ست کردن کتونی: کتونی را چطور ست کنیم؟ اصول ست کردن کفش کتونی

ست کردن کتونی: کتونی را چطور ست کنیم؟ اصول ست کردن کفش کتونی

اگر شما هم علاقه بسیاری به کفش کتونی و استایل آن دارید و یکی از دغدغه‌هایتان یادگرفتن نحوه درست ست کردن کتونی است این مطلب را از دست ندهید.

کفش کتانی یا کفش ورزشی نوعی کفش است که به طور عمده برای ورزش، تمرین‌های بدنی و فعالیت‌های فیزیکی روزمره طراحی شده است. بخش زیرین یا کف این نوع کفش، اغلب از لاستیک طبیعی یا مصنوعی و قسمت بالایی یا رویهٔ آن نیز از مواد چرمی یا مصنوعی ساخته می‌شود.

این نوع کفش به دلیل راحتی طرف‌داران زیادی را به خود جلب کرده است.

 

انواع کتانی

کتانی نیز مانند سایر کفش‌ها انواع مختلفی دارد و به‌طورکلی می‌توان آن‌ها را به سه دسته ساق‌بلند، ساق متوسط و ساق‌کوتاه تقسیم کرد. در هر یک از این دسته‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی از کفش کتانی وجود دارد که بسته به سلیقه خود می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید؛ در ادامه شما را با قواعد ست کردن کتونی به‌خصوص رنگ‌های پرطرف‌دار آن آشنا خواهیم کرد.

بیشتر بدانیم: کفش کتانی چیست؟

 

رنگ‌های پرطرف‌دار در کتانی

کتانی در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی وجود دارد؛ یکی از پرطرف‌دارترین آن‌ها، کتانی سفید است. البته کتانی طوسی نیز به‌اندازه زیادی در بین افراد مختلف محبوبیت دارد.

ازآنجایی‌که یکی از رنگ‌های اصلی در انتخاب هر نوع کفشی، رنگ قهوه‌ای است، می‌توان این رنگ را نیز جزو پرطرف‌دارترین‌ها دانست. رنگ‎های دیگری نیز هستند که بسته به سلیقه افراد می‌تواند جذاب به نظر برسد. یکی از این رنگ‌ها، رنگ سبز است که در انواع کتانی می‌تواند زیبا و خاص به نظر برسد. شما می‌توانید بسته به رنگ لباسی که می‌خواهید بپوشید، رنگ کتانی را انتخاب کنید.

ست کتونی سفید

سؤالی که برای بسیاری از افراد ممکن است پیش بیاید این است که کتانی سفید را چگونه ست کنیم:

کتانی سفید با شلوار جین

شاید اولین گزینه برای ست کتانی سفید، شلوار جین یا کتان باشد؛ شلوار جین به‌خصوص در رنگ‌های طیف آبی برای ست کتانی سفید بسیار زیبا است؛ به‌خصوص در رنگ‌های آبی تیره و سورمه‌ای. درست است که شلوار جین می‌تواند گزینه مناسبی برای ست کتانی سفید باشد، اما گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند ظاهر متفاوتی از شما را به دیگران نشان دهد.

کتانی مردانه سیمرغ مدل سپهر کد 18

464,000 تومان

خرید آنلاین کفش ورزشی مردانه سیمرغ مدل سپهر کد 18

 

ست کتانی سفید با کت‌وشلوار

یکی از این گزینه‌ها که البته کمی جسورانه نیز به نظر می‌رسد، ست کتانی سفید با کت‌وشلوار است. این نوع پوشش که به‌خصوص برای ست کتانی سفید مردانه به کار می‌رود، در محیط‌های کاری، اداری و رسمی ظاهر جذاب و متفاوتی از شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید یک کت‌وشلوار طوسی روشن با طرح چهارخانه به همراه پیراهن ساده، برای ست کتانی سفید مردانه بپوشید. البته می‌توانید از رنگ‌های تیره نیز استفاده کنید. هرچه تیرگی رنگ انتخابی شما برای لباس، بیشتر باشد، کتانی سفیدتان بیشتر خودنمایی می‌کند.

ست کتانی سفید با لباس ورزشی

ست کتانی سفید با لباس ورزشی، یکی از هماهنگ‌ترین ست‌هاست. چرا که یکی از استفاده‌های رایج کتانی، استفاده آن در ورزش است. شما می‌توانید برای ست کتانی سفید مردانه و حتی زنانه به‌راحتی و بدون نگرانی از این گزینه استفاده کنید و با این ظاهر، ورزشکار به نظر برسید.

ست کتانی سفید با تیشرت

یک تیشرت سفید و شلوار مشکی، می‌تواند گزینه جذابی برای ست کتانی سفید مردانه باشد. فراموش نکنید که پوشیدن یک پیراهن جین روی تیشرت و باز گذاشتن دکمه‌های آن، ظاهرتان را بهتر از قبل می‌کند و هماهنگی بیشتری بین کفش و لباستان به وجود می‌آورد. استفاده از رنگ‌های مات نیز برای ست کتانی سفید ترکیب خوبی ارائه می‌دهد و این مورد فقط محدود به تیشرت و شلوار نیست و شما می‌توانید در انتخاب هر نوع دیگری از لباس، از این ترکیب رنگ برای ست کتانی سفید استفاده کنید.

ست کتانی سفید با پیراهن یا دامن

اگر به یک قرار غیررسمی دعوت شده‌اید، یکی از گزینه‌های عالی، ست کتانی سفید به همراه پیراهن بلند برای خانم‌هاست. ترکیب کتانی سفید با پیراهن در فصل بهار، پیشنهاد خوبی برای جذاب‌تر دیده‌شدن خانم‌هاست و یک استایل منحصربه‌فرد و شیک از شما نشان می‌دهد.

اگر می‌خواهید از دامن برای ست کتانی سفید استفاده کنید، شما یک استایل دخترانه را برای یک دورهمی دخترانه و دوستانه انتخاب کرده‌اید که البته برای پیاده‌روی بعد از دورهمی نیز مناسب است.

ست کتانی سفید با شلوار مام استایل

ازآنجایی‌که جنس شلوار مام استایل اغلب از جین است، ست کتانی سفید با آن زیبا به نظر می‌رسد. بسته به این که این مدل شلوار را بپسندید، می‌توانید از آن برای ست کتانی سفیدتان استفاده کنید.

ست کتانی سفید و جوراب

زمانی که از کفش کتانی سفید استفاده می‌کنید، پوشیدن جوراب رنگی چندان جالب نیست. سعی کنید از جوراب همرنگ با کتانی استفاده کنید. برخی از افراد عقیده دارند که استفاده از جوراب در هنگام پوشیدن کتانی سفید از جذابیت آن می‌کاهد و بهتر است جوراب نپوشید. نکته قابل‌توجه این است که این کار از نظر بهداشت و سلامت پا درست نیست؛ بنابراین پیشنهاد ما این است که برای رعایت بهداشت و همچنین توجه به استایل کفش و لباس، از جوراب سفید استفاده کنید تا هم هماهنگی بین کفش و رنگ جوراب حفظ شود و هم بهداشت خود را رعایت کرده باشید.

پس از ست کتانی سفید، ممکن است این سؤال پیش بیاید که با سایر کتانی‌های خوش‌رنگ چطور ست کنیم؟ بنابراین وقت آن رسیده که به سایر رنگ‌های اشاره شده در بالا نیز بپردازیم.

 

ست کتانی قهوه‌ای

این رنگ در بین رنگ‌های کتانی به‌ندرت دیده می‌شود؛ اما اگر شما از جمله افرادی هستید که به دنبال ست لباس با موارد کمیاب می‌گردند، می‎توانید ست کتانی قهوه‌ای و خاص خود را با شلوار جین سورمه‌ای و آبی پررنگ یا حتی مشکی انجام دهید. رنگ طوسی نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. البته می‌توانید از هر رنگ دیگری که از طیف قهوه‌ای باشد و یا به این طیف نزدیک باشد استفاده کنید.

ست کتانی سبز

قبل از توضیح چگونگی ست کتانی سبز با لباس‌های مختلف باید گفت که شما رنگ بسیار خاصی را برای کتانی خود انتخاب کرده‌اید. ست کتانی سبز با شلوار جین آبی تیره و پیراهن سبز بسیار زیباست. می‌توانید از شلوار اسلش سفید و هودی سبز برای ست کتانی سبز استفاده کنید. شلوار مام استایل آبی روشن و همچنین ساپورت طوسی برای ست کتانی سبز مناسب است. همچنین می‌توانید شلوار جین آبی و یک پیراهن خاکستری بپوشید. پوشیدن کت لی سبز به همراه شلوار کتان قهوه‌ای نیز برای ست کتانی سبز جلوه خوبی ایجاد می‌کند. هر نوع ترکیب جدید از رنگ‌های گفته شده نیز می‌تواند جالب‌توجه باشد.

ست کتانی طوسی

کتانی طوسی برای افرادی که تمایل به رنگ‌های سفید و روشن دارند؛ اما به دلایلی نمی‌خواهند رنگ سفید را انتخاب کنند، گزینه مناسبی است. این رنگ جزو رنگ‌های خنثی است و شما می‌توانید آن را با طیف وسیعی از رنگ‌ها ست کنید؛ بنابراین دست شما در انتخاب رنگ باز است و به‌هیچ‌عنوان جای نگرانی نیست.

برای مثال می‌توانید از شلوار جین آبی روشن و یا سفید استفاده کنید. اگر به دنبال پوششی رسمی و سنگین هستید می‌توانید ست کتانی طوسی را با شلوار جین مشکی امتحان کنید. اگر به دنبال یک استایل خاص هستید پیشنهاد ما ترکیب طوسی با سبز است.
یک ترکیب زیبا برای خانم‌ها، ست کتانی و کیف طوسی با مانتو و روسری صورتی است. همخوانی کیف و کتانی طوسی با رنگ زرد نیز به همان اندازه زیبا و شیک به نظر می‌رسد. برای ست کتانی طوسی می‌توانید از تمامی رنگ‌های خنثای دیگر و همچنین رنگ‌های گرم استفاده کنید.

 

ست کتانی و کیف

یکی از مهم‌ترین بخش‌های ست به‌خصوص برای خانم‌ها، ست کتانی با کیف است. برای این کار باید ابتدا به نوع کتانی انتخابی و رنگ آن توجه داشته باشید. برای ست رنگ کتانی با کیف، هارمونی رنگ‌ها و طرح کتانی خود را مدنظر قرار دهید. برای مثال از کیف طرح‌دار برای کتانی طرح‌دار و از کیف یک‌رنگ برای کتانی یک‌رنگ استفاده کنید.

به‌طورکلی می‌توانید برای انواع کتانی از سایزها و مدل‌های مختلف کیف استفاده کنید؛ اما به‌کاربردن برخی از ترکیب‌ها جذاب‌تر به نظر می‌رسد. برای مثال می‌توانید کتانی لژدار خود را با کیف دوشی کوچک تا سایز ۳۰ سانتی‌متر ست کنید. البته فراموش نکنید که رنگ آن را نیز بر اساس رنگ کتانی انتخاب کنید. کتانی‌های لژدار همچنین با کیف‌های کوله‌پشتی ترکیب خوبی ارائه می‌دهند.

برای ست کتانی پلتفرم، پیشنهاد ما کیف لویی یا کیف موبایلی هم رنگ با کتانی است. این ترکیب بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسد. همچنین می‌توانید کتانی پلتفرم خود را با کیف برکین ست کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد. این سلیقه شماست که تعیین می‌کند کدام کیف را انتخاب کنید.

یکی از ترکیب‌های جالب این است که هر چقدر حجم کتانی بیشتر باشد، شما از کیف کوچک‌تری استفاده کنید و بالعکس، هر اندازه حجم کتانی کم‌تر باشد، کیف انتخابی شما بزرگ‌تر باشد. البته یادتان باشد رنگ کیف را با رنگ کتانی ست کنید.

 

محبوب‌ترین مدل‌های کتانی (کتانی چی مده؟)

وقتی برای خرید کفش، از بین انواع مختلف آن، کتانی را انتخاب می‌کنید، یعنی به دنبال یک کفش راحت هستید؛ اما باتوجه‌به تنوع بسیار بالا در مدل‌های کتانی، می‌توانید علاوه بر راحتی، زیبایی را نیز در نظر قرار دهید. در انتخاب کفش، علاوه بر رنگ، یکی از معیارهای زیبایی برای جوانان، مد بودن آن است و افراد اغلب به دنبال پاسخ به این پرسش هستند که کدام کتانی مد است.

برای پاسخ به پرسش کدام کتانی مد است، ما انواع کتانی‌های مد را به شما معرفی می‌کنیم و شما می‌توانید باتوجه‌به سلیقه خود، کتانی موردنظرتان را انتخاب کنید.

کتانی مد ۲۰۲۳

کتونی بافتنی یا loom

این مدل کتانی که به‌تازگی طراحی و تولید شده است، به‌خاطر نوع بافت رویه آن که مشبک است دارای خاصیت تنفس‌پذیری است. اگر شما از جمله کسانی هستید که در ناحیه پا زیاد دچار تعریق می‌شوید و همچنین به دنبال پاسخ به این سؤال هستید که کدام کتانی مد است، پیشنهاد می‌شود از این نوع کتانی استفاده کنید. کفش‌های بافندگی به دلیل دارابودن مواد رطوبت‌گیر خاصیت ضدمیکروبی دارند؛ بنابراین با ازبین‌بردن باکتری‌های موجود در عرق، باعث حفظ سلامت پا می‌شوند. همچنین این کفش‎های بافتنی، ضد آب هستند. به این معنا که در هنگام پیاده‌روی در روزهای بارانی، شما دچار مشکل نخواهید شد.

کتانی nike

نایک یا نایکی در واقع نام یک برند معروف در صنعت پوشاک و کفش است که در تولید کفش‌های سبک، زیبا، انعطاف‌پذیر و بادوام، بسیار موفق بوده است. کتانی‌های تولید شده توسط این شرکت، به دلیل استفاده زیاد ورزش‌کاران معروف جهان، جزو کتانی‌های مد به شمار می‌رود.

کتانی ساق‌دار

کتانی ساق‌دار امسال نیز جزو کتانی‌های مد بوده و طرف‌داران زیاد آن موجب شده تا این کتانی جزو کتانی‌های ترندی ۲۰۲۳ قرار بگیرد.

کتونی مردانه آپادانا مدل 23 کد 144

784,000 تومان

خرید آنلاین کتونی مردانه آپادانا مدل 32 کد 144

 

کتانی لژدار

لُژ نام نوعی پاشنه است که در آن، کف کفش به طور پیوسته به پاشنه متصل است. کتانی لژدار درواقع به آن دسته از کتانی‌ها گفته می‌شود که ارتفاع کف کتانی و پاشنه با هم برابر است. این ارتفاع در کتانی‌های مختلف متفاوت است. مثلاً لژ یک جفت کتانی می‌تواند چهار سانتی‌متر باشی درحالی‌که لژ یک جفت کتانی دیگر فقط دو سانتی‌متر است. این نوع کتانی نیز از دسته کتانی مد است و مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

کتانی چسبی

این مدل کتانی احتمالاً شما را به یاد دوران کودکی‌تان می‌اندازد. کتانی چسبی به‌جای بند، با چسب بسته می‌شود و به همین دلیل، پوشیدن و درآوردن آن بسیار راحت است. این کتانی مد، دیگر فقط مختص کودکان نیست؛ بلکه در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف برای تمامی سنین تولید و عرضه می‌شود.

کتانی رنگی

این کتانی‌ها با دارابودن چند نوع رنگ جذاب در یک کفش و همخوانی رنگ‌ها در آن، موردعلاقه بسیاری از افراد بوده و یک کتانی مد به شمار می‌رود. برای مثال ترکیب رنگ سفید با نوار‌های صورتی آبرنگی در برخی از مدل‌های این کفش، موردپسند دخترانی قرار گرفته که به دنبال کتانی مد و البته زیبا و خوش‌رنگ هستند.

کتانی پلتفرم

پلتفرم در لغت به معنای سکو است. کتانی پلتفرم به کتانی گفته می‌شود که علاوه بر دارابودن لژ، در قسمت پاشنه‌بلندی بیشتری دارد و برای افزایش قد از این نوع کتانی استفاده می‌شود. همچنین حجم این کتانی در مقایسه با سایر مدل‌ها، بیشتر است. به همین دلیل این کتانی مد بوده و مشتریان زیادی را به سمت خود جلب نموده است.

کتانی All star

این نوع کتانی که به شکل نیم‌بوت بوده و دارای بندهای بلند و سوراخ بند‌های زیاد است، پس از مدت زیادی دوباره مد شده و جزو کتانی‌های ترندی ۲۰۲۳ به‌حساب می‌آید. این کتانی مد در طرح‌های هنری و زیبا تولید و عرضه می‌شود.

 

با کتانی چی بپوشم؟

شاید بخواهید بدانید که با برخی از کتانی‌های خاص یا لباس‌های خاص و مد بهتر است چه چیزی بپوشیم. مثلاً اگر بخواهیم شلوار بگ بپوشیم بهتر است کدام کتانی را بخریم؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

ست کتونی با شلوار مام استایل

این شلوار یکی از شلوارهای محبوب در بین خانم‌هاست و شاید برای بسیاری از افراد سؤال باشد که این شلوار را با کدام نوع از کتانی‌ها می‌توان پوشید. خوشبختانه در این نوع شلوار، دستتان برای انتخاب کتانی باز است. پس از خواندن این بند، دیگر هرگز نخواهید پرسید که با شلوار مام استایل چه کتانی بپوشم.
شما می‌توانید هر یک از کتانی‌های چسبی، لژدار، پلتفرم، رنگی و آل استار را با این شلوار بپوشید. برای اینکه ترکیب زیباتری بسازید، می‌توانید رنگ سفید را برای کتانی موردنظرتان انتخاب کنید؛ اما درهرصورت ست کتانی با شلوار مام استایل بستگی به سلیقه شما در انتخاب مدل کتانی‌های گفته شده و همچنین رنگ کتانی دارد.

ست کتانی با شلوار بگ

در پاسخ به سؤال «چه کتانی با شلوار بگ بپوشیم»، می‌توان گفت یکی از بهترین و شیک‌ترین کتانی‌ها، کتانی سفید است. ست کتانی سفید با شلوار بگ مشکی، علاوه بر بیشتر دیده‌شدن کتانی سفید شما، ترکیب جذابی را نیز ارائه می‌دهد. می‌توانید از کتانی پلتفرم استفاده کنید تا ترکیب بهتری را ایجاد کنید. همچنین پوشیدن کتانی لژدار نیز با شلوار بگ زیبا به نظر می‌رسد. در حالت کلی، کتانی لژدار و پلتفرم برای شلوار بگ مناسب است؛ اما رنگ آن بستگی به انتخاب رنگ شلوار دارد.

ست کتانی جردن

کتانی جردن یک کتانی چهارفصل است و به همین دلیل طرف‌داران زیادی دارد. برای ست کتانی جردن نیز می‌توانید از شلوار بگ استفاده کنید. این کتانی برند، سبک و محبوب، مناسب استایل اسپرت، هیپ‌هاپ و کژوال است؛ بنابراین پوشش اسپرت، یکی از بهترین گزینه‌هاست. ترکیب هودی و یک شلوار اسلش یا راسته برای ست کتانی جردن می‌تواند مناسب باشد.

برای خانم‌ها، پوشیدن شلوار جین و یا ساپورت یا حتی شلوار بگ می‌تواند پاسخ مناسبی برای پرسش «با کتانی جردن چه شلواری بپوشم» باشد.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله به بررسی و توضیح انواع کتانی، رنگ‌ها، ست کتانی با انواع لباس و کیف و موادی ازاین‌دست پرداخته شد. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را در قالب کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
 

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر