مشتری گرامی سایز انتخابی شما ناموجود می باشد. لطفا شماره همراه خود را وارد نمایید تا زمان موجود شدن این سایز شما را مطلع نماییم.
به منظور خرید سری کامل و قیمت عمده این محصول اطلاعات خود را وارد نمایید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
ویژگی های محصول
صندل قشنگیه.
وقتی صندل رو درآوردم یه کم بوی لاستیک میداد.
کیفیت ساخت صندل خوبه.
واقعا صندل خوشگلیه. جنسش عالیه و خیلی راحته. من برای عروسی یه دوست استفاده کردم و کلی compliment گرفتم.
قیمتش یه کم بالاست. میشه تخفیف داد؟
صندل خوبیه. من برای تابستون خریدم.
خیلی خوشم اومد. راحت و سبک بود. جنسش هم خیلی خوب بود.
صندل خوبیه. جنسش قابل قبول بود.
متاسفانه صندل خیلی کوچیک بود و من مجبور شدم مرجوعش کنم. سایزبندی ها رو بهتر بررسی کنید.
صندل خیلی راحتیه. انگار که یه جوراب cala دارم. از خریدم خیلی راضی ام.
رنگ مشکی صندل خیلی شیکه. با هر لباسی میشه ستش کرد. خیلی راضی ام از خریدم.
Your item has been added to the cart.
ریحانه حسنلو:
صندل قشنگیه.
آنیتا خورشیدوند:
وقتی صندل رو درآوردم یه کم بوی لاستیک میداد.
هنگامه خانبابایی:
کیفیت ساخت صندل خوبه.
عطیه قنبری:
واقعا صندل خوشگلیه. جنسش عالیه و خیلی راحته. من برای عروسی یه دوست استفاده کردم و کلی compliment گرفتم.
یلدا کفاش:
قیمتش یه کم بالاست. میشه تخفیف داد؟
فاطمه سادات نیک زادالحسینی:
صندل خوبیه. من برای تابستون خریدم.
ملیکا محبی:
خیلی خوشم اومد. راحت و سبک بود. جنسش هم خیلی خوب بود.
سعیده ابراهیمی خوسفی:
صندل خوبیه. جنسش قابل قبول بود.
ایلیا جلالی مزيد:
متاسفانه صندل خیلی کوچیک بود و من مجبور شدم مرجوعش کنم. سایزبندی ها رو بهتر بررسی کنید.
الهام عباسی:
صندل خیلی راحتیه. انگار که یه جوراب cala دارم. از خریدم خیلی راضی ام.
فائزه محمدی:
رنگ مشکی صندل خیلی شیکه. با هر لباسی میشه ستش کرد. خیلی راضی ام از خریدم.