Top Banner
ایجاد یا ورود به حساب کاربری
e Hi there!
معرفی
icon 4 قسط ماهانه 0 تومانی با اسنپ پی! (بدون کارمزد)
دمپایی زنانه پایون مدل کژال کد 0
کد کالا 56687#
انتخاب رنگ:
Color
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
امکان خرید اقساطی
مشاوره و پشتیبانی تلفنی
ارسال سریع به سراسر کشور

ویژگی های محصول

  • جنس
    ایویا
  • جنس زیره
    ایربولینگ
  • شیب داخلی
    0/5 سانتیمتر

کالاهای مرتبط

معرفی
مشاهده بیشتر
مشخصات
  • جنس
    • ایویا
  • جنس زیره
    • ایربولینگ
  • شیب داخلی
    • 0/5 سانتیمتر
  • ارتفاع پاشنه
    • 2/5 سانتیمتر
  • ویژگی های دمپایی
    • دمپایی پلاستیکی
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
ثبت دیدگاه
پیشنهاد نمیکنم
ریحانه حامدی یکتا:
دمپایی کمی بوی پلاستیک میداد، امیدوارم با استفاده از بین بره، در کل کیفیتش بد نیست.
خریدار
پیشنهاد میکنم
سکینه نوروزی دهکا:
رنگهای الوان دمپایی خیلی قشنگه و دقیقا همونی بود که توی عکس دیدم، خیلی خوشحالم از خریدم.
خریدار
توصیه ای ندارم
لیلا طوسی:
جنس ایویا دمپایی نرم و انعطافپذیره، اما باید دید بعد از چند بار استفاده چقدر دوام میاره.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
المیرا محمدی:
سایز دمپایی دقیقا همون چیزی نبود که انتظار داشتم، حتما قبل از خرید از راهنمای سایز استفاده کنید.
خریدار
پیشنهاد میکنم
زینب محمدی نژاد:
واقعا از خریدم راضی هستم. دمپایی خیلی خوشگله و راحت هم هست.
خریدار
توصیه ای ندارم
شبنم رهبر:
ارتفاع پاشنه دمپایی مناسبه و برای کسانی که دنبال دمپایی تخت نیستن، گزینه خوبیه، پشتیبانی ۲۴ ساعته فروشگاه هم عالی بود.
خریدار
پیشنهاد میکنم
طاهره ترابی:
من از این دمپایی خیلی راضی هستم. جنسش عالیه و خیلی سبکه. قیمتش هم مناسبه. پیشنهاد میکنم.
خریدار
پیشنهاد میکنم
مهدخت قنواتی:
دمپایی پایون کژال سبک و خوشفرم بود و برای کسانی که مثل من مشکل کمر درد دارن خیلی مناسبه.
خریدار
توصیه ای ندارم
نیره صدری:
دمپایی خوبیه. برای استفاده روزمره مناسبه.
خریدار
پیشنهاد میکنم
آرزو علی دائی بالائی:
جنس ایربولینگ خیلی خوب بود، راحت و سبکه. برای قدم زدن تو خونه عالیه.
خریدار
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
  • پیشنهاد نمیکنم
    ریحانه حامدی یکتا:

    دمپایی کمی بوی پلاستیک میداد، امیدوارم با استفاده از بین بره، در کل کیفیتش بد نیست.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    سکینه نوروزی دهکا:

    رنگهای الوان دمپایی خیلی قشنگه و دقیقا همونی بود که توی عکس دیدم، خیلی خوشحالم از خریدم.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    لیلا طوسی:

    جنس ایویا دمپایی نرم و انعطافپذیره، اما باید دید بعد از چند بار استفاده چقدر دوام میاره.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    المیرا محمدی:

    سایز دمپایی دقیقا همون چیزی نبود که انتظار داشتم، حتما قبل از خرید از راهنمای سایز استفاده کنید.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    زینب محمدی نژاد:

    واقعا از خریدم راضی هستم. دمپایی خیلی خوشگله و راحت هم هست.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    شبنم رهبر:

    ارتفاع پاشنه دمپایی مناسبه و برای کسانی که دنبال دمپایی تخت نیستن، گزینه خوبیه، پشتیبانی ۲۴ ساعته فروشگاه هم عالی بود.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    طاهره ترابی:

    من از این دمپایی خیلی راضی هستم. جنسش عالیه و خیلی سبکه. قیمتش هم مناسبه. پیشنهاد میکنم.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    مهدخت قنواتی:

    دمپایی پایون کژال سبک و خوشفرم بود و برای کسانی که مثل من مشکل کمر درد دارن خیلی مناسبه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    نیره صدری:

    دمپایی خوبیه. برای استفاده روزمره مناسبه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    آرزو علی دائی بالائی:

    جنس ایربولینگ خیلی خوب بود، راحت و سبکه. برای قدم زدن تو خونه عالیه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    مریم جوانبالغ مرند:

    دمپایی نرم و راحتی بود. برای تابستون خیلی مناسبه.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    نفیسه مرادپور:

    بعد از چند روز استفاده رنگ دمپایی یه کم پرید.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    دیانا اعظمی:

    از خریدم راضی هستم.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    بهناز قربان:

    واقعا دمپایی خوشگلی بود. جنسش خیلی نرمه و راحت رو پا میشه. رنگشم خیلی شاد و قشنگه. برای تابستون عالیه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    طناز حسنی:

    دمپایی پایون کژال با توجه به قیمتش، کیفیت قابل قبولی داره و برای استفاده روزمره مناسبه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    رکسانا فتحی:

    جنس دمپایی خوب بود.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    الهام شفیعی:

    دمپایی خیلی خوشگلی بود. هاش هم دقیق بود. برای استفاده روزمره خیلی مناسبه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    کوثر لورزاده:

    قیمتش مناسب بود.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    مائده باستانیان:

    دمپایی پایون کژال واقعا نرم و راحته، برای استفاده روزمره توی خونه عالیه، جنسش هم خیلی خوبه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    شیرین جنگلو:

    رنگ دمپایی خیلی قشنگ بود. با هر لباسی ست میشه.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    سهیلا ازغندی:

    رنگ دمپایی که من سفارش دادم با عکس سایت فرق داشت.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    مریم سادات مستوری:

    خیلی سریع دمپایی رو برام فرستادین و جنسش هم با کیفیته، حتما دوباره از این فروشگاه خرید میکنم.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    روزیتا آریامنش:

    دمپایی خوبیه. جنسش هم خوبه.

    خریدار
مشخصات
  • جنس
    • ایویا
  • جنس زیره
    • ایربولینگ
  • شیب داخلی
    • 0/5 سانتیمتر
  • ارتفاع پاشنه
    • 2/5 سانتیمتر
  • ویژگی های دمپایی
    • دمپایی پلاستیکی
  • کشور تولید کننده
    • ایران_قم