چند مدل دمپایی زنانه شیک

چند مدل دمپایی زنانه شیک

دمپایی زنانه انواع و مدل‌های مختلفی دارد. هر یک از این مدل‌ها در مکان‌های به خصوصی کاربرد دارد؛ بنابراین باید در هنگام خرید دمپایی زنانه، ابتدا سری به راهنمای خرید دمپایی بزنیم تا بتوانیم دمپایی موردنظر خود را شناسایی کنیم و در هنگام استفاده از آن، رضایت کامل داشته باشیم.

پس از شناخت نوع دمپایی بر اساس کاربرد آن، می‌توانیم از میان مدل‌های بسیار متنوع آن، موردی را که با سلیقه و نیاز ما همخوانی دارد انتخاب کنیم.

یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب اجناس برای بانوان، شیک بودن آن کالاست؛ بنابراین مهم است که کالای تولیدشده برای بانوان، این ویژگی را داشته باشد. در این راستا، به بررسی چند مدل دمپایی زنانه شیک و زیبا می‌پردازیم.

دمپایی زنانه پایون مدل راما کد 06

174,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی زنانه پایون مدل راما کد 06

دمپایی زنانه مجلسی

یکی از زیباترین و شیک‌ترین مدل‌های دمپایی زنانه، دمپایی مجلسی است. این نوع دمپایی انواع و مدل‌های بسیار متنوعی دارد. از انواع دمپایی پاشنه‌بلند و لژ دار گرفته تا مدل‌های تخت و سنگ ‌دوزی شده‌ی جلوبسته.

دمپایی زنانه مجلسی

دمپایی زنانه لژ دار

دمپایی زنانه لژ دار، نوعی دمپایی پاشنه‌بلند، با پاشنه یک‌تکه سراسری است که زیبایی خاصی دارد و همیشه موردتوجه طیف گسترده‌ای از سلیقه‌ها بوده است. این دمپایی شیک مدل‌های مختلفی دارد. از مدل‌های دارای لژ کوتاه، لژ بلند و سنگ دوزی شده گرفته تا مدل‌های لمه.

دمپایی لاانگشتی زنانه پاپا مدل ترمه پلاس کد 04

106,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی لاانگشتی زنانه پاپا مدل ترمه پلاس کد 04

دمپایی زنانه لمه

دمپایی زنانه لمه یکی دیگر از مدل‌های شیک دمپایی است که در طرح‌ها و پاشنه‌های مختلف تولید می‌شود. رویه دمپایی لمه به شکل پارچه لمه طراحی شده و به همین دلیل به این صورت نام‌گذاری شده است. ازجمله مدل‌های آن می‌توان به مدل تخت اشاره کرد.

دمپایی زنانه لمه

دمپایی طبی زنانه سیمرغ مدل حدیث کد 01

352,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی طبی زنانه سیمرغ مدل حدیث کد 01

دمپایی زنانه چرم

چرم از گذشته‌های دور تاکنون مورداستفاده بشر بوده است. این متریال طبیعی به دلیل خواص منحصربه‌فردی که دارد، همواره موردپسند افراد خاص و سخت بوده و توانسته رضایت مصرف‌کنندگان را به دست بیاورد. دمپایی زنانه چرم همواره در دسته شیک‌ترین دمپایی‌ها قرار داشته است.

دمپایی زنانه چرم

در ادامه می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه بانک کفش، مدل‌های دمپایی زنانه را مشاهده کنید.

دمپایی چرم طبیعی زنانه آرای مدل سویل کد 10

600,000 تومان

خرید آنلاین دمپایی چرم طبیعی زنانه آرای مدل سویل کد 10
نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر