مشتری گرامی سایز انتخابی شما ناموجود می باشد. لطفا شماره همراه خود را وارد نمایید تا زمان موجود شدن این سایز شما را مطلع نماییم.
به منظور خرید سری کامل و قیمت عمده این محصول اطلاعات خود را وارد نمایید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
ویژگی های محصول
46%
19%
18%
دمپایی ظاهر خوبی داره اما پلاستیکش یکم سفت هست، شاید بعد از چند بار استفاده نرم بشه، ولی در کل بد نیست.
دمپایی لاله خیلی سبک و راحت هست، برای استفاده روزمره در خانه عالیه و پا رو خسته نمیکنه.
کیفیت پلاستیک دمپایی خیلی خوبه و به نظر میاد که دوام بالایی داره، برای استفاده طولانی مدت مناسبه.
سایز ۳۸ رو سفارش دادم، امیدوارم اندازهام باشه، به نظر میرسه که کیفیتش با قیمت مناسبی ارائه شده.
من سفیدش رو خریدم، دقیقا همون چیزی بود که میخواستم، کیفیت پلاستیکش خوبه و به راحتی تمیز میشه.
این دمپایی برای کسایی که دنبال یه دمپایی ساده و بدون طرح اضافه هستن، گزینه مناسبی به نظر میرسه.
واقعا راحته! برای خونه خیلی خوبه.
دمپایی لاله یه انتخاب خوب برای استفاده در منزل و مکانهای غیررسمی به نظر میرسه، قیمت مناسبی هم داره.
بعد از یه مدت استفاده یه کم بو میگیره. بهتر بود جنسش یه کم با کیفیت تر بود.
رنگ سفیدش خیلی خوشگله و با همه لباسها ست میشه.
خیلی سبکه و پا رو خسته نمیکنه.
سایز بندی هاش دقیق نیست. من 38 پا دارم ولی 39 رو خریدم که یه کم گشاد بود.
دمپایی خوبیه. جنسش معمولیه. برای استفاده روزمره مناسبه.
جنسش خوب نیست ولی برای استفاده موقتی خوبه.
من از خرید این دمپایی خیلی خوشحالم، هم قیمت مناسبی داره و هم کیفیت قابل قبولی داره، پیشنهاد میکنم.
من برای استفاده در کنار استخر این دمپایی رو خریدم، خیلی خوبه که سریع خشک میشه و لیز نمیخوره.
دمپایی لاله دقیقا همون چیزی بود که تو عکس دیدم، رنگش هم خیلی قشنگه، من سایز ۳۹ سفارش دادم و اندازهام بود.
من این دمپایی رو به عنوان یه گزینه مقرون به صرفه برای استفاده روزانه در نظر دارم، هنوز فرصت استفاده نکردم.
بعد از یه مدت استفاده یه کم رنگش پرید.
من به خاطر تخفیف مناسبتی این دمپایی رو خریدم، امیدوارم که از خرید راضی باشم و کیفیت خوبی داشته باشه.
قیمتش خیلی مناسب بود. نسبت به کیفیتش خیلی خوب بود.
عالیه! خیلی راحته و برای تابستون عالیه. قیمتشم مناسبه. رنگ سفیدش هم خیلی قشنگه.
برای کسایی که دنبال یه دمپایی ساده و شیک برای خونهگردی هستن، این مدل خیلی مناسبه، من که راضیام.
طراحی خاصی نداره ولی برای استفاده روزمره خوبه.
دمپایی ساده و کاربردیه. برای استفاده در منزل مناسبه.
Your item has been added to the cart.
زهرا سعیدی:
دمپایی ظاهر خوبی داره اما پلاستیکش یکم سفت هست، شاید بعد از چند بار استفاده نرم بشه، ولی در کل بد نیست.
آمنه تسلیمی:
دمپایی لاله خیلی سبک و راحت هست، برای استفاده روزمره در خانه عالیه و پا رو خسته نمیکنه.
ایلیا بخشوده:
کیفیت پلاستیک دمپایی خیلی خوبه و به نظر میاد که دوام بالایی داره، برای استفاده طولانی مدت مناسبه.
مطهره آدینه:
سایز ۳۸ رو سفارش دادم، امیدوارم اندازهام باشه، به نظر میرسه که کیفیتش با قیمت مناسبی ارائه شده.
فاطمه فهیمی:
من سفیدش رو خریدم، دقیقا همون چیزی بود که میخواستم، کیفیت پلاستیکش خوبه و به راحتی تمیز میشه.
ماهان آبادی:
این دمپایی برای کسایی که دنبال یه دمپایی ساده و بدون طرح اضافه هستن، گزینه مناسبی به نظر میرسه.
دیبا عاطفی مؤخر:
واقعا راحته! برای خونه خیلی خوبه.
مهدیه بالندری طرق:
دمپایی لاله یه انتخاب خوب برای استفاده در منزل و مکانهای غیررسمی به نظر میرسه، قیمت مناسبی هم داره.
ستاره حقی:
بعد از یه مدت استفاده یه کم بو میگیره. بهتر بود جنسش یه کم با کیفیت تر بود.
ژیلا بدلی:
رنگ سفیدش خیلی خوشگله و با همه لباسها ست میشه.
فاطمه رئیسی:
خیلی سبکه و پا رو خسته نمیکنه.
نگار قادری:
سایز بندی هاش دقیق نیست. من 38 پا دارم ولی 39 رو خریدم که یه کم گشاد بود.
مریم عبدلی:
دمپایی خوبیه. جنسش معمولیه. برای استفاده روزمره مناسبه.
سپیده پولادرک:
جنسش خوب نیست ولی برای استفاده موقتی خوبه.
فاطمه رسولی:
من از خرید این دمپایی خیلی خوشحالم، هم قیمت مناسبی داره و هم کیفیت قابل قبولی داره، پیشنهاد میکنم.
الهه شیخ علیالواسانی:
من برای استفاده در کنار استخر این دمپایی رو خریدم، خیلی خوبه که سریع خشک میشه و لیز نمیخوره.
شهناز شهبازی:
دمپایی لاله دقیقا همون چیزی بود که تو عکس دیدم، رنگش هم خیلی قشنگه، من سایز ۳۹ سفارش دادم و اندازهام بود.
پریسا کیانی:
من این دمپایی رو به عنوان یه گزینه مقرون به صرفه برای استفاده روزانه در نظر دارم، هنوز فرصت استفاده نکردم.
ایلیا جلالی مزيد:
بعد از یه مدت استفاده یه کم رنگش پرید.
سمانه عبدالعلیان:
من به خاطر تخفیف مناسبتی این دمپایی رو خریدم، امیدوارم که از خرید راضی باشم و کیفیت خوبی داشته باشه.
مهدیه هدایتی:
قیمتش خیلی مناسب بود. نسبت به کیفیتش خیلی خوب بود.
تینا فتاحی:
عالیه! خیلی راحته و برای تابستون عالیه. قیمتشم مناسبه. رنگ سفیدش هم خیلی قشنگه.
خانم گرامی:
برای کسایی که دنبال یه دمپایی ساده و شیک برای خونهگردی هستن، این مدل خیلی مناسبه، من که راضیام.
آتنا ظُهرابی:
طراحی خاصی نداره ولی برای استفاده روزمره خوبه.
غزل معظمی:
دمپایی ساده و کاربردیه. برای استفاده در منزل مناسبه.