افراد لاغر با چه کفش هایی خوشتیپ می شوند؟

کفش مناسب پای لاغر

ساق پای افراد با یکدیگر متفاوت است بنابراین انتخاب یک کفش مناسب در بهتر نشان دادن آن تاثیر بالایی دارد. شما ممکن است ساق پای لاغری داشته باشید انتخاب یک کفش مناسب می تواند باعث توجه افراد به زیبایی پا شما شود اما در مقابل ممکن است با خرید یک کفش نامناسب پای خود را استخوانی تر نمایش دهید. در ادامه نکات مورد نیاز که برای زیباتر نشان دادن پای شما نیاز است را بیان می کنیم.

-    اگر شما ساق پای لاغری دارید بهتر است از کفش های ظریف استفاده کنید زیرا کفش های بزرگ لاغر بودن پای شما را بیشتر نشان می دهند.

-    کفش های پوینت یا باله برای افرادیکه ساق پای باریکی دارند مناسب نیست زیرا پا را لاغرتر از میزان واقعی نشان می دهد از آنجاییکه در رقص باله کشیدگی پا اهمیت بالایی دارد بنابراین بالرین ها از این نوع کفش استفاده می کنند. 

-    بهتر است از کفش هایی که دارای تزیینات بزرگ مانند پاپیون هستند استفاده نکنید زیرا این مدل کفش ها حجم خود کفش را بزرگتر نشان می دهند که این امر باعث لاغر نشان دادن پا می شود. در صورتیکه در کفش های مجلسی تمایل به استفاده از این تزیینات هستید بهتر است از تزیینات ظریف و ساده استفاده کنید.

-    کفش ها و صندل های دارای بند ترجیحاً بند بلند یکی از بهترین مدل ها برای ساق پای لاغر است.

کفش بند دار مناسب پای لاغر

-    اگر قصد خرید دمپایی روفرشی دارید بهتر است از صندل های لاانگشتی استفاده کنید زیرا این مدل صندل ها پا را خوش فرم نشان می دهد.  

-    از آنجاییکه افرادیکه ساق پای لاغر دارند اصولا رویه پای استخوانی دارند بهتر است در انتخاب کفش از کفش های تخت با رویه بلند استفاده کنند تا استخوان های پا کمتر نمایش داده شود. علاوه بر این کفش های پنجه پهن برای این افراد انتخاب مناسبی نیست و بهتر است از کفش های نوک تیز استفاده کنند. 

-    کفش هایی که پاشنه های بلند و پهن دارند برای ساق پای لاغر مناسب نیستند اما اگر تمایل به پوشیدن آنها دارید بهتر است از شلوارهای دمپا استفاده کنید و به هیچ عنوان شلوار چسبان نپوشید. 

-    بهتر است از کفش هایی که پاشنه ظریف دارند استفاده کنید کفش های پاشنه سوزنی انتخاب مناسبی است اما بهتر است ارتفاع پاشنه آن زیاد نباشد. 

کفش پاشنه سوزنی برای پای استخوانی

-    افرادیکه پای لاغری دارند در زمان راه رفتن تمام وزن بدن بر روی پاشنه و قوس پای آنها وارد می شود بنابراین این افراد در زمان راه رفتن فشار زیادی را در قسمت قوس پا احساس می کنند که در طولانی مدت احساس درد و خستگی در پا ایجاد می کند. استفاده از کفش طبی زنانه و صندل های زنانه برای این افراد پیشنهاد مناسبی است زیرا با طراحی مناسب قوس پا را به خوبی پر می کند.

- کتانی ورزشی یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای افرادی است که ساق پای لاغری دارند زیرا در کفش ورزشی انعطاف بالایی وجود دارد بنابراین راحتی بیشتری در زمان راه رفتن احساس می شود.

- بسیاری از افرادیکه پای لاغر دارند در زمان خرید کفش عموما با مشکل سایز مواجه می شوند و سایز مناسب آنها اغلب در قسمت پنجه گشاد است این مشکل می تواند باعث پیچ خوردن پا در زمان راه رفتن شود برای رفع این مشکل می توانند از کفی کفش استفاده کنند. کفی ها با کم کردن فضای خالی داخل کفش، سایز آن را برای افرادیکه پای لاغر دارند اندازه می کند. 

- استفاده از یک جوراب کلفت از دیگر کارهایی است که می توان برای اندازه کردن کفش برای پای لاغر استفاده کرد البته این مورد بیشتر در فصل زمستان که جوراب های ضخیم استفاده می شود کاربرد دارد. اما اگر شما عادت به پوشیدن جوراب ندارید می توانید از روش های دیگر استفاده کنید. 

- در انتخاب بوت در فصل زمستان بهتر است از نیم بوت به جای بوت استفاده کنید زیرا بوت در مقایسه با نیم بوت پا را کشیده تر نشان می دهد و برای افرادیکه پای استخوانی دارند مناسب نیست. نیم بوت ها با ایجاد خط افقی بر روی پا باعث می شود پا پرتر دیده شود.

بوت مناسب پاهای لاغر

- استفاده از یک شلوار رنگ مخالف بوت باعث می شود پا پر تر دیده شود. برای مثال شما می توانید از یک نیم بوت مشکی با یک شلوار کرم روشن استفاده کنید و پای خود را خوش فرم تر نشان دهید. شلوار روشن و کفش تیره استایل شیکی را برای شما ایجاد میکند. 

- در صورتیکه تمایل به تزیینات مثل زنجیر بر روی بوت دارید بهتر است از تزییناتی که به صورت افقی بر روی بوت قرار میگیرند استفاده کنید تا پای شما را زیباتر نشان دهد. 

 

نام شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)

0 نظر