Top Banner
ایجاد یا ورود به حساب کاربری
e Hi there!
معرفی
خرید آنلاین دمپایی زنانه پایون مدل ونوس کد 10
خرید آنلاین دمپایی زنانه پایون مدل ونوس کد 10
خرید آنلاین دمپایی زنانه پایون مدل ونوس کد 10
icon 4 قسط ماهانه 0 تومانی با اسنپ پی! (بدون کارمزد)
دمپایی زنانه پایون مدل ونوس کد 10
کد کالا 56362#
انتخاب رنگ:
Color
انتخاب سایز:
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
امکان خرید اقساطی
مشاوره و پشتیبانی تلفنی
ارسال سریع به سراسر کشور

ویژگی های محصول

  • جنس
    ایویا
  • جنس زیره
    ایربولینگ
  • شیب داخلی
    0/5 سانتیمتر
معرفی
مشاهده بیشتر
مشخصات
  • جنس
    • ایویا
  • جنس زیره
    • ایربولینگ
  • شیب داخلی
    • 0/5 سانتیمتر
  • ارتفاع پاشنه
    • 2/5 سانتیمتر
  • کشور تولید کننده
    • ایران_قم
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
ثبت دیدگاه
پیشنهاد نمیکنم
لیلا نعیمی:
دمپایی کمی زودتر از چیزی که فکر میکردم کثیف شد، باید بیشتر حواسم به تمیز نگه داشتنش باشه.
خریدار
توصیه ای ندارم
کیمیا هاشمی:
دمپایی رو امروز دریافت کردم، ظاهرش خوبه و امیدوارم کیفیتش هم در استفاده طولانی مدت ثابت بمونه.
خریدار
توصیه ای ندارم
فائزه امین پور:
دمپایی نرم و سبکی بود. برای استفاده روزمره مناسبه.
خریدار
توصیه ای ندارم
زهرا خدنگی بارانی:
این دمپایی در قم تولید شده و تگ انحصاری پلاستیکی داره، که نشوندهنده اصالت کالا و توجه به جزئیاته. پشتیبانی ۲۴ ساعته فروشگاه هم عالی بود.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
فاطمه نعیم اصل:
سایز 38 کمی تنگ بود، پیشنهاد میکنم قبل از خرید حتما از راهنمای سایز سایت استفاده کنید و یک سایز بزرگتر بگیرید.
خریدار
پیشنهاد میکنم
صبور آرین:
دمپایی ونوس پایون خیلی نرم و راحته، برای استفاده روزمره توی خونه عالیه و پاهام خسته نمیشن.
خریدار
پیشنهاد میکنم
مریم پارس تبار:
خیلی خوشحالم که این دمپایی رو خریدم، هم راحت و هم شیکه، ارزش خریدش رو داره و به همه پیشنهاد میکنم.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
منصوره سادات روشن چراغ:
زیره دمپایی خیلی زود ساییده شد.
خریدار
پیشنهاد میکنم
زهرا کشاورز:
کیفیت دوخت و جنس زیره ایربولینگ دمپایی فوقالعادهست، مطمئنم خیلی طول عمر میکنه و پاهام رو خوب نگه میداره.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
مریم امیر سیدی:
اندازه دمپایی یه کوچولو کوچیک بود. باید یه سایز بزرگتر میگرفتم.
خریدار
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
  • پیشنهاد نمیکنم
    لیلا نعیمی:

    دمپایی کمی زودتر از چیزی که فکر میکردم کثیف شد، باید بیشتر حواسم به تمیز نگه داشتنش باشه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    کیمیا هاشمی:

    دمپایی رو امروز دریافت کردم، ظاهرش خوبه و امیدوارم کیفیتش هم در استفاده طولانی مدت ثابت بمونه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    فائزه امین پور:

    دمپایی نرم و سبکی بود. برای استفاده روزمره مناسبه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    زهرا خدنگی بارانی:

    این دمپایی در قم تولید شده و تگ انحصاری پلاستیکی داره، که نشوندهنده اصالت کالا و توجه به جزئیاته. پشتیبانی ۲۴ ساعته فروشگاه هم عالی بود.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    فاطمه نعیم اصل:

    سایز 38 کمی تنگ بود، پیشنهاد میکنم قبل از خرید حتما از راهنمای سایز سایت استفاده کنید و یک سایز بزرگتر بگیرید.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    صبور آرین:

    دمپایی ونوس پایون خیلی نرم و راحته، برای استفاده روزمره توی خونه عالیه و پاهام خسته نمیشن.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    مریم پارس تبار:

    خیلی خوشحالم که این دمپایی رو خریدم، هم راحت و هم شیکه، ارزش خریدش رو داره و به همه پیشنهاد میکنم.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    منصوره سادات روشن چراغ:

    زیره دمپایی خیلی زود ساییده شد.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    زهرا کشاورز:

    کیفیت دوخت و جنس زیره ایربولینگ دمپایی فوقالعادهست، مطمئنم خیلی طول عمر میکنه و پاهام رو خوب نگه میداره.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    مریم امیر سیدی:

    اندازه دمپایی یه کوچولو کوچیک بود. باید یه سایز بزرگتر میگرفتم.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    میترا ادیبی:

    دمپایی خوبیه. کیفیتش هم خوبه. قیمتش هم مناسب بود.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    نازنین ملک پور:

    خوشم اومد از دمپایی. جنسش ایربولینگ و خیلی راحته. رنگشم خیلی قشنگه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    فاطمه حیدری:

    دمپایی پاپیون مدل ونوس رو خریدم. خوبه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    ماهان محمدی:

    جنس ایویا دمپایی خیلی با کیفیته و اصلا عرق نمیکنه، برای کسایی که مثل من پاهاشون زود عرق میکنه خیلی مناسبه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    مطهره بهار دوست:

    ارتفاع پاشنه دمپایی حدود 2.5 سانتیمتره که برای استفاده روزمره مناسب به نظر میرسه و خیلی هم بد نیست.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    پگاه سعادتی:

    واقعا انتظار کیفیت بهتری رو داشتم. زیره دمپایی خیلی نازکه و احتمال داره زود پاره بشه. قیمتش هم یه کم بالاست.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    الهه کبیری:

    جنس زیره دمپایی ایربولینگه، که به نظر میرسه کیفیت قابل قبولی داره و باید در استفاده طولانی مدت بررسی بشه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    غزاله خاتمی:

    رنگ نارنجی دمپایی دقیقا همون چیزی بود که میخواستم، خیلی شاد و قشنگه و به خونه رنگ و روحی تازه میده.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    مهدیه سادات ابوئی مهریزی:

    واقعا دمپایی خوشگلیه. رنگ نارنجی خیلی به پامه میاد. جنسش هم عالیه، خیلی نرم و راحته. پام اصلا اذیت نمیشه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    سیما شکاری:

    دمپایی معمولییه، برای خونه استفاده میشه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    مبینا ..:

    واقعا دمپایی خوشگلیه. رنگ نارنجی خیلی به پا میاد. جنسش هم عالیه، خیلی نرم و راحته.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    آتنا زارع:

    رنگ نارنجی دمپایی خیلی خوشرنگه. جنسش هم خیلی خوبه. پام اصلا عرق نمیکنه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    فاطمه قربانیان:

    خیلی راضی ام از این دمپایی. راحت و خوشگله و برای تابستون عالیه.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    شیما بهزادپور:

    شیب پاشنه دمپایی خیلی زیاد نیست، اگر دنبال دمپایی با پاشنه بلند هستید این مدل مناسب شما نیست.

    خریدار
مشخصات
  • جنس
    • ایویا
  • جنس زیره
    • ایربولینگ
  • شیب داخلی
    • 0/5 سانتیمتر
  • ارتفاع پاشنه
    • 2/5 سانتیمتر
  • کشور تولید کننده
    • ایران_قم