Top Banner
ایجاد یا ورود به حساب کاربری
e Hi there!
معرفی
icon 4 قسط ماهانه 0 تومانی با اسنپ پی! (بدون کارمزد)
دمپایی زنانه فینال 611 رنگ مشکی
کد کالا 54477#
انتخاب رنگ:
Color
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
امکان خرید اقساطی
مشاوره و پشتیبانی تلفنی
ارسال سریع به سراسر کشور

ویژگی های محصول

کالاهای مرتبط

معرفی
مشاهده بیشتر
مشخصات
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
ثبت دیدگاه
پیشنهاد نمیکنم
کیمیا بهارلو :
رنگش یه کوچولو با عکس فرق داشت. یه مقدار تیره تر بود.
خریدار
پیشنهاد میکنم
زهرا نصیری:
خیلی راضی بودم. سایزش هم برای پام مناسب بود.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
صدیقه ارضی:
کف دمپایی یه کوچولو نازک بود.
خریدار
توصیه ای ندارم
عارفه محمدنیا:
دمپایی خوبیه. قیمتشم مناسبه.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
مائده بی همتا:
منظورم اینه که یه کوچولو بزرگ بود. باید یه سایز کوچکتر میگرفتم.
خریدار
توصیه ای ندارم
مهسا سلیمی:
دمپایی معمولی بود. انتظار خاصی نداشتم.
خریدار
پیشنهاد میکنم
خانم گرامی:
این دمپایی رو به همه خانوما پیشنهاد میدم. خیلی خوشگله و راحته.
خریدار
پیشنهاد میکنم
شیوا نوعی نوشهر:
از خریدم خیلی خوشحالم. جنسش عالیه و خیلی راحت و خوشگله.
خریدار
توصیه ای ندارم
ملیکا سادات هاشمی نسب:
دمپایی راحتیه. میشه برای خونه استفاده کرد.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
نگین طاهری فرد:
کمی انتظارم از کیفیتش بیشتر بود. جنسش اونقدر که تو عکس نشون میداد محکم نبود.
خریدار
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
  • پیشنهاد نمیکنم
    کیمیا بهارلو :

    رنگش یه کوچولو با عکس فرق داشت. یه مقدار تیره تر بود.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    زهرا نصیری:

    خیلی راضی بودم. سایزش هم برای پام مناسب بود.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    صدیقه ارضی:

    کف دمپایی یه کوچولو نازک بود.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    عارفه محمدنیا:

    دمپایی خوبیه. قیمتشم مناسبه.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    مائده بی همتا:

    منظورم اینه که یه کوچولو بزرگ بود. باید یه سایز کوچکتر میگرفتم.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    مهسا سلیمی:

    دمپایی معمولی بود. انتظار خاصی نداشتم.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    خانم گرامی:

    این دمپایی رو به همه خانوما پیشنهاد میدم. خیلی خوشگله و راحته.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    شیوا نوعی نوشهر:

    از خریدم خیلی خوشحالم. جنسش عالیه و خیلی راحت و خوشگله.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    ملیکا سادات هاشمی نسب:

    دمپایی راحتیه. میشه برای خونه استفاده کرد.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    نگین طاهری فرد:

    کمی انتظارم از کیفیتش بیشتر بود. جنسش اونقدر که تو عکس نشون میداد محکم نبود.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    آینا خدادادی:

    واقعا دمپایی باکیفیتیه. جنسش خیلی خوب و دوهمه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    راضیه نوابی:

    واقعا دمپایی راحت و خوشگلیه. جنسش عالیه و خیلی سبک و نرمه. برای استفاده روزمره عالیه.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    سحر باغستانی:

    بعد از چند بار استفاده یه مقدار رنگش پرید.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    زینب حسنی عارفی:

    دمپایی خوشگلیه. برای استفاده روزمره مناسبه.

    خریدار
مشخصات