چطور با 10 ترفند ساده یک خانم خوشتیپ باشیم؟

خانم خوشتیپ

شاید شما با شنیدن واژه خوشتیپ بودن به این فکر کنید که برای خوشتیپ بودن باید کار خاصی انجام داد اما نکته اصلی برای خوشتیپ بودن فقط کافی است ترفندهای لازم را بدانید. مهم نیست شما چاق هستید یا لاغز، قد بلندی دارید یا کوتاه قد هستید فقط کافی است بدانید که لباس مناسب اندام شما چیست تا ظاهری شیک و آراسته داشته باشید. 
برای اینکه به یک خانم خوشتیپ تبدیل شوید بهتر است با ما همراه باشید تا با آموزش چند اصول ساده شما را در رسیدن به هدفتان یاری کنیم.

1-    قبل از مراسم به فکر لباس باشید.

فکر کردن به لباس مناسب برای مراسمی که در پیش رو دارید را از روزهای قبل انجام دهید تا آرامش کافی و زمان مناسب برای انتخاب داشته باشید. برای انتخاب لباس مناسب در نظر داشته باشید  که چه رنگ هایی به شما  می آید و شما را زیباتر میکند. برای مثال اگر شما پوستی بنزه دارید رنگ های تیره برای شما مناسب نیست. در انتخاب لباس به رنگ پوست، چشم و حتی رنگ موی خود توجه داشته باشید. در انتخاب لباس به زمان برگزاری مهمانی توجه کنید لباس های براق یا پارچه های ساتن و سنگ دوزی شده برای مهمانی های شب مناسب هستند. 

 2-    کفش مناسبی انتخاب کنید.

زمانیکه برای خرید کفش زنانه می روید به این نکته توجه کنید که این کفش را برای کجا می خواهید استفاده کنید و با چه لباسی قابل ست کردن است. کفش های رسمی زنانه برای محیط های رسمی و اداری قابل استفاده هستند. در صورتیکه برای پیاده روی های روزمره خود قصد خرید کفش را دارید باید به تیپ و استایل خود توجه داشته باشید کتانی ورزشی زنانه برای افرادیکه تیپ اسپرت دارند مناسب است درغیر اینصورت از کفش های روزمره زنانه استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر در زمان خرید به این نکات توجه نکنید کمد کفش شما پر از کفش های غیر قابل استفاده می شود.

کفش روزمره مخصوص بانوان شیک پوش

3-    از افراد خوشتیپ ایده بگیرید. 

اگر انتخاب لباس مناسب برای شما کار راحتی نیست بهتر است از افرادیکه تیپ و استایل آنها مورد پسند شما هست ایده بگیرید. الگو گرفتن از این افراد باعث می شود تا شما هم لباس مناسبی را در مجالس انتخاب کنید. سعی کنید لباس های اندازه خود را بپوشید. پوشیدن لباس های شل یا خیلی تنگ باعث می شود تا استایل شما بد دیده شود.  بنابراین شما جذاب و شیک دیده نمی شوید. زمان خرید لباس اگر شیفته لباسی شدید اما سایز آن اندازه شما نبود از خرید آن منصرف شوید و با امید به لاغر شدن لباسی غیر قابل استفاده را به کمد خود اضافه نکنید. 

4-    پارچه مناسبی انتخاب کنید.

هر نوع پارچه ای برای شما مناسب نیست. درصورتیکه شما اضافه وزن دارید بهتر است پارچه های طرح دار انتخاب نکنید زیرا باعث می شود شما درشت تر به نظر برسید. پارچه های با خطوط عمودی شمارا کشیده و لاغرتر نشان می دهد. 

5-    رنگ های مد روز زیبا هستند اما همیشگی نه!

رنگ های مد روز همانطور که از نام آنها پیدا است محدود به زمان خاصی است اگرچه مد روز بودن در زیبایی بی تاثیر نیست اما اگر بخواهید به این مساله اهمیت بالایی دهید کمد شما پر از لباس هایی می شود که دیگر قابل استفاده نیست. پیشنهاد  میکنم از رنگ های خنتی و تیره در انتخاب لباس خود استفاده کنید تا عمر استفاده از لباس هایتان بیشتر شود.

6-    در منزل همیشه دمپایی بپوشید.

خوشتیپ بودن همیشه برای بیرون از منزل نیست اگر شما میخواهید فرد شیک پوشی باشید بهتر است در منزل هم آن را به خوبی تمرین کنید. استفاده از دمپایی روفرشی زنانه شما را آراسته تر نشان می دهد و علاوه بر این از پای شما محافظت می کند.

دمپایی روفرشی برای زیباتر شدن

7-    همیشه نیازی نیست جواهرات به همراه داشته باشید. 

گاهی اوقات ساده بودن شیک تر از استفاده از زیورآلات است. انتخاب اکسسوری مناسب به لباسی که انتخاب کردید و مکانی که میخواهید از آن استفاده کنید بسیار وابسته است. استفاده از زیورآلات زیاد شما را از هدف خوشتیپ بودن دور می کند. بنابراین به شما پیشنهاد میکنم که از یک انگشتر و دستبند یا یک ساعت شیک استفاده کنید. 

8-    همیشه کفش های تمیز و واکس زده بپوشید.

قبل از خارج شدن از منزل حتما کفش های خود را چک کنید تا خاکی و کثیف نباشد بسیاری از افراد تمیز بودن کفش را جزء خوشتیپ بودن می دانند بنابراین واکس زدن کفش ها شما را آراسته و مرتب نشان می دهد.

9-    عطر مناسبی انتخاب کنید.

زمانیکه شما وارد مهمانی یا محیط خاصی می شوید باید خوشبو باشید اگر چه عطر شما در ظاهر قابل دیدن نیست اما بر روی اطرافیان تاثیر بسیار بالایی میگذارد. سعی کنید از عطرهای ملایم و ماندگار استفاده کنید. 

10-    آرایش همیشه شما را زیبا می کند.

بهتر است همیشه آرایش داشته باشید البته این بدین معنا نیست که برای رفتن بر سرکار به اندازه رفتن به یک مهمانی آرایش کنید. داشتن آرایش نامناسب با محیط می تواند تاثیر منفی بر روی اطرافیان داشته باشد. شما گاهی می توانید با یک رژ لب کمرنگ زیبایی را به چهره خود تزریق کنید. 

11-    محکم قدم بردارید.

همیشه سعی کنید در مهمانی ها و محیط های رسمی باوقار و محکم قدم بردارید تصورکنید در یک مهمانی هستید و دو نفر یکی رسمی و محکم قدم بردارد و دیگری شل و کج راه  می رود به نظر شما کدام تاثیرگذاری بیشتری دارند؟!


منبع: jandrewspeaks

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر