کفش دامادی جدید مردانه و معرفی 19 مدل شیک و جذاب

کفش دامادی جدید مردانه

کفش، بخش مهمی از استایل آقایان را تشکیل می‌دهد، به ویژه زمانی که برای مراسم دامادی و یا یک قرار کاری مهم یا یک مراسم خانوادگی انتخاب استایل رسمی می‌کنند. انتخاب کفش مناسب در این مواقع با توجه به فراموش نشدن هماهنگی با کمربند، اهمیت زیادی دارد.

انتخاب کفش دامادی مردانه

اگرچه ظاهر کفش مردانه در انتخاب آن نقش اساسی دارد، اما راحتی پاها در داخل کفش نیز قبل از خرید باید مد نظر قرار گیرد. بهتر است کفشی با کفی طبی را انتخاب کنید تا از آسیب به کمر و پاهایتان جلوگیری شود. اندازه کفش نیز بسیار مهم است؛ هرگز انتخاب کفشی تنگ یا گشاد را فراموش نکنید، زیرا هر دو موارد می‌توانند باعث اذیت پاها شوند. همچنین، پنجه‌ی کفش نباید تنگ باشد و ارتفاع آن باعث سرخوردن پا در کفش نشود.

مدل کفش نیز باید با توجه به نوع شلوار انتخاب شود؛ برای شلوارهای رسمی پارچه‌ای، کفش مجلسی مردانه از چرم یا بوت مناسب است و در فصل زمستان، نیم‌بوت‌های چرم رسمی مناسب می‌باشند. اگر استایلی نیمه‌رسمی را انتخاب کرده‌اید، یک کفش کالج مشکی یا عسلی، متناسب با سایر رنگ‌های استفاده شده، گزینه خوبی خواهد بود.

کفش کالج مردانه هزارپا مدل لرد کد 15

1,120,000 تومان

خرید آنلاین کفش کالج مردانه هزارپا مدل لرد کد 15

 

برندهای معتبر تولیدکننده کفش رسمی مردانه

تعداد زیادی از برندهای معتبر در سطح جهان انواع کفش رسمی مردانه تولید کرده‌اند. در صورت تمایل به یک کفش چرم ایرانی با کیفیت، برند‌هایی نظیر چرم تبریز، چرمینه، شهر چرم، نوین چرم و چرم مشهد از بهترین گزینه‌ها هستند. این برندها کفش‌های چرم مردانه با کیفیت بالا تولید می‌کنند.

برندهای خارجی نیز مانند شیفرد، جی اوکس، دنیلی و دلفارد از جمله گزینه‌های عالی برای انتخاب کفش رسمی مردانه محسوب می‌شوند.

 

خرید کفش مجلسی مردانه

در هنگام مراسم‌ها و جلسات مهم، انتخاب کفش مجلسی مردانه امری ضروری است. انتخاب چرم به عنوان جنس اصلی کفش، به دلیل جلوه خاص و استایل منحصر به فردی که به استفاده‌کننده می‌بخشد، یک گزینه بسیار خوب است.

کفش مردانه گلد مدل امید بندی کد 15

416,000 تومان

خرید آنلاین کفش مردانه گلد مدل امید بندی کد 15

 

کفش مجلسی مردانه با استاندارد

کفش مجلسی مردانه با استانداردهای کیفیت به عنوان یکی از اصول اساسی در خرید کفش مورد توجه قرار می‌گیرد. کفش مجلسی برای داشتن کیفیت عالی باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد:

1. زیره کفش مجلسی باید به‌طور مهندسی شده باشد.

2. قالب کفش مجلسی باید به‌طور راحت و مناسب باشد.

3. ظاهر کفش مجلسی باید شیک و جذاب باشد.

4. کیفیت ساخت کفش مجلسی باید درجه یک باشد.

بهترین مدل‌های کفش دامادی

وقتی از لباس مردانه در روز عروسی صحبت می‌شود، کت و شلوار معمولاً اولین چیزی است که به ذهن می‌رسد. با این حال، بخش‌های دیگری نیز وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند. لوازم جانبی مانند کراوات، دستمال جیبی، جوراب و کفش نقش مهمی در تکمیل استایل داماد ایفا می‌کنند. اگرچه انتخاب‌های مختلفی برای کفش دامادی وجود دارد، اما چندین مدل اصلی و مهم وجود دارند که باید با آن‌ها آشنا شوید. آشنایی با این مفاهیم می‌تواند به آقایان کمک کند تا در انتخاب کفش دامادی، بهترین تصمیم را بگیرند. مواردی که باید در انتخاب کفش دامادی مردانه مد نظر قرار گیرند، در لیست زیر آورده شده است.

1. رنگ و مدل کت و شلوار در انتخاب کفش‌های دامادی حائز اهمیت است.

رنگ و جنس کت و شلوار داماد اولین جنبه‌ای است که باید در انتخاب کفش دامادی به آن توجه کرد. به علاوه، کفش‌ها باید با سبک کت و شلوار هماهنگ باشند. رنگ‌های معمولی برای کفش دامادی اغلب در حوزه رنگ‌های چرم قهوه‌ای یا مشکی قرار دارند. با این حال، امکان استفاده از کفش‌های رنگی نیز وجود دارد. ساعت، پیراهن یا کراوات همچنین باید با کفش‌ها همخوانی داشته باشند. بنابراین، مهم است که چند هفته قبل از عروسی، تمام لباس‌های خود را هماهنگ کنید تا اطمینان حاصل شود که همه چیز با هم ست است.

2. در مراسم‌های عروسی سنتی، انتخاب کفش دامادی سنتی اهمیت زیادی دارد.

در صورتی که مراسم عروسی شما با رعایت آداب و سنت‌های خاصی برگزار می‌شود، داماد باید از کفش‌های رسمی مانند آکسفورد یا بروگ با چرم مشکی استفاده کند.

کفش رسمی مردانه رخشی مدل ویکتوریا کد 01

1,408,000 تومان

خرید آنلاین کفش رسمی مردانه رخشی مدل ویکتوریا کد 01

 

3. در انتخاب کفش دامادی، زمان عروسی اهمیت دارد.

هنگامی که به انتخاب کفش عروسی می‌پردازید، عواملی نظیر زمان سال، آب و هوا و محل برگزاری مراسم را در نظر بگیرید. به‌عنوان مثال، کفش‌های عروسی مشکی براق برای مکان‌های شیک مناسب‌اند، در حالی که می‌توانید برای عروسی‌های تابستانی یا ساحلی سبکی آرام‌تر را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که آیا بر روی چمن حرکت می‌کنید یا روی سطوح محکم. اگرچه این موضوع به اندازه کفش عروس مهم نیست، اما انتخاب کفش مناسب برای روز بزرگ شما اهمیت دارد.

4. در انتخاب کفش دامادی، به دنبال راحتی باشید.

مهم‌ترین نکته این است که کفش‌ها به‌خوبی روی پاهای شما جا بیافتند، راحت باشند و احساس خوبی در آنها داشته باشید. این قانون برای کل لباس‌هایی که در این روز می‌پوشید صدق می‌کند، از کت و شلواری که انتخاب می‌کنید تا کفشی که در طول روز با آن راه می‌روید. عروسی‌ها رویدادهای کوتاهی نیستند، بنابراین یک جفت کفش انتخاب کنید که هم از نظر استایل و هم از نظر راحتی با آن راحت باشید. از چند روز قبل آنها را بپوشید تا از ایجاد تاول در روز بزرگ شما جلوگیری کنید.

5. به پاشنه کفش دامادی اهمیت دهید.

کفش با پاشنه بلند تنها برای عروس خانم‌ها مهم نیست. برخی از دامادها ممکن است بخواهند یک اینچ یا بیشتر افزایش قد داشته باشند، به‌خصوص اگر عروس قصد دارد کفش‌های پاشنه بلند بپوشد. می‌توانید کفش‌های پاشنه بلند مردانه خریداری کنید که پاشنه آن پنهان است و به چشم نمی‌آیند. پیاده‌روی با این کفش‌ها را تمرین کنید تا مطمئن شوید که در روز بزرگ شما به طور عادی راه می‌روید. همچنین برخی از طراحان کفش‌های دامادی مدل‌هایی ارائه می‌دهند که پلتفرم آنها دقیقاً در داخل کفش تعبیه شده است و به آن‌ها کفش دامادی پاشنه مخفی می‌گویند.

 

6. جنس زیره کفش دامادی اهمیت دارد.

اگرچه بسیاری از ما توجه کمی به جزئیات زیره کفش نمی‌کنیم، اما این بخش از کفش، مهمترین عامل راحتی و انعطاف‌پذیری آن را تعیین می‌کند. اگر به ویترین‌های فروشگاه‌ها نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که زیره کفش‌های با کیفیت از جنس‌های مختلفی ساخته شده‌اند، از جمله دوخته‌شدن با دقت، چسبیدگی صحیح یا حتی بازوی جوش داده شده. در کفش‌های باکیفیت پاهای شما تا حد امکان خنک و خشک خواهند ماند. یک نکته مهم این است که در روز عروسی، که ممکن است مدت زمان زیادی ایستاده باشید، اهمیت بیشتری به این موضوع بدهید. برای استفاده بعد از مراسم نیز از این نکته غافل نشوید. انتخاب کفش دامادی از جنس چرم برای کیفیت عالی و بادوامی همانند یک سرمایه است. هزینه‌ای که برای کفش‌های دامادی چرم پرداخت می‌کنید، قطعاً به معنای تضمین کیفیت و راحتی در طول زمان است. اجتناب از کفش‌های ساخته شده از مواد اصطلاحاً "پلاستیکی"، "چرم پلاستیکی" یا "پلیمر" را توصیه می‌کنیم و به جای آن به محصولاتی که به‌طور کامل از چرم طبیعی ساخته شده‌اند مراجعه کنید. این انتخاب به دلیل مقاومت بیشتر و عمر طولانی‌تر کفش‌هاست.

کفش رسمی مردانه هزارپا مدل برت کد 01

1,280,000 تومان

خرید آنلاین کفش رسمی مردانه هزارپا مدل برت کد 01

 

راهنمای انتخاب جوراب مناسب برای کفش دامادی

می‌توان گفت که کفش‌های مشکی و قهوه‌ای در صدر فهرست رنگ‌های کفش مردانه دامادی قرار دارند، زیرا با بیشتر رنگ‌ها سازگاری دارند. این دو رنگ تقریباً با تمام کت و شلوارهای داماد سازگار هستند، مگر اینکه از مدهای جدید استفاده کنید یا در عروسی کفش‌های کتانی یا با درخواست عروس کفش‌های با رنگ‌های متنوع‌تر را ترجیح دهید. شاید هماهنگی کفش و جوراب در روزهای عروسی چندان رایج نباشد اما، باید گفت که جوراب مشکی بسیار استاندارد است. انتخاب رنگی که با کفش عروس سازگار باشد فضای بسیار شیکی ایجاد می‌کند.

کفش‌های آکسفورد دامادی

این مدل کفش‌ها ممکن است کلاسیک‌ترین گزینه برای کفش‌های عروسی مردانه باشند. بسته به نحوه‌ی ساخت آنها، آکسفوردها هم برای مراسم عروسی و هم برای استفاده روزانه مناسب هستند.

کفش‌های مونک دامادی

این سبک به نام "مونک" یا به طور عام راهبان شناخته می‌شود، زیرا این کفش‌ها بدون بند هستند که راهبان اصلی از آنها استفاده می‌کردند. با یک سگک به جای بند، این کفش‌ها به پا محکم نگه‌داشته می‌شوند. اغلب از چرم، پارچه یا جیر تولید می‌شوند و به دلیل طراحی منحصر به‌فرد، ظاهری خاص دارند.

کفش‌های دربی دامادی

کفش‌های دربی به طور چشم‌گیری شبیه به آکسفورد هستند. تنها تفاوت آن است که کفش‌های دربی دارای بند باز هستند که ظاهری کمی غیررسمی‌تر را برای داماد به ارمغان می‌آورند. این کفش‌ها با اینکه به اندازه آکسفوردها رسمی نی0ستند، می‌توانند برای کفش‌های عروسی مردانه نیز مناسب باشند. با این حال، نحوه‌ی پوشش فرد تعیین‌کننده است که چه نوع کفشی برای این روز مهم را انتخاب کند. به عنوان مثال، یک کفش جیر قهوه‌ای ممکن است نسبت به یک کفش چرم مشکی ظاهری غیررسمی‌تر داشته باشد.

کفش کالج دامادی

کفش‌های کالج دامادی گزینه‌ی مناسبی برای عروسی‌های تابستانی هستند. این کفش‌ها همچنین می‌توانند یک جزء سبک و مختصر در مراسم عروسی شما باشند. می‌توانید آن‌ها را بدون جوراب بپوشید یا در صورت تمایل با جوراب‌هایی که به شما کمک می‌کند خنک بمانید همراه کنید. این کفش‌ها نه تنها ظاهر شیکی دارند بلکه از راحتی بالایی نیز برخوردارند.

کفش رسمی مردانه هزارپا مدل آنیک کد 15

1,280,000 تومان

خرید آنلاین کفش رسمی مردانه هزارپا مدل آنیک کد 15
کفش اسپرت دامادی

اگر دوست دارید ظاهری حتی غیررسمی‌تر داشته باشید، کفش اسپرت دامادی نیز می‌تواند گزینه‌ی عالی باشد. با امتحان رنگ‌های مختلف متناسب با لباس‌های خود و از همه مهمتر، مطمئن‌شدن از تمیزی کفش‌هایتان، ظاهر غیررسمی و جذابی را ایجاد می‌کنید.

کفش‌های دامادی برای زمستان

عروسی در فصل زمستان با چالش‌های خود همراه است، اما با انتخاب درست کفش‌ها، می‌توانید به آن چهارچوب دلخواه خود را بدهید. کت‌و‌شلوارهای بافته سنگین مانند توید یا هوندستوت و کت‌های پشمی مخروطی در این موقعیت مناسب هستند. همچنین، کفش‌های مجلسی مردانه با طراحی و جنس مناسب برای حفظ گرمای پاها مناسبند. در ادامه برخی از سبک‌های کفش دامادی مناسب برای عروسی زمستانی آورده شده است که هم ظاهر جذابی دارند و هم از نظر گرمایی بسیار عالی عمل می‌کنند.

کفش دامادی چرم

توجه به مواد و جنس مورد استفاده در ساخت کفش، نقش حیاتی در انتخاب مدل مناسب برای روز عروسی دارد. چرم لاکی به واقعیت جنس آن اشاره دارد، نه فقط سبک کفش. این نوع چرم، اصولاً چرمی است که با فن‌آوری خاص به یک سطح درخشان و مقاوم تبدیل شده است. چرم لاکی ممکن است ضدآب نباشد، اما در فصل زمستان کمی بهتر مقاومت می‌کند. با این حال، حتماً باید از خیس شدن کفش‌های چرمی جلوگیری کرده و قبل از استفاده از آنها، از اسپری محافظ چرمی ضدآب استفاده کنید.

قیمت کفش دامادی جدید

حالا که بهترین شیوه‌های انتخاب کفش دامادی را می‌شناسید، می‌توانید به خرید کفش بپردازید و انواع مدل‌ها را امتحان کنید تا کفش مورد نظر خود را پیدا کنید. حتماً به یاد داشته باشید که همیشه کفش‌ها را با لباس عروسی خود امتحان کنید. قیمت کفش دامادی بسته به مدل و جنس آن متغیر است. برای خرید بهترین کفش دامادی، مناسب است لباسی که قرار است با کفشتان بپوشید را به تن داشته باشید و سپس به خرید کفش بپردازید. امتحان کردن انواع مدل‌ها ممکن است زمان‌بر باشد، اما سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که هم در روز عروسی و هم بعد از آن قابل استفاده باشد.

نتیجه گیری

در نتیجه، انتخاب کفش دامادی یک جنبه مهم و چالش‌برانگیز در برنامه‌ریزی روز عروسی است. با توجه به انواع مدل‌ها و جنس‌های مختلف کفش‌ها، اهمیت دقیق بررسی نیازها و شرایط محیطی برای انتخاب درست آنها آشکار می‌شود. از کفش‌های آکسفورد کلاسیک تا کفش‌های مونک نوین، هر مدل دامادی با ویژگی‌ها و ظاهر خود، متناسب با سلیقه و سبک شخصی داماد انتخاب می‌شود. این مقاله به عنوان یک راهنمای جامع برای دامادان، نکات مهمی را در انتخاب کفش دامادی مورد بررسی قرار داده است از جمله رنگ و جنس کفش، نوع مراسم عروسی، راحتی و سبک پاشنه و مسائل مرتبط با فصل زمستان. این نکات به دامادان کمک می‌کند تا در روز مهم خود، با اطمینان و سبک برترین کفش را انتخاب کرده و به نحوی به یادماندنی و خاص به نظر بیایند.

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر