ست کردن کفش اسپرت

ست کردن کفش اسپرت

یکی از مهم‌ترین مواردی که در چشم‌نواز کردن استایل شما اثرگذار است نوع کفش هست؛ ست‌کردن کفش با استایل یک موضوع بسیار مهم است که ممکنه برای برخی افراد یک دغدغه محسوب شود؛ ازاین‌رو قصد داریم در این مقاله به شما نحوه ست‌کردن کفش اسپرت با شلوار، مانتو، کیف، جوراب و... را توضیح دهیم.

کفش اسپرت را با چه شلواری بپوشیم؟

در پاسخ به سؤال با کفش اسپرت چه شلواری بپوشیم باید بگویم برای ست‌کردن کفش اسپرت با شلوار باید به 2 نکته مهم دقت داشته باشید:

کفش روزمره پاتکان مدل 1206 کد 13

378,000 تومان

خرید آنلاین کفش روزمره پاتکان مدل 1206 کد 13
  1. تنگی شلوار

زمانی که دارید فکر می‌کنید با کفش اسپرت چه شلواری بپوشم به این نکته دقت داشته باشید که اگر شلوار شما تنگ است بهتر است از کفش‌های لژ دار، کتونی‌های ساق‌دار، یا کفش‌های ظریف استفاده کنید؛ همچنین اگر قصد دارید مانتو به سبک کتی یا عروسکی را با شلوار جذب یا راسته بپوشید کفش عروسکی یا پاشنه‌دار انتخاب عالی برای شما محسوب می‌شود.

کفش اسپرت را با چه شلواری بپوشیم؟

  1. قد شلوار

برای اینکه شلوار و کفش بهتر با یکدیگر ست شوند بهتر است به قد شلوار خود دقت دهید؛ قد شلوار نه باید زیاد کوتاه باشد نه باید خیلی بلند باشد.

دسته بندی کفش اسپرت مردانه

خرید آنلاین کفش رسمی مردانه شمس مدل V8 کد 88

با کفش اسپرت چه مانتویی بپوشیم؟

این روزها که دنیای کفش‌های کتانی بسیار رنگی‌رنگی است شما با هر مانتو، شال و شلواری که خریداری می‌کنید می‌توانید کفش هم رنگ آن را تهیه نمایید.

همچنین اگر قصد دارید مانتو و شلوار مشکی به تن کنید می‌توانید رنگ کفش را با شالتان ست کنید؛ این گونه استایل خود را از یک‌نواختی در می‌آورید و به آن حس و حال تازه می‌بخشید.

با کفش اسپرت چه مانتویی بپوشیم؟

با کفش اسپرت چه جورابی بپوشیم؟

رنگ جوراب بسیار در زیبایی استایل اثرگذار است؛ بهتر است برای افزایش زیبایی بین رنگ جوراب و استایل خود ارتباطی برقرار  کنید.

مثلاً شما می‌توانید رنگ جوراب خود را هم رنگ شلوار خود انتخاب کنید؛ یا اینکه جوراب رنگ کفش خود استفاده کنید؛ این گونه می‌توانید استایل چشم‌نواز برای خود به ارمغان آورد.

همچنین می‌توانید با پوشیدن جوراب با رنگ‌های شاد و طرح‌های زیبا، استایل منحصربه‌فردی برای خود خلق کنید.

با کفش اسپرت چه جورابی بپوشیم؟

با کفش اسپرت چه لباسی بپوشیم؟

این روزها شما با هر لباسی می‌توانید کفش اسپرت بپوشید، به‌عنوان‌مثال پوشیدن کفش اسپرت با دامن‌های بلند ظاهری هنری و پوشیدن کفش سفید یا کتونی ساق‌دار با دامن کوتاه برای شما استایل زیبایی به وجود می‌آورد.

با کفش اسپرت چه کیفی ست کنیم؟

در مورد اینکه چگونه کیف و کفش خود را ست کنید چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. برخی بر این باورند که ست‌کردن کیف و کفش یک عمل منسوخ شده است، درحالی‌که برخی دیگر معتقدند که این استایل هرگز از مد نمی‌افتد. ست‌کردن کیف و کفش مناسب، می‌تواند شما را مرتب و باکلاس جلوه دهد.

کفش روزمره مردانه پاسان مدل شهاب کد 74

384,000 تومان

خرید آنلاین کفش روزمره مردانه پاسان مدل شهاب کد 74

برای این امر به موارد زیر دقت کنید:

برای ست‌کردن کیف با استایل می‌توانید رنگ کیف را مشابه با کفش خود انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید رنگ‌های کم‌رنگ یا سایه‌های روشن‌تر را انتخاب کنید.

با کفش اسپرت چه کیفی ست کنیم

دسته بندی کفش اسپرت زنانه

کفش راحتی زنانه سنا خانوم

رنگ‌های پاستلی برای ست‌کردن کیف و کفش انتخاب مناسبی هستند؛ این رنگ‌ها خیلی پررنگ یا روشن نیستند، بنابراین ظاهر لباس را خراب نمی‌کنند.

مورد بعدی که می‌توانید در ست‌کردن کیف با استایل خود رعایت کنید استفاده از رنگ‌های مکمل با یکدیگر است؛ در چنین حالتی، کیف و کفش شما می‌تواند رنگ متضادی داشته باشد.

مورد بعدی که در انتخاب کیف باید به آن دقت داشته باشید سایز کیف و نوع آن است؛ با کفش کتونی اسپرت، کیف مجلسی خیلی بزرگ دست نگیرید، چرا که این دو مورد هم‌خوانی زیادی با یکدیگر ندارند.

با کفش اسپرت سفید چه شلواری بپوشیم؟

اگر به بخواهیم یک استایل خاص و جذاب را به شما پیشنهاد دهیم بدون شک ترکیب کفش اسپرت سفید با یک شلوار مام استایل یک پیشنهاد عالی هست. شلوارهای مام استایل و شلوارهای جین جذب با هر طیف رنگی از بهترین گزینه‌ها برای  ست کردن با کفش سفید هستند.

همچنین بسیاری افراد در فصل‌های سرد سال ترجیح می‌دهند که با پالتو یا کاپشن، بوت و یا نیم‌بوت به پا کنند. ولی اگر هوا بارانی نباشد، می‌توانید با پوشیدن کاپشن یا پالتو با کفش اسپرت سفید یکی استایل‌ بسیار جسورانه، ترتیب دهید. امروزه به نسبت گذشته با تغییر مُد، برای کاهش ماهیت رسمی بودن کت‌وشلوار، آن را با یک کفش اسپرت سفید ترکیب می‌کنند.

کفش روزمره مردانه پاسان مدل کاوالی کد 15

400,000 تومان

خرید آنلاین کفش روزمره مردانه پاسان مدل کاوالی کد 15

یک آیتم دیگر بدون شک پوشیدن کت و شلوار طوسی مشکی رنگ با کفش ورزشی سفید و ترکیب آن با تیشرت سفید، نشان از حس تازگی و سرزندگی دارد که می‌تواند یک گزینه بسیار جذاب و خاص باشد.

با کفش اسپرت مشکی چه شلواری بپوشیم؟

کفش اسپرت مردانه پاسان مدل کت تسلا کد 88

400,000 تومان

خرید آنلاین نیم بوت مردانه پاسان مدل کت تسلا کد 88

کفش اسپرت مشکی در برندهای متنوع و مدل‌های بسیار زیاد در بازار عرضه شده‌اند.

این کفش مناسب برای محیط‌های رسمی و نیمه‌رسمی هستند؛ کفش اسپرت مشکی با اکثر رنگ‌ها و مدل‌های شلوار همچون دمپا تنگ، مام فیت، دمپا گشاد، پارچه ای، اسلش، اسکینی، پیلی دار، جین، کتانی و... به‌راحتی ست می‌شود.

کفش اسپرت را با چی بشوییم؟

یکی از سؤال های پرتکرار در فضای مجازی این است که  کفش اسپرت را با چی بشوییم؟

در پاسخ به این سؤال باید بگویم شما بسته به نوع کفش باید یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید:

کفش روزمره مردانه پاسان مدل کت سنگی کد 13

400,000 تومان

خرید آنلاین کفش روزمره مردانه پاسان مدل کت سنگی کد 13
  1. اگر کفش شما واکس‌خور است می‌توانید واکس هم رنگ کفشتان یا روغن مخصوص آن را تهیه کرده و کفش خود را تمیز کنید.
  2. همچنین می‌توانید کفش خود را در ماشین لباسشویی شسته و آن را در هوای آزاد خشک کنید.
  3. روش بعدی که می‌توانید برای تمیزکردن کفش استفاده کنید بردن کفش در حمام و شستن آن است.                                                                                                
  4. روش بعدی جهت تمیزکردن کفش اسپرت استفاده از ترکیب جوش‌شیرین و خمیردندان است؛ برای این امر کافی است مقداری خمیردندان را با مایع دستشویی و جوش‌شیرین ترکیب کرده و آن را با برس به سطح کثیف کفش زده و بعد از گذشت چند دقیقه آن را باد دستمال مرطوب تمیز کنید.

 

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم، ست‌کردن لباس با کفش، کیف، جوراب، شلوار و... اصول خاص خود را دارد و باید آن‌ها را بدانید تا بتوانید تیپ جذاب و خیره‌کننده‌ای برای خود ترتیب دهید.

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر