کفش راحتی مردانه و 7 ویژگی آن

کفش راحتی مردانه و 7 ویژگی آن

کفش راحتی مردانه یکی از انواع کفش مردانه است که در مکان‌های مختلفی کاربرد دارد. این کفش به‌گونه‌ای طراحی شده که استفاده طولانی‌مدت آن در طول روز، نه‌تنها آسیبی به پا وارد نکند، بلکه راحتی را نیز برای فرد به همراه داشته باشد. 

کفش راحتی مردانه مناسب چه مکان‌هایی است؟  

کفش راحتی مردانه را در مکان‌های متفاوتی می‌توان پوشید؛ از دفتر کار گرفته تا یک پیاده‌روی طولانی و حتی در ساحل دریا، روی شن‌های نرم و مرطوب! کافی است کفش راحتی موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس، ماجراجویی همراه با آن شروع می‌شود. 

کفش راحتی مردانه به دلیل استایل نیمه‌ رسمی آن، قابلیت آن را دارد که هم در مکان‌های رسمی و هم غیررسمی پوشیده شود؛ بنابراین نگران مکان استفاده از آن نباشید. شما می‌توانید بر اساس مدلی که انتخاب می‌کنید، از آن در بیشتر مکان‌ها استفاده کنید. 

کفش روزمره مردانه پاسان مدل کاوالی کد 15

400,000 تومان

خرید آنلاین کفش روزمره مردانه پاسان مدل کاوالی کد 15

ویژگی‌های کفش راحتی مردانه 

مانند هر کفش دیگری، کفش راحتی مردانه نیز ویژگی‌هایی دارد که بر اساس آن شناخته می‌شود. در ادامه به معرفی این ویژگی‌ها می‌پردازیم تا در هنگام خرید، بتوانید به‌راحتی انواع آن را تشخیص دهید. 

  1. راحتی 

قطعاً اولین ویژگی در یک کفش راحتی مردانه، راحت بودن پا در آن است. به این معنی که پای شما در آن با هیچ مشکلی روبه‌رو نشود. برای مثال: 

  1. کف پای شما از حالت طبیعی خارج نشود.
  2. پنجه پا در معرض فشار قرار نگیرد.
  3. نرمی کفش استاندارد باشد.
  4. کفش بیش از اندازه سفت نباشد.
  5. پا در آن به چپ و راست متمایل نشود.
  6. اصطلاحاً پشت پای شما را نزند.
  7. انگشت شست پا را منحرف نکند.
  8. به‌مرورزمان باعث ایجاد بیماری‌های پا و استخوان نشود.
  9. هنگام پوشیدن آن کاملاً احساس خوبی داشته باشید.

بدون تردید چنین کفشی یک کفش راحتی به‌حساب می‌آید. 

کفش مردانه لودیک مدل بتا کد 15

375,000 تومان

خرید آنلاین کفش مردانه لودیک مدل بتا کد 15
  1. سبک 

یک کفش راحتی مردانه باید به‌اندازه کافی سبک باشد. مشغله‌های روزانه، شلوغی شهر، گرما و سرمای هوا و... تا حدود زیادی فرد را خسته می‌کند. اگر به همه این مشکلات، یک کفش با وزن نامناسب را هم اضافه کنید، دیگر هیچ‌چیز قابل‌تحمل نخواهد بود. استفاده از یک کفش راحتی مردانه با وزن کم، می‌تواند از شدت این خستگی در طول روز کم کند و حس خوبی به فرد بدهد.

  1. دوام 

بدون شک یک کفش راحتی مردانه، کفشی پراستفاده خواهد بود؛ چرا که در محیط‌های مختلف و مدت‌زمان طولانی استفاده می‌شود. اگر کفش دوام خوبی نداشته باشد، به‌زودی خراب می‌شود و علاوه‎بر آسیب به پا، باعث صرف هزینه اضافی نیز می‌شود. 

 

کفش روزمره مردانه پاسان مدل شهاب کد 74

384,000 تومان

خرید آنلاین کفش روزمره مردانه پاسان مدل شهاب کد 74
  1. ضد آب

کفش راحتی مردانه کفشی است که قرار است همه‌جا همراه شما باشد. در گرما، زیر باران و حتی کنار ساحل؛ بنابراین باید ضدآب باشد و از نفوذ آب در آن جلوگیری کند. در غیر این صورت مورد مناسبی برای استفاده روزمره نخواهد بود. 

  1. تنفس‌پذیری 

کفش راحتی مردانه یک کفش روزمره است؛ بنابراین باید قابلیت تنفس داشته باشد. در غیر این صورت تعریق ناشی از پوشیدن طولانی‌مدت آن، باعث ایجاد بیماری‌هایی نظیر قارچ پوستی می‌شود. 

کفش مردانه روزمره تکتاپ مدل هیمالیا کد 03

714,000 تومان

جدید ترین کفش های چرم مردانه
  1. کفی و زیره استاندارد

اگر کفش راحتی مردانه زیره و کفی استاندارد نداشته باشد، در استفاده طولانی‌مدت باعث بیماری‌هایی نظیر آرتروز می‌شود؛ بنابراین باید در هنگام انتخاب کفش راحتی، به این موردتوجه شود. 

  1. قابلیت شستشو

کفشی که در همه‌جا قابل‌استفاده باشد، طبیعتاً نیاز به شستشو دارد. کفش راحتی نباید بر اثر شستشو خراب شود و فرد باید بتواند آن را به‌راحتی با دست و یا ماشین لباسشویی بشوید. بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود.

انواع کفش راحتی مردانه 

کفش راحتی انواع مختلفی دارد. در ادامه انواع آن را معرفی می‌کنیم.

کفش مردانه پاپا مدل فضایی کد 79

135,100 تومان

خرید آنلاین کفش مردانه پاپا مدل فضایی کد 79

کفش راحتی دفتر کار

شاید تا پیش‌ازاین نیاز بود در دفتر کار با یک استایل رسمی حاضر شویم؛ اما پس از اتفاقات اخیر نظیر شیوع ویروس کرونا و یا تحول صنعت پوشاک به‌وسیله مد، این الزام تا حدودی کم‌رنگ شده است. البته این بدان معنا نیست که شما مجازید هر نوع پوششی را در محل کار استفاده کنید؛ بلکه به این معناست که سخت‌گیری‌های گذشته دیگر اعمال نمی‌شود. به همین دلیل شما می‌توانید به‌جای استفاده از کفش کلاسیک، با کفش راحتی مردانه خود، به دفتر کارتان بروید. بدون اینکه احساس غیرعادی بودن به شما دست بدهد.

کفش-راحتی-مردانه-دفتر-کار

کفش راحتی پیاده‌روی

از ویژگی‌های غیرقابل‌انکار یک کفش مناسب برای پیاده‌روی، می‌توان به دوام، راحتی و ضد آب بودن اشاره کرد. این کفش باید از متریالی تهیه شود که در استفاده طولانی‌مدت، از تعریق و رطوبت جلوگیری نماید؛ به عبارتی کفش پیاده‌روی باید بتواند تنفس کند تا مواد حاصل از تعریق به‌پای شما ضرری نرساند؛ بنابراین کفش راحتی مردانه به‌سادگی این ویژگی‌ها را فراهم می‌کند. 

کفش-راحتی-مردانه-پیاده-روی

 

کفش راحتی برای ساحل

مطمئناً برای رفتن به ساحل به یک جفت کفش راحتی نیاز دارید. کفش راحتی مردانه همان کفشی است که می‌توانید با آن به‌راحتی روی شن‌های ساحل راه بروید. بدون اینکه نگران آسیب‌دیدن پاها و یا خراب‌شدن کفش‌ها باشید. 

کفش-راحتی-مردانه-ساحل

کفش راحتی پارچه‌ای 

اگر می‌خواهید یک کفش راحتی مردانه با قابلیت شستشو زیاد انتخاب کنید، بهترین گزینه، کفش پارچه‌ای است. کفش‌های پارچه‌ای انواع مختلفی دارند؛ از مدل‌های بدون بند گرفته تا بنددار و حتی چسبی. هیچ محدودیتی وجود ندارد!

کفش-راحتی-مردانه-پارچه‌ای

کفش راحتی کشویی

اگر همیشه برای بیرون رفتن از خانه عجله دارید و نمی‌توانید وقتتان را صرف پوشیدن و درآوردن کفش‌های بنددار کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب یک جفت کفش کشویی بدون بند است. این کفش را در کسری از ثانیه بپوشید و به همان سرعت دربیاورید. بدون اینکه زمانی از شما بگیرد. 

کفش-راحتی-مردانه-کشویی

نکاتی هنگام خرید کفش راحتی

در هنگام خرید کفش راحتی مردانه، می‌توانید آن را با لباس‌های خود ست کنید. کفشی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ شلوار شما و یا کمی تیره‌تر از آن باشد. کفش‌هایی که رنگ آن‌ها نسبت به شلوار شما روشن‌تر هستند، از نظر بصری ظاهر جذابی نخواهند داشت. البته این به سلیقه شما بستگی دارد و فقط یک پیشنهاد است. 

کفش مردانه طبی توگو مدل تیگو Z کد 01

1,160,000 تومان

خرید آنلاین کفش مردانه طبی توگو مدل تیگو Z کد 01

اگر از کمربند استفاده می‌کنید، بهتر است آن را با کفش راحتی مردانه خود ست کنید.

همیشه سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که پای شما بیشترین راحتی را در آن احساس می‌کند. استفاده از کفش‌های بسیار شیک یا زیبا و یا انتخاب کفش تنها باتوجه‌به برند آن، ممکن است شما را با مشکلات متعددی روبه‌رو نماید و یا در طولانی‌مدت، باعث آسیب جدی به پای شما شود؛ بنابراین، راحتی پا در اولویت است. 

جمع‌بندی

اگر تصمیم گرفته‌اید یک جفت کفش راحتی مردانه بخرید، مهم است که قبل از انتخاب کفش، ابتدا ویژگی‌های آن را بررسی کنید. چرا که ممکن است وقت زیادی را با آن کفش بگذرانید و مهم است که پای شما در آن احساس راحتی کند و خطری سلامت آن را تهدید نکند. 
 

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر