دمپایی حوله‌ای و 5 نوع جذاب آن

دمپایی حوله‌ای و 5 نوع جذاب آن

دمپایی حوله‌ای یکی از انواع دمپایی است که بیشتر در زمستان مورداستفاده قرار می‌گیرد. این نوع دمپایی با کفی و رویه حوله ای، باعث کاهش سرماخوردگی در زمستان می‌شود. همچنین می‌توان از این دمپایی، بعد از استحمام و برای خشک‌کردن پاها نیز استفاده کرد. 

شاید با شنیدن اسم دمپایی حوله‌ای، یاد دمپایی جلوبسته حوله‌ای بیفتید که پس از استحمام می‌پوشید، اما باید بدانید که این دمپایی طرح‎ها و مدل‎های جدید فراوانی دارد. در ادامه مدل‌ها و کاربردهای آن را بررسی می‌کنیم. 

5 مدل جذاب دمپایی حوله‌‎ای

دمپایی حوله‌ای در حقیقت یک دمپایی روفرشی زمستانه است. طبیعی است که نمی‌توان از آن در محیط‌های دیگر استفاده کرد. اما تنوع در مدل‌های این دمپایی و البته جدید بودن آن، باعث شده مشتریان زیادی را به خود جذب کند. 

دمپایی پلاستیکی زنانه ونیز مدل حوله ای کد 04

68,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی پلاستیکی زنانه ونیز مدل حوله ای کد 04

دمپایی جلوبسته

این همان دمپایی است که وقتی از حمام بیرون می‌آیید، می‌تواند به‌سرعت پاهای شما را خشک کند. کفی بیرونی این دمپایی از جنس پلاستیک است و کفی داخلی، حوله‌ای است. این ساختار در همه مدل‌های دمپایی حوله‌ای به همین شکل وجود دارد تا از آسیب به پا جلوگیری شود.  

دمپایی جلوباز

دمپایی حوله‌ای جلوباز، نوع دیگری از دمپایی حوله‌ای است. این دمپایی روفرشی رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی دارد. همچنین جنس پارچة حوله‌ای آن نیز متفاوت است. 

دمپایی انگشتی

شاید فکر کنید چطور می‌توان در زمستان با یک دمپایی انگشتی، از نفوذ سرما به پا جلوگیری کرد. اما بهتر است بدانید مدل‌های جدید دمپایی‌های حوله‌ای این مشکل را برطرف نموده است. برای درک بهتر این مسئله، پیشنهاد می‌کنیم از جدیدترین مدل‌های دمپایی حوله‌ای ما دیدن نمایید. 

دمپایی کفشی

دمپایی حوله‌ای کفشی، یک گزینه عالی برای افراد گرمایی است. چرا که تمام پا را می‌پوشاند و کاملاً از نفوذ سرما جلوگیری می‌نماید. برخی از مدل‌های جدید این دمپایی، فانتزی و به شکل حیوانات مختلف است. این دمپایی بیشتر برای کودکان تولید می‌شود؛ اما مدل‌های بزرگسال آن هم مشتریان زیادی دارد. 

دمپایی عروسکی

این دمپایی کاملاً به شکل حیواناتی نظیر اسب، گوسفند، خرگوش و... است. این دمپایی حوله‌ای فانتزی، به‌تازگی ترند شده و مشتریان زیادی دارد. 

جمع‌بندی

باتوجه‌به این که دمپایی حوله‌ای یک دمپایی زمستانه و روفرشی است، تمامی ‌افراد می‌توانند از تمامی ‌مدل‌های آن استفاده کنند؛ بدون اینکه نگران استایل و یا تیپ شخصیتی خود باشند؛ بنابراین نیازی نیست برای خرید آن به خودتان سخت بگیرید و یا خود را با دیگران مقایسه کنید. این یک مسئله شخصی و سلیقه‌ای برای شماست. 

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر