حفظ و بهبود استایل شما کمک کند. زیبایی می‌تواند اعتمادبه‌نفس را در شما دوچندان کند؛ بنابراین از داشتن یک جفت دمپایی چرمی مجلسی غافل نشوید. 

دمپایی طبی

حتماً تا کنون اهمیت و مزایای داشتن یک دمپایی طبی را درک کرده‌اید. بهترین گزینه برای اثربخشی بهتر خواص درمانی دمپایی طبی، استفاده از نوع چرمی آن است تا با داشتن خواص طبیعی، به بهبود هر چه سریع‌تر بیماری‌های استخوانی کمک کند. اضافه‌شدن خواص درمانی چرم به خواص ساختاری دمپایی طبی، می‌تواند به تسریع درمان بیفزاید.

دمپایی چرم مصنوعی مردانه آوین مدل دوزیگزال 055

344,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی چرم مصنوعی مردانه آوین مدل دوزیگزال 055

دمپایی ‌انگشتی

اگر از جمله افرادی هستید که به داشتن یک استایل اسپرت و کلاسیک فکر می‌کنند، نگران نباشید! شما دچار تناقض نشده‌اید. این ایده امکان‌پذیر است که شما بتوانید هر دوی اینها را در یک محصول داشته باشید. پوشیدن یک دمپایی چرم انگشتی، خواسته شما را برآورده می‌کند و به شما کمک می‌کند همانی باشید که می‌خواهید. 

 

کلام آخر 

اگر به فکر خرید یک جفت دمپایی چرم افتاده‌اید، بهتر است ابتدا بدانید که می‌خواهید از آن در کجا استفاده کنید. این کار باعث می‌شود انتخاب بهتری داشته باشید و توقع شما نیز از داشتن آن دمپایی بهتر برآورده شود و در هنگام استفاده از آن، راحتی و لذت بیشتری را تجربه کنید. 

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر