مشتری گرامی سایز انتخابی شما ناموجود می باشد. لطفا شماره همراه خود را وارد نمایید تا زمان موجود شدن این سایز شما را مطلع نماییم.
به منظور خرید سری کامل و قیمت عمده این محصول اطلاعات خود را وارد نمایید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
ویژگی های محصول
دمپایی کمی بوی پلاستیک میداد، امیدوارم با استفاده از بین بره، در کل کیفیتش بد نیست.
رنگهای الوان دمپایی خیلی قشنگه و دقیقا همونی بود که توی عکس دیدم، خیلی خوشحالم از خریدم.
جنس ایویا دمپایی نرم و انعطافپذیره، اما باید دید بعد از چند بار استفاده چقدر دوام میاره.
سایز دمپایی دقیقا همون چیزی نبود که انتظار داشتم، حتما قبل از خرید از راهنمای سایز استفاده کنید.
واقعا از خریدم راضی هستم. دمپایی خیلی خوشگله و راحت هم هست.
ارتفاع پاشنه دمپایی مناسبه و برای کسانی که دنبال دمپایی تخت نیستن، گزینه خوبیه، پشتیبانی ۲۴ ساعته فروشگاه هم عالی بود.
من از این دمپایی خیلی راضی هستم. جنسش عالیه و خیلی سبکه. قیمتش هم مناسبه. پیشنهاد میکنم.
دمپایی پایون کژال سبک و خوشفرم بود و برای کسانی که مثل من مشکل کمر درد دارن خیلی مناسبه.
دمپایی خوبیه. برای استفاده روزمره مناسبه.
جنس ایربولینگ خیلی خوب بود، راحت و سبکه. برای قدم زدن تو خونه عالیه.
دمپایی نرم و راحتی بود. برای تابستون خیلی مناسبه.
بعد از چند روز استفاده رنگ دمپایی یه کم پرید.
از خریدم راضی هستم.
واقعا دمپایی خوشگلی بود. جنسش خیلی نرمه و راحت رو پا میشه. رنگشم خیلی شاد و قشنگه. برای تابستون عالیه.
دمپایی پایون کژال با توجه به قیمتش، کیفیت قابل قبولی داره و برای استفاده روزمره مناسبه.
جنس دمپایی خوب بود.
دمپایی خیلی خوشگلی بود. هاش هم دقیق بود. برای استفاده روزمره خیلی مناسبه.
قیمتش مناسب بود.
دمپایی پایون کژال واقعا نرم و راحته، برای استفاده روزمره توی خونه عالیه، جنسش هم خیلی خوبه.
رنگ دمپایی خیلی قشنگ بود. با هر لباسی ست میشه.
رنگ دمپایی که من سفارش دادم با عکس سایت فرق داشت.
خیلی سریع دمپایی رو برام فرستادین و جنسش هم با کیفیته، حتما دوباره از این فروشگاه خرید میکنم.
دمپایی خوبیه. جنسش هم خوبه.
Your item has been added to the cart.
ریحانه حامدی یکتا:
دمپایی کمی بوی پلاستیک میداد، امیدوارم با استفاده از بین بره، در کل کیفیتش بد نیست.
سکینه نوروزی دهکا:
رنگهای الوان دمپایی خیلی قشنگه و دقیقا همونی بود که توی عکس دیدم، خیلی خوشحالم از خریدم.
لیلا طوسی:
جنس ایویا دمپایی نرم و انعطافپذیره، اما باید دید بعد از چند بار استفاده چقدر دوام میاره.
المیرا محمدی:
سایز دمپایی دقیقا همون چیزی نبود که انتظار داشتم، حتما قبل از خرید از راهنمای سایز استفاده کنید.
زینب محمدی نژاد:
واقعا از خریدم راضی هستم. دمپایی خیلی خوشگله و راحت هم هست.
شبنم رهبر:
ارتفاع پاشنه دمپایی مناسبه و برای کسانی که دنبال دمپایی تخت نیستن، گزینه خوبیه، پشتیبانی ۲۴ ساعته فروشگاه هم عالی بود.
طاهره ترابی:
من از این دمپایی خیلی راضی هستم. جنسش عالیه و خیلی سبکه. قیمتش هم مناسبه. پیشنهاد میکنم.
مهدخت قنواتی:
دمپایی پایون کژال سبک و خوشفرم بود و برای کسانی که مثل من مشکل کمر درد دارن خیلی مناسبه.
نیره صدری:
دمپایی خوبیه. برای استفاده روزمره مناسبه.
آرزو علی دائی بالائی:
جنس ایربولینگ خیلی خوب بود، راحت و سبکه. برای قدم زدن تو خونه عالیه.
مریم جوانبالغ مرند:
دمپایی نرم و راحتی بود. برای تابستون خیلی مناسبه.
نفیسه مرادپور:
بعد از چند روز استفاده رنگ دمپایی یه کم پرید.
دیانا اعظمی:
از خریدم راضی هستم.
بهناز قربان:
واقعا دمپایی خوشگلی بود. جنسش خیلی نرمه و راحت رو پا میشه. رنگشم خیلی شاد و قشنگه. برای تابستون عالیه.
طناز حسنی:
دمپایی پایون کژال با توجه به قیمتش، کیفیت قابل قبولی داره و برای استفاده روزمره مناسبه.
رکسانا فتحی:
جنس دمپایی خوب بود.
الهام شفیعی:
دمپایی خیلی خوشگلی بود. هاش هم دقیق بود. برای استفاده روزمره خیلی مناسبه.
کوثر لورزاده:
قیمتش مناسب بود.
مائده باستانیان:
دمپایی پایون کژال واقعا نرم و راحته، برای استفاده روزمره توی خونه عالیه، جنسش هم خیلی خوبه.
شیرین جنگلو:
رنگ دمپایی خیلی قشنگ بود. با هر لباسی ست میشه.
سهیلا ازغندی:
رنگ دمپایی که من سفارش دادم با عکس سایت فرق داشت.
مریم سادات مستوری:
خیلی سریع دمپایی رو برام فرستادین و جنسش هم با کیفیته، حتما دوباره از این فروشگاه خرید میکنم.
روزیتا آریامنش:
دمپایی خوبیه. جنسش هم خوبه.