دمپایی دخترانه و تمام نکاتی که باید درباره آن بدانید!

دمپایی دخترانه

پیش از خرید دمپایی دخترانه، مانند خرید هر کالای دیگر، نیاز است ابتدا مواردی را در نظر بگیریم؛ اما خرید دمپایی دخترانه، به دلیل تنوع سلیقه دختران، کمی سخت‌تر به نظر می‌رسد.

خرید دمپایی دخترانه

اولین نکته در هنگام خرید دمپایی دخترانه، توجه به معیارهای یک دمپایی خوب و باکیفیت است. به‌طوری‌که فرد مصرف‌کننده در هنگام استفاده از آن احساس راحتی کند و مشکلی نداشته باشد. این معیارها تقریباً برای همه افراد یکسان است و فرقی نمی‌کند که مصرف‌کننده خانم باشد یا آقا. البته کودکان کمی حساس‌تر هستند و بنابراین، انتخاب دمپایی برای آن‌ها دقت بیشتری می‌طلبد.

معیارهای خرید دمپایی دخترانه را می‌توان به‌صورت زیر خلاصه کرد:

  • طراحی استاندارد
  • جنس و متریال مرغوب
  • سایز مناسب
  • زیره نرم، راحت و انعطاف‌پذیر
  • رویه مناسب و محافظ پا
  • ضخامت مناسب کفی
  • وزن مناسب
  • قابلیت شستشو
  • طراحی ظاهری زیبا
  • قیمت مناسب

دمپایی دخترانه پاپا مدل نارسیس کد 04

87,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی دخترانه پاپا مدل نارسیس کد 04

 

طراحی استاندارد

اولین نکته در هنگام خرید دمپایی دخترانه، طراحی استاندارد آن است. کودکان در حال رشد، بیشتر در معرض خطر و آسیب‌های استخوان و ستون فقرات هستند؛ بنابراین باید دمپایی انتخاب‌شده برای آن‌ها، استانداردهای لازم را داشته باشد تا مانع از آسیب‌های یادشده به آن‌ها شوند. برای مثال اگر کفی دمپایی بر اساس استانداردهای کف پای سالم طراحی نشده باشد، می‌تواند مشکلاتی نظیر درد پا، راه رفتن نامناسب، کمردرد و در نهایت کج شدن پاها و یا آرتروز زانو را به همراه داشته باشد.

جنس و متریال مرغوب

جنس دمپایی دخترانه اهمیت زیادی دارد؛ چراکه در سلامت پا، طراحی استاندارد دمپایی و زیبایی آن نقش مهمی ایفا می‌کند؛ برای مثال می‌توان تفاوت دمپایی دخترانه چرم و دمپایی پلاستیکی را در نظر گرفت. پا در یک دمپایی چرم به‌خوبی می‌تواند تنفس کند درحالی‌که یک دمپایی پلاستیکی این ویژگی را ندارد.

سایز مناسب

در هنگام خرید دمپایی دخترانه باید به سایز آن توجه کرد. اگر دمپایی سایز مناسبی نداشته باشد، می‌تواند در درازمدت صدمات قابل‌توجهی داشته باشد.

دمپایی دخترانه ونیز مدل دلربا کد 210

66,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی دخترانه ونیز مدل دلربا کد 210

زیره نرم، راحت و انعطاف‌پذیر

 داشتن زیره نرم و راحت برای یک دمپایی دخترانه بسیار اهمیت دارد. چراکه همان‌طور که پیش‌ازاین گفته شد، کودکان در حال رشد آسیب‌پذیرتر هستند و باید در هنگام انتخاب دمپایی، کفش و لباس، دقت بیشتری برای آن‌ها داشت. اگر دمپایی دخترانه انعطاف لازم را نداشته باشد، می‌تواند برای راه رفتن مشکل ایجاد کند و در درازمدت نیز مشکلاتی برای استخوان‌ها و ستون فقرات داشته باشد.

رویه مناسب و محافظ پا

دمپایی باید دارای رویه استاندارد باشد تا بتواند حمایت مناسبی از پا به عمل بیاورد و در هنگام راه رفتن، پا را به چپ و راست متمایل نکند. در غیر این صورت علاوه بر ایجاد اشکال در هنگام راه رفتن، باعث بروز دردهای ناحیه پا و کمر نیز می‌شود.

ضخامت مناسب کفی

کفی دمپایی باید دارای ضخامت مناسب و استاندارد باشد. در غیر این صورت ممکن است باعث کمردرد و پادرد شود و یا گودی کف پا را تحت تأثیر قرار دهد.

دمپایی لا انگشتی دخترانه پاپا مدل آلما کد 04

72,100 تومان

خرید آنلاین دمپایی لا انگشتی دخترانه پاپا مدل آلما کد 04

وزن مناسب

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در هنگام خرید دمپایی دخترانه، وزن آن است. دمپایی دخترانه و به‌خصوص کودکانه باید سبک باشد تا کودک بتواند به‌راحتی راه برود و مشکلی در راه رفتن نداشته باشد.

قابلیت شستشو

دمپایی دخترانه باید قابل شستشو باشد تا در هنگام ایجاد آلودگی در آن، بتوان آن را پاک و دوباره از آن استفاده نمود. در غیر این صورت آن دمپایی صرفه اقتصادی نداشته و نمی‌توان آن را به‌عنوان یک کالای باکیفیت دانست.

 

دمپایی دخترانه پایون چیکا خرسی کد 04

107,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی دخترانه پایون چیکا خرسی کد 04

 

طراحی ظاهری زیبا

دختران بیشتر از سایر افراد به زیبایی ظاهری و وسایل خود اهمیت می‌دهند؛ بنابراین برای پاسخگویی به این نیاز مهم آنان، بهتر است دمپایی‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متعدد و متنوع تولید شوند و در هنگام خرید و مشاوره دادن به آن‌ها نیز بهتر است این نکته را مدنظر داشته باشید.

قیمت مناسب

در وضعیت کنونی اقتصاد کشور، یکی از پارامترهای مهم انتخاب اجناس و اشیا، قیمت مناسب کالاست. هر کالایی باید با توجه به جنس و متریالی که دارد، دارای قیمت معقول، منطقی و مناسب باشد. در غیر این صورت نمی‌توان از مشتری توقع خرید آن را داشت.

برندهای معتبر دمپایی دخترانه

همان‌طور که اشاره شد، دختران برای وسایل شخصی خود اهمیت زیادی قائل هستند و در موارد بسیاری، مهم است که کالایی که انتخاب می‌کنند، خاص باشد. یکی از ویژگی‌های خاص بودن یک شی، برند بودن آن است. برندهای زیادی برای دمپایی دخترانه وجود دارد. در ادامه به دو برند معتبر و باکیفیت می‌پردازیم.

دمپایی دخترانه تاتی مدل کفشدوزک کد 05

67,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی دخترانه تاتی مدل کفشدوزک کد 05

دمپایی دخترانه پاپا

در ایران برندهای معتبر و باکیفیت زیادی در زمینه دمپایی وجود دارد. این برندها هرکدام صادرات گسترده‌ای به خارج از کشور دارند. این صادرات به کشورهای خاورمیانه و دیگر کشورهای آسیا و حتی اروپا صورت می‌گیرد. در این میان یکی از تولیدکنندگان قوی در کشور که توانسته مدرنیته را باکیفیت ادغام کند و محصولی خاص را در ایران و سایر کشورها ارائه دهد، برند پاپا است. این برند با تولید بیش از 3 هزار محصول، یکی از برندهای معتبر و معروف است که در زمینه تولید دمپایی دخترانه نیز موفق بوده است.

دمپایی دخترانه پاپا

دمپایی دخترانه پایون

تولیدی پایون فعالیت تولیدی خود را از بهمن 1394 در راستای حمایت از تولید ملی آغاز و محصولات خود را روانه بازار نمود. این مجموعه با بهره‌گیری از ماشین‌آلات مدرن، تکنولوژی روز و کادر متخصص و مجرب توانست علی‌رغم تحریم‌های موجود و کمبودهای به وجود آمده بر اثر آن، محصولاتی را متناسب با نیاز بازارهای داخلی تولید نماید که ازنظر کیفیت طراحی و تولید، با بهترین محصولات بازارهای خارجی قابل‌رقابت باشد.

محصولات این کارخانه بیشتر برای دختران و پسران است و با رعایت استانداردهای لازم توانسته رضایت مشتریان داخلی و خارجی را به دست بیاورد.

انواع دمپایی دخترانه

دمپایی دخترانه انواع مختلفی دارد. هر یک از این انواع نیز دارای مدل‌های متنوعی هستند و کاربردهای خاصی نیز دارند. در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

دمپایی دخترانه کلاسیک مدل نیلوفر کد 04

114,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی دخترانه کلاسیک مدل نیلوفر کد 04

دمپایی دخترانه مجلسی

یکی از خاص‌ترین مدل‌های دمپایی دخترانه، دمپایی دخترانه مجلسی است. این دمپایی مدل‌های زیادی دارد و برای استفاده در مجالس دوستانه، مهمانی، جشن عقد و عروسی و ... استفاده می‌شود. تنوع در دمپایی مجلسی بسیار زیاد است. ازجمله مدل‌های آن می‌توان به پاشنه‌دار، پاشنه‌بلند، پاشنه‌کوتاه، بدون پاشنه، تخت، لژ دار، عروسکی، جلوبسته، سنگ‌دوزی شده، چرمی و... اشاره کرد.

دمپایی دخترانه بیرونی

گاهی می‌توان برای بیرون رفتن از خانه، از دمپایی استفاده کرد. البته این مدل دمپایی، نوع خاصی از دمپایی است و ویژگی‌های مشخصی دارد. برای مثال جنس آن نسبت به سایر دمپایی‌ها مقاوم‌تر است و رویه آن حمایت خوبی از پا به عمل می‌آورد تا در هنگام راه رفتن مشکلاتی نظیر پادرد را به وجود نیاورد. با این توضیحات مشخص است که یک دمپایی لاانگشتی، مورد مناسبی برای بیرون رفتن و پیاده‌روی نیست.

دمپایی دخترانه بیرونی

دمپایی دخترانه اسپرت

دمپایی دخترانه اسپرت نوعی دمپایی بدون پاشنه و یا لژ دار است که به‌صورت کاملاً ساده و یا با تزئینات فانتزی تولید می‌شود. این دمپایی مدل‌های مختلفی دارد که ازجمله می‌توان به حوله‎ای، پلاستیکی، خزدار، عروسکی، ابری، لمه، جلوبسته، جلوباز و... اشاره کرد.

دمپایی دخترانه اسپرت

دمپایی دخترانه انگشتی

نوعی از دمپایی دخترانه وجود دارد که به‌جای رویه، فقط دارای یک بند است که در بین انگشت شست و انگشت دومی قرار می‌گیرد. این دمپایی دارای ظاهری اسپرت است و بیشتر برای مواردی نظیر استخر و یا روفرشی کاربرد دارد.

دمپایی دخترانه انگشتی

دمپایی دخترانه پشمی

دمپایی دخترانه پشمی نوعی دمپایی روفرشی زمستانه است که طرح‌های متنوع و جالبی دارد. یکی از این طرح‌ها، طرح عروسکی آن است. این مدل دمپایی همچنین برای خشک‌کردن پا پس از استحمام کاربرد دارد.

دمپایی دخترانه پشمی

دمپایی دخترانه پلاستیکی

یکی دیگر از انواع دمپایی دخترانه، دمپایی پلاستیکی است. این دمپایی استفاده‌های زیادی دارد. از دمپایی سرویس بهداشتی گرفته تا دمپایی مجلسی! بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که تنوع طراحی با این متریال بسیار بالاست. شاید بتوان گفت انعطاف‌پذیر بودن ظاهری این متریال، باعث انعطاف‌پذیری در طراحی آن شده است!

دمپایی دخترانه پلاستیکی

دمپایی دخترانه جلوبسته

معروف‌ترین مدل دمپایی دخترانه جلوبسته، همان دمپایی عروسکی و حوله‌ای است. این مدل دمپایی با عنوان‌های فانتزی و عروسکی، طرف داران زیادی دارد و شکل خاص و البته نرمی و لطافت قابل‌توجه آن، باعث جذب مشتری شده است.

دمپایی دخترانه کلاسیک مدل مهسا کد 12

119,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی دخترانه کلاسیک مدل مهسا کد 12

جدیدترین دمپایی دخترانه

ازجمله جدیدترین مدل‌های دمپایی دخترانه، می‌توان به دمپایی فانتزی، عروسکی، پشمی و حوله‌ای اشاره کرد. طرح‌های زیبا، مدل‌های مختلف و تنوع در رنگ باعث محبوبیت این دمپایی‌ها شده است.

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی نکاتی برای خرید دمپایی دخترانه پرداخته شد. با در نظر گرفتن این نکات در هنگام خرید، انتخاب بهتر و رضایت بیشتری خواهید داشت.

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر