Top Banner
ایجاد یا ورود به حساب کاربری
e Hi there!
معرفی
کفش راحتی روزمره زنانه
کفش روزمره زنانه افق
کفش روزمره زنانه بندی
کفش روزمره زنانه مدل بندی
کفش زنانه افق روزمره مدل بندی
icon 4 قسط ماهانه 0 تومانی با اسنپ پی! (بدون کارمزد)
کفش روزمره زنانه افق مدل بندی 01
کد کالا 718#
انتخاب رنگ:
Color
انتخاب سایز:
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
امکان خرید اقساطی
مشاوره و پشتیبانی تلفنی
ارسال سریع به سراسر کشور

ویژگی های محصول

  • جنس
    پارچه
  • آستر
    پارچه
  • جنس کفی
    ایویا
معرفی
مشاهده بیشتر
مشخصات
  • جنس
    • پارچه
  • آستر
    • پارچه
  • جنس کفی
    • ایویا
  • نوع کفی
    • اسفنجی
  • جنس زیره
    • پلی‌اورتان
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
ثبت دیدگاه
توصیه ای ندارم
مبینا کجوری:
من برای پیاده روی استفاده میکنم. راضی هستم.
خریدار
پیشنهاد میکنم
رقیه رضائی:
اولش شک داشتم که بخرم یا نه، ولی وقتی دیدم جنسش اینقدر خوبه و راحته، دیگه شک نکردم. خیلی از خریدم راضی هستم.
خریدار
پیشنهاد میکنم
ناهیده زینعلی :
کیفیت خیلی خوب، طراحی شیک، خیلی راحت، سایزم هم اندازه بود. پیشنهاد میکنم حتما بخرید.
خریدار
پیشنهاد میکنم
پریسا امامی:
کفش خیلی نرم و بود. من برای کار روزمره خریدمش و خیلی راضی هستم. رنگشم که خیلی خوشگله. مدلش هم به همه چیز میخوره.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
معصومه اصلانی:
کفش خیلی زود رنگش پرید. انتظار نداشتم از یه برند خوب اینجوری باشه.
خریدار
توصیه ای ندارم
ریحانه شفیعی:
کفش قابل قبوله. کیفیتش متوسطه.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
پگاه سراجی:
بعد از یه مدت استفاده، زیره کفش پاره شد. خیلی ناامید شدم. انتظار داشتم کیفیتش بهتر باشه.
خریدار
پیشنهاد میکنم
فاطمه ظرافت:
کفش خیلی خوشگله و راحت. برای قدم زدن تو پارک عالیه. جنسشم خیلی خوبه.
خریدار
پیشنهاد میکنم
شبنم صحرائی پنجعلی خرابه سی:
واقعا خیلی راضی هستم از این خرید. کفش خیلی راحت و خوشگله. کیفیتشم عالیه. سایزمم که یه کم بزرگ بود، راحت با یه زیرپایی درست میشه.ممنون از بانک کفش.
خریدار
پیشنهاد میکنم
فائزه ایمانی:
کفش بسیار شیک و راحت. برای استفاده روزمره عالیه. سایزم هم که اندازه بود.
خریدار
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
  • توصیه ای ندارم
    مبینا کجوری:

    من برای پیاده روی استفاده میکنم. راضی هستم.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    رقیه رضائی:

    اولش شک داشتم که بخرم یا نه، ولی وقتی دیدم جنسش اینقدر خوبه و راحته، دیگه شک نکردم. خیلی از خریدم راضی هستم.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    ناهیده زینعلی :

    کیفیت خیلی خوب، طراحی شیک، خیلی راحت، سایزم هم اندازه بود. پیشنهاد میکنم حتما بخرید.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    پریسا امامی:

    کفش خیلی نرم و بود. من برای کار روزمره خریدمش و خیلی راضی هستم. رنگشم که خیلی خوشگله. مدلش هم به همه چیز میخوره.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    معصومه اصلانی:

    کفش خیلی زود رنگش پرید. انتظار نداشتم از یه برند خوب اینجوری باشه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    ریحانه شفیعی:

    کفش قابل قبوله. کیفیتش متوسطه.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    پگاه سراجی:

    بعد از یه مدت استفاده، زیره کفش پاره شد. خیلی ناامید شدم. انتظار داشتم کیفیتش بهتر باشه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    فاطمه ظرافت:

    کفش خیلی خوشگله و راحت. برای قدم زدن تو پارک عالیه. جنسشم خیلی خوبه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    شبنم صحرائی پنجعلی خرابه سی:

    واقعا خیلی راضی هستم از این خرید. کفش خیلی راحت و خوشگله. کیفیتشم عالیه. سایزمم که یه کم بزرگ بود، راحت با یه زیرپایی درست میشه.ممنون از بانک کفش.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    فائزه ایمانی:

    کفش بسیار شیک و راحت. برای استفاده روزمره عالیه. سایزم هم که اندازه بود.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    سارا ضرغام:

    سایزم یه کوچولو بزرگ بود. مرجوع کردنم هم خیلی زحمت داشت.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    مهلا میرزایی:

    مدلشو من خیلی دوسدارم جنسشم پارچه ایه راحت تمیز میشه

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    امینه منجزی:

    بعد از کلی گشتن، این مدل رو تو سایت بانک کفش دیدم. جنسش عالیه و خیلی هم راحت بود. قیمتشم مناسب بود. از خریدم خیلی راضی هستم.

    خریدار
مشخصات
  • جنس
    • پارچه
  • آستر
    • پارچه
  • جنس کفی
    • ایویا
  • نوع کفی
    • اسفنجی
  • جنس زیره
    • پلی‌اورتان
  • نوع پنجه
    • پهن
  • شیب داخلی
    • 1 سانتیمتر
  • مدل پاشنه
    • یکسره
  • ویژگی کفش
    • کفش روزمره
  • ارتفاع پاشنه
    • 2/5 سانتیمتر
  • نحوه بسته شدن
    • یکسره
  • ویژگی‌های زیره
    • تخت
  • کشور تولید کننده
    • ایران_قم