Top Banner
ایجاد یا ورود به حساب کاربری
e Hi there!
معرفی
icon 4 قسط ماهانه 0 تومانی با اسنپ پی! (بدون کارمزد)
صندل زنانه فینال مدل 416 رنگ مشکی
کد کالا 54471#
انتخاب رنگ:
Color
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
امکان خرید اقساطی
مشاوره و پشتیبانی تلفنی
ارسال سریع به سراسر کشور

ویژگی های محصول

کالاهای مرتبط

معرفی
مشاهده بیشتر
مشخصات
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
ثبت دیدگاه
توصیه ای ندارم
ریحانه حسنلو:
صندل قشنگیه.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
آنیتا خورشیدوند:
وقتی صندل رو درآوردم یه کم بوی لاستیک میداد.
خریدار
توصیه ای ندارم
هنگامه خانبابایی:
کیفیت ساخت صندل خوبه.
خریدار
پیشنهاد میکنم
عطیه قنبری:
واقعا صندل خوشگلیه. جنسش عالیه و خیلی راحته. من برای عروسی یه دوست استفاده کردم و کلی compliment گرفتم.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
یلدا کفاش:
قیمتش یه کم بالاست. میشه تخفیف داد؟
خریدار
توصیه ای ندارم
فاطمه سادات نیک زادالحسینی:
صندل خوبیه. من برای تابستون خریدم.
خریدار
پیشنهاد میکنم
ملیکا محبی:
خیلی خوشم اومد. راحت و سبک بود. جنسش هم خیلی خوب بود.
خریدار
توصیه ای ندارم
سعیده ابراهیمی خوسفی:
صندل خوبیه. جنسش قابل قبول بود.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
ایلیا جلالی مزيد:
متاسفانه صندل خیلی کوچیک بود و من مجبور شدم مرجوعش کنم. سایزبندی ها رو بهتر بررسی کنید.
خریدار
پیشنهاد میکنم
الهام عباسی:
صندل خیلی راحتیه. انگار که یه جوراب cala دارم. از خریدم خیلی راضی ام.
خریدار
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
  • توصیه ای ندارم
    ریحانه حسنلو:

    صندل قشنگیه.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    آنیتا خورشیدوند:

    وقتی صندل رو درآوردم یه کم بوی لاستیک میداد.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    هنگامه خانبابایی:

    کیفیت ساخت صندل خوبه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    عطیه قنبری:

    واقعا صندل خوشگلیه. جنسش عالیه و خیلی راحته. من برای عروسی یه دوست استفاده کردم و کلی compliment گرفتم.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    یلدا کفاش:

    قیمتش یه کم بالاست. میشه تخفیف داد؟

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    فاطمه سادات نیک زادالحسینی:

    صندل خوبیه. من برای تابستون خریدم.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    ملیکا محبی:

    خیلی خوشم اومد. راحت و سبک بود. جنسش هم خیلی خوب بود.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    سعیده ابراهیمی خوسفی:

    صندل خوبیه. جنسش قابل قبول بود.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    ایلیا جلالی مزيد:

    متاسفانه صندل خیلی کوچیک بود و من مجبور شدم مرجوعش کنم. سایزبندی ها رو بهتر بررسی کنید.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    الهام عباسی:

    صندل خیلی راحتیه. انگار که یه جوراب cala دارم. از خریدم خیلی راضی ام.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    فائزه محمدی:

    رنگ مشکی صندل خیلی شیکه. با هر لباسی میشه ستش کرد. خیلی راضی ام از خریدم.

    خریدار
مشخصات