Top Banner
ایجاد یا ورود به حساب کاربری
e Hi there!
معرفی
icon 4 قسط ماهانه 0 تومانی با اسنپ پی! (بدون کارمزد)
دمپایی زنانه فینال 413 رنگ مشکی
کد کالا 54480#
انتخاب رنگ:
Color
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
امکان خرید اقساطی
مشاوره و پشتیبانی تلفنی
ارسال سریع به سراسر کشور

ویژگی های محصول

کالاهای مرتبط

معرفی
مشاهده بیشتر
مشخصات
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
ثبت دیدگاه
پیشنهاد میکنم
کوثر ابراهیمیان:
جنسش خیلی نرمه و راحت تو پا راه میره. پیشنهاد میکنم حتما بخرید.
خریدار
پیشنهاد میکنم
فاطمه حسین بابائی تیمورلوئی:
این دمپایی واقعا عالیه! راحت و سبک هستش. رنگ مشکی هم با هر لباسی ست میشه. خیلی راضی ام از خریدم.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
سارا باقری کچی:
متاسفانه وقتی دمپایی رو رسیدم دیدم یه قسمت ازش یه کوچولو خراشیده. باید مرجوع میکردم.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
ساناز رضائی نیا:
عکس محصول رو با جنس واقعی خیلی فرق داشت. انتظار داشتم جنسش بهتر باشه.
خریدار
پیشنهاد میکنم
فاطمه حق ویردی:
کیفیتش خیلی خوبه و قیمتش هم مناسب بود. حتما به دوستامم پیشنهادش رو میکنم.
خریدار
پیشنهاد میکنم
الهام سادات خاندل:
دمپایی بسیار خوشگلیه. طراحی اش ساده و شیکه. برای استفاده روزمره عالیه.
خریدار
پیشنهاد میکنم
عذرا شعبان زاده:
من برای استفاده تو خونه خریدمش و خیلی راضی هستم. جنسش عالیه و اصلا پا رو اذیت نمیکنه.
خریدار
توصیه ای ندارم
بهاره سلیمانی:
دمپایی خوبیه، راحته. رنگشم خوبه.
خریدار
توصیه ای ندارم
ناهید گل محمدی:
از خریدم راضی هستم.
خریدار
توصیه ای ندارم
زهرا فتاحی فر:
قیمتش مناسب بود.
خریدار
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
  • پیشنهاد میکنم
    کوثر ابراهیمیان:

    جنسش خیلی نرمه و راحت تو پا راه میره. پیشنهاد میکنم حتما بخرید.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    فاطمه حسین بابائی تیمورلوئی:

    این دمپایی واقعا عالیه! راحت و سبک هستش. رنگ مشکی هم با هر لباسی ست میشه. خیلی راضی ام از خریدم.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    سارا باقری کچی:

    متاسفانه وقتی دمپایی رو رسیدم دیدم یه قسمت ازش یه کوچولو خراشیده. باید مرجوع میکردم.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    ساناز رضائی نیا:

    عکس محصول رو با جنس واقعی خیلی فرق داشت. انتظار داشتم جنسش بهتر باشه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    فاطمه حق ویردی:

    کیفیتش خیلی خوبه و قیمتش هم مناسب بود. حتما به دوستامم پیشنهادش رو میکنم.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    الهام سادات خاندل:

    دمپایی بسیار خوشگلیه. طراحی اش ساده و شیکه. برای استفاده روزمره عالیه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    عذرا شعبان زاده:

    من برای استفاده تو خونه خریدمش و خیلی راضی هستم. جنسش عالیه و اصلا پا رو اذیت نمیکنه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    بهاره سلیمانی:

    دمپایی خوبیه، راحته. رنگشم خوبه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    ناهید گل محمدی:

    از خریدم راضی هستم.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    زهرا فتاحی فر:

    قیمتش مناسب بود.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    سمیه امینی:

    دمپایی خوبیه. مناسب استفاده تو خونه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    سمانه فرجی زاده:

    جنسش معمولی بود.

    خریدار
مشخصات