Top Banner
ایجاد یا ورود به حساب کاربری
e Hi there!
معرفی
icon 4 قسط ماهانه 0 تومانی با اسنپ پی! (بدون کارمزد)
دمپایی مردانه پاپا مدل نایکی 316 رنگ الوان
کد کالا 55675#
انتخاب رنگ:
Color
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
امکان خرید اقساطی
مشاوره و پشتیبانی تلفنی
ارسال سریع به سراسر کشور

ویژگی های محصول

کالاهای مرتبط

معرفی
مشاهده بیشتر
مشخصات
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
ثبت دیدگاه
پیشنهاد میکنم
حسین عکاشه:
دمپایی روفرشی نایکی 316 یه انتخاب عالیه. جنسش نرم و لطیفه و خیلی راحت روی پاته. برای استفاده تو خونه عالیه.
خریدار
پیشنهاد میکنم
غلامرضا خدابخشی:
واقعا دمپایی ی و خوشگلیه!رنگش خیلی قشنگه و به راحتی میشه باهاش راه رفت. کیفیتشم عالیه و به نظر میاد دوومدار باشه. راضی ام از خریدم.
خریدار
توصیه ای ندارم
محمدسعید یزدانی پارسا:
از خریدم راضی هستم.
خریدار
توصیه ای ندارم
صادق بختیاری:
قیمتش مناسب بود.
خریدار
پیشنهاد میکنم
سعید کاره وند:
رنگ این دمپایی خیلی شاد و قشنگه. راحت میشه باهاش راه رفت و پا رو خسته نمیکنه. جنسشم خوبه.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
مجید قدیری زاده:
دمپایی خیلی نازکه و زود پاره میشه. انتظار یه کیفیت بهتر رو داشتم.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
نادر رنجبر سفیدان:
رنگ دمپایی با عکس سایت خیلی فرق داشت. انتظار یه رنگ شادتر رو داشتم.
خریدار
توصیه ای ندارم
محمدجواد پرتو:
رنگ دمپایی قشنگه. راحت هم هست.
خریدار
پیشنهاد میکنم
رضا کمالی شریف:
من همیشه دمپایی پاپا رو استفاده میکردم. این مدل هم خیلی خوشگله و کیفیتش هم مثل همیشه عالیه. قیمتش هم مناسبه.
خریدار
توصیه ای ندارم
قربان قراباغی:
دمپایی روfrشی نایکی 316 رو خریدم. کیفیتش خوبه.
خریدار
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
  • پیشنهاد میکنم
    حسین عکاشه:

    دمپایی روفرشی نایکی 316 یه انتخاب عالیه. جنسش نرم و لطیفه و خیلی راحت روی پاته. برای استفاده تو خونه عالیه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    غلامرضا خدابخشی:

    واقعا دمپایی ی و خوشگلیه!رنگش خیلی قشنگه و به راحتی میشه باهاش راه رفت. کیفیتشم عالیه و به نظر میاد دوومدار باشه. راضی ام از خریدم.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    محمدسعید یزدانی پارسا:

    از خریدم راضی هستم.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    صادق بختیاری:

    قیمتش مناسب بود.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    سعید کاره وند:

    رنگ این دمپایی خیلی شاد و قشنگه. راحت میشه باهاش راه رفت و پا رو خسته نمیکنه. جنسشم خوبه.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    مجید قدیری زاده:

    دمپایی خیلی نازکه و زود پاره میشه. انتظار یه کیفیت بهتر رو داشتم.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    نادر رنجبر سفیدان:

    رنگ دمپایی با عکس سایت خیلی فرق داشت. انتظار یه رنگ شادتر رو داشتم.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    محمدجواد پرتو:

    رنگ دمپایی قشنگه. راحت هم هست.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    رضا کمالی شریف:

    من همیشه دمپایی پاپا رو استفاده میکردم. این مدل هم خیلی خوشگله و کیفیتش هم مثل همیشه عالیه. قیمتش هم مناسبه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    قربان قراباغی:

    دمپایی روfrشی نایکی 316 رو خریدم. کیفیتش خوبه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    امیرحسین ولی زاده:

    خیلی راضیم از این خرید. دمپایی خیلی خوشگله و راحت و جنسش عالیه. ممنون از بانک کفش.

    خریدار
مشخصات