Top Banner
ایجاد یا ورود به حساب کاربری
e Hi there!
معرفی
خرید آنلاین دمپایی بچه گانه پاپا مدل تینا کد 0
icon 4 قسط ماهانه 0 تومانی با اسنپ پی! (بدون کارمزد)
دمپایی بچه گانه پاپا مدل تینا کد 0
کد کالا 54348#
انتخاب رنگ:
Color
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
امکان خرید اقساطی
مشاوره و پشتیبانی تلفنی
ارسال سریع به سراسر کشور

ویژگی های محصول

کالاهای مرتبط

معرفی
مشاهده بیشتر
مشخصات
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
ثبت دیدگاه
پیشنهاد میکنم
علی بابائی:
دخترم خیلی خوشش اومد از این دمپایی. راحت و سبک.
خریدار
پیشنهاد میکنم
علی کریم پور:
از بانک کفش خیلی راضی هستم. قیمتهاشون مناسب و محصولاتشون باکیفیت.
خریدار
توصیه ای ندارم
مهسا جواديان :
دمپایی خوبیه. جنسش بد نیست.
خریدار
پیشنهاد میکنم
طاهره رستمیان:
واقعا دمپایی خوشگلیه. دخترم عاشق رنگای شادش شده. جنسشم خیلی خوبه، محکم و با دوامه.
خریدار
پیشنهاد میکنم
احسان اعتقادی:
پیشنهاد میکنم این دمپایی رو بخرید. قیمتش مناسبه و جنسش هم خوبه.
خریدار
توصیه ای ندارم
مهدی صاحبی پیروز:
دمپایی خوبیه. برای استفاده روزمره مناسبه.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
آرمیتا بهنود:
من انتظار داشتم دمپایی یه کوچولو بزرگتر باشه. برای دخترم که 3 سالشه یه کم تنگه.
خریدار
پیشنهاد میکنم
غلامحسين معصومی:
خیلی راضی ام از خریدم. دمپایی نرم و سبکه.
خریدار
پیشنهاد نمیکنم
سمانه شمسعلی:
رنگ دمپایی با عکس سایت فرق داشت.
خریدار
توصیه ای ندارم
محمدرضا محسن زاده:
خریدم رو به موقع تحویل گرفتم.
خریدار
مشاهده بیشتر
دیدگاه ها
  • پیشنهاد میکنم
    علی بابائی:

    دخترم خیلی خوشش اومد از این دمپایی. راحت و سبک.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    علی کریم پور:

    از بانک کفش خیلی راضی هستم. قیمتهاشون مناسب و محصولاتشون باکیفیت.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    مهسا جواديان :

    دمپایی خوبیه. جنسش بد نیست.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    طاهره رستمیان:

    واقعا دمپایی خوشگلیه. دخترم عاشق رنگای شادش شده. جنسشم خیلی خوبه، محکم و با دوامه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    احسان اعتقادی:

    پیشنهاد میکنم این دمپایی رو بخرید. قیمتش مناسبه و جنسش هم خوبه.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    مهدی صاحبی پیروز:

    دمپایی خوبیه. برای استفاده روزمره مناسبه.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    آرمیتا بهنود:

    من انتظار داشتم دمپایی یه کوچولو بزرگتر باشه. برای دخترم که 3 سالشه یه کم تنگه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    غلامحسين معصومی:

    خیلی راضی ام از خریدم. دمپایی نرم و سبکه.

    خریدار
  • پیشنهاد نمیکنم
    سمانه شمسعلی:

    رنگ دمپایی با عکس سایت فرق داشت.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    محمدرضا محسن زاده:

    خریدم رو به موقع تحویل گرفتم.

    خریدار
  • توصیه ای ندارم
    نرگس باقلی:

    خریدم رو تحویل گرفتم. دمپایی بدون سایزه که برای بچه ها مناسبه.

    خریدار
  • پیشنهاد میکنم
    علیرضا نادری:

    کیفیت دمپایی عالی بود. رنگش هم خیلی قشنگه.

    خریدار
مشخصات