دمپایی ابری و 6 کاربرد مهم آن

دمپایی ابری و 6 کاربرد مهم آن

دمپایی ابری در حقیقت تولید شده از نوعی ماده اولیه پلیمری به نام EVA است که برای تولید انواع دمپایی و کفش به کار می‌رود. نام اصلی این ماده اولیه، اتیلن وینیل استات است.

ویژگی‌های دمپایی ابری

دمپایی ابری به دلیل جنسی که دارد، بسیار نرم، سبک، راحت و انعطاف‌پذیر است و به همین دلیل یکی از پرطرف‌دارترین انواع دمپایی است. این دمپایی کاملاً قابل شستشو است و در محیط‌های مختلفی کاربرد دارد. شما می‌توانید باتوجه‌به کاربردی که از آن انتظار دارید، یک یا چند مدل از آن را انتخاب کنید. 

انواع و کاربردهای دمپایی ابری

همان‌طور که گفته شد، دمپایی ابری کاربردهای مختلفی دارد. در ادامه به بررسی انواع آن می‌پردازیم. 

  1. دمپایی بیرونی

شاید فکر کنید بیرون از منزل باید حتماً کفش پوشید، اما حقیقت این است که افراد زیادی هستند که در بیرون از منزل، دمپایی می‌پوشند و مدل‌های زیادی از دمپایی بیرونی وجود دارد. یکی از این مدل‌ها، دمپایی ابری است. این دمپایی به دلیل سبک بودن و انعطاف‌پذیری، قدم‌زدن را بسیار راحت می‌کند. 

  1. دمپایی روفرشی

دمپایی ابری همچنین، گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و روی فرش است. چرا که متریال آن باعث ایجاد حس راحتی می‌شود. علاوه‌برآن، سبکی و انعطاف‌پذیری آن هم برای استفاده به‌عنوان روفرشی مناسب است. 

  1. دمپایی استخری

یکی از ویژگی‌های دمپایی استخری، سبک بودن و ویژگی دیگر، ضدآب بودن آن است. دمپایی ابری هر دوی این ویژگی‌ها را داراست؛ بنابراین می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در استخر باشد. البته در هنگام خرید باید دقت شود که مدل انتخاب شده، سایر ویژگی‌های یک دمپایی استخری خوب را هم داشته باشد. 

  1. دمپایی مجلسی

دمپایی مجلسی یکی از انواع دمپایی زنانه است که در مهمانی‌ها و نیز دورهمی‌های دوستانه استفاده می‌شود. این دمپایی انواع و مدل‌های متنوعی دارد. یکی از این مدل‌ها، مدل ابری است که بسیار سبک و البته در طرح‌های زیبا تولید می‌شود. بیشتر مدل‌های این دمپایی بدون پاشنه است. 

  1. دمپایی انگشتی

اگر به دنبال یک دمپایی فوق‌العاده سبک هستید، بهترین گزینه، دمپایی ابری انگشتی است. از این سبک‌تر وجود ندارد! وقتی از این دمپایی استفاده می‌کنید، احساس می‌کنید اصلاً دمپایی نپوشیده‌اید!

  1. دمپایی فانتزی

طرح‌های بسیار جدید و ترند دمپایی ابری، با نام دمپایی ابری فانتزی شناخته می‌شود. این مدل دمپایی که اغلب تحت و بدون پاشنه است، می‌تواند کاربردهای زیادی از جمله مجلسی، روفرشی و... داشته باشد. این بستگی به سلیقه شما دارد که از آن چه استفاده‌ای بکنید. چرا که طرح‌های آن بسیار متنوع است. 

جمع‌بندی

اگر تصمیم به تهیه یک دمپایی ابری گرفته‌اید، ابتدا لازم است بدانید قرار است از آن در کجا کنید. به این صورت می‌توانید انتخاب بهتر و دقیق‌تر و البته رضایت بیشتری داشته باشید.
 

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر